return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 
דור ישן הולך - דור חדש בא (pg. 3)
View this Thread in Original format
DvJ
טופ100 של הבנותת....

גם להם לא חסרר בכלל דיגיותת טובות שגם הן יכולת להסתמן בדור הבא כמו :
מוניקה קראשש
מאגדה
ליסה לאשס
מסיטרס ברברה
ועודד.....
הצד שלהם רק הולך ומתחזק....
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by DvJ
טופ100 של הבנותת....

גם להם לא חסרר בכלל דיגיותת טובות שגם הן יכולת להסתמן בדור הבא כמו :
מוניקה קראשש
מאגדה
ליסה לאשס
מסיטרס ברברה
ועודד.....
הצד שלהם רק הולך ומתחזק....

מספר 18 אישתי לעתיד.
uzi
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
לדי גיים חשוב להכנס למצעד הזה כי זה למעשה מהווה להם:
א. אפשרות לשדרוג כמות הכסף שהם יקבלו על הופעות
ב. מועדונים רבים לא רק בארץ אלא ברוב העולם אוהבים לעטר כרזה של מסיבה עם די גיי שנמצא במקום מכובד בדי גיי מאג - זה הפך כבר מזמן למצעד הרשמי שמעניין בעלי מועדונים.
ובסופו של דבר ההצבעה של הקהל שבאמת אוהב טראנס/האוס/אלקטרו/מינימל/טכנו/ברייקביט ועוד מיליון ואחד אוהבי זאנרים שונים באלקטרוני מאזנת את ההצבעה של אלה שלא מכירים ונותנת מצעד שדומה יותר למשלדעתך ולדעת רבים צריך להיות.
לגבי הדי גיים האנונימיים...הם פשוט מנגנים סגנונות שאתה לא מכיר זה הכל...יש להם תקהל שלהם

תרשה לי לומר שאתה תמים. :)
אלו בדיוק הסיבות למה הדירוג לא אמין! :)
זה תחום פרוץ לגמרי, אומנות זה עיניין של פרסום ושם. אתה יכול להיות פצצת כשרון אבל אתה מוכן לתקלט בחינם כדי להשיג הופעות. גם טעם וריח מאוד חשובים פה. כל עוד אנשים לא יכירו יותר משלושה תקליטנים ההצבעה שלהם לא הגונה. ההצבעות מהאינטנט בודאי-ובודאי לא אמינות, תסכים איתי??
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by uzi
תרשה לי לומר שאתה תמים. :)
אלו בדיוק הסיבות למה הדירוג לא אמין! :)
זה תחום פרוץ לגמרי, אומנות זה עיניין של פרסום ושם. אתה יכול להיות פצצת כשרון אבל אתה מוכן לתקלט בחינם כדי להשיג הופעות. גם טעם וריח מאוד חשובים פה. כל עוד אנשים לא יכירו יותר משלושה תקליטנים ההצבעה שלהם לא הגונה. ההצבעות מהאינטנט בודאי-ובודאי לא אמינות, תסכים איתי??


עוזי
תגיד משתגיד
די גיים מקבלים בוקינג מכובד מאוד בזכות הדירוג הזה
נכון שגורמים כמו סוכן בעל שם עוזרים מאוד (ראה את האנשים שאצל דייויד לואיס - בוא נאמר שהם מסודרים) אבל אם תתכחש לזה שדי גיים משתדרגים בזכות המצעד אז מה אני יגיד לך...אתה נלחם באמת

אני מכיר בחסרונות של המצעד ולגבי ההצבעות מהאינטרנט אם יש לך 20 מחשבים אתה יכול להצביע מכל ה-20 זה נכון אבל למי יש יותצר מ-גג 2-3 מחשבים ביתיים?

המצעד לא משקף נאמנה את המציאות בוא נגיד שאם זה היה תמונה של המציאות אז זו תמונה שיוצאת מטושטשת ומעוותת אבל יש בה כדי לתת תמונה מסוימת של המציאות אפילו אם זו תמונה חלקית מאוד
uzi
אילן, עניתי בשלבים על מנת שתרד לסוף דעתי. תשובותי יופיעו לאחר הכוכביות.

די גיים מקבלים בוקינג מכובד מאוד בזכות הדירוג הזה.
**** ברור, זה למה יש הרבה הצבעות לא אמינות.

נכון שגורמים כמו סוכן בעל שם עוזרים מאוד (ראה את האנשים שאצל דייויד לואיס - בוא נאמר שהם מסודרים) אבל אם תתכחש לזה שדי גיים משתדרגים בזכות המצעד אז מה אני יגיד לך...אתה נלחם באמת
**** אני לא מתכחש למצעד בכלל, הוא פשוט פלצני ולא אמין. כמובן שיש לו חשיבות, מאוד מעצבן שמיוחס לו כל כך הרבה משמעות ללא תוכן מהותי.

אני מכיר בחסרונות של המצעד ולגבי ההצבעות מהאינטרנט אם יש לך 20 מחשבים אתה יכול להצביע מכל ה-20 זה נכון אבל למי יש יותצר מ-גג 2-3 מחשבים ביתיים?
**** לא ידידי, ההצבעות נרשמות לפי כתובות אי-מייל (מילא אם היתה נרשמה כתובת איי-פיי). לכן יכולים אנשים לצביע מלא קולות מזופיים. אנשים כבר עשו את זה.

המצעד לא משקף נאמנה את המציאות בוא נגיד שאם זה היה תמונה של המציאות אז זו תמונה שיוצאת מטושטשת ומעוותת אבל יש בה כדי לתת תמונה מסוימת של המציאות אפילו אם זו תמונה חלקית מאוד.
**** יש משפט יפה באנגלית שאומר "אני אקח את זה עם קמצוץ מלח".
Glenn-Holmes
טוב ירדתי לסוף דעתך
בוחא נגיד גם שאני מייחס למצעד הזה יותר חשיבות ממשבפועל אני חושב שיש לו
uzi
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
טוב ירדתי לסוף דעתך
בוחא נגיד גם שאני מייחס למצעד הזה יותר חשיבות ממשבפועל אני חושב שיש לו

:) בחברות.... :)
oDrori
quote:
Originally posted by DvJ
טופ100 של הבנותת....

הצד שלהם רק הולך ומתחזק....

אני גם חושב שעם הזמן היחס יתאזן יותר ויותר לכיוון הפיפטי פיפטי.

וחוצמזה, טטאנה צריכה להיות במקום גבוה הרבה יותר!
DJ Alex E.
פשש אדיר המצעד הזה של הבנות
הייתי בטוח שקיטן ומאגדה יקחו בהליכה אבל בסוף לקחה איזה אחת אנונימית שבחיים לא שמעתי עליה

ומי אמר שקרל קוקס לא מעורב בסצנה???
השמן חי ובועט !!

ותרשו לי להתייחס לצד של הדירוג שלא נוגע לטראנס
אני צופה שריצ'י אוטין יזנק חזק חזק למעלה
אולי אפילו לשלישיה הראשונה(אמן) אחרי ששנה שעברה קפץ 32 שלבים

בכלל אני צופה עליה לכל האמנים שקשורים לתחום המינימל כמו מאגדה,ריקרדו וילאלובוס,מארקו ביילי(שהחל לנטות לכיוון היותר רגוע של הטקנו) וחבריהם
הטקנו הגבוה לדעתי יאבד מהתאוצה שלו ואנשים כמו אדם בייר,סוון ואט וכריס ליבינג ירדו למטה

דיגוויד,כעמוד הטווח של הסצנה,ישאר בטופ 10 אבל לא יגיע לטופ כי הוא כבר כנראה עבר את השיא שלו
סאשה לדעתי יצא מהטופ 10 שנה הבאה אבל ישאר קרוב
וששמישהו יעיף משם כבר את דיפ דיש !!!
ואיי טי בי מה זה הביזיון הזה...
לקטנאו אין מספיק חשיפה כדי להיות מקוםם ראשון למרות הכישרון שלו
אבל הוא ישאר בטופ 10

אמנים על טהרת האלקטרו כמו טיגה והפלאש בראדרס יעלמו כלא היו

אני מקווה מאד שהאמנים הבאמת מגוונים ומיוחדים של הסצנה הזאת שמנגנים הכל מהכל בצורה הטובה ביותר כמו לורן גרנייה,פרג'י,דזן מאסיילו,ג'יימס הולדן וזאביילה יזכו סוףסוף בהערכה הראוייה להם
טוב בעצם זה כמו לבקש שרוב המצביעים באתר יהיה מעל גיל 15...בקיצור בלתי אפשרי

מה שבטוח,את ראש המצעד יקח מישהו מתחום הטראנס
ואני מקווה שטייסטו ימשיך לנצוח למרות שזה לא סביר...
Glenn-Holmes
כאחד החברים כאן ששומע כיום דברים אחרים בעיקר ציפיתי באמת שתיתן לנו כאן רשימת שמות שפחות מוכרים לרוב האנשים כאן ואכן עשית זאת

תאמת אני ישמח אם זה לא יותר מדי שתפרט קצת לגבי אלה שאתה באמת חושב ששווים האזנה אני מאמין שיש כאן מספיק אנשים שיקחו את ההמלצה הזו אולי ויתנו צ'אנס גם למשהו טיפה שונה

DJ Alex E.
פירוט?
איזה פירוט אתה רוצה?
תשמע קשה לפרט על אנשים במילים ודרך זה לגרום לאנשים להכיר את הדיג'יי האלה
מה שאני ממליץ זה פשוט להוריד את הסטים של האנשים האלה
המוסיקה שלהם אומרת הכל...
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by DJ Alex E.
פירוט?
איזה פירוט אתה רוצה?
תשמע קשה לפרט על אנשים במילים ודרך זה לגרום לאנשים להכיר את הדיג'יי האלה
מה שאני ממליץ זה פשוט להוריד את הסטים של האנשים האלה
המוסיקה שלהם אומרת הכל...


בוא נגיד ככה בתור אחד שעדיין טועם משתי העולמות אני חייב לציין שסטים לדוגמא של הרנאן קאטאניו לאוהבי פרוגרסיב הם בסיס מצוין להתחבר למשהו טיפה אחר
כי קאטאניו מנגן עד פרוגרסיב טראנס
אבל הוא משלב סגנונות רבים בסטים שלו וזו הדרך המצוינת להתחבר לדברים אחרים - שמיעת סט עם דברים שאתה מזדהה עימם מבחינת טעם מוזיקלי ודרך כך להיחשף פתאום לקטעים שמביאים אותך למחשבה שזה לא קטע בסגנון שאתה רגיל לשמוע אבל אתה מאוד אוהב אותו
ככה זה התחיל אצלי זה בטח לא מחייב לכולם
אבל אולי זה יעבוד גם לאחרים - באמת שזה כיף להתחבר גם לסגנונות אחרים ולו רק כדי לנסות - אי אפשר לפסול משהו שמעולם לא ניסיתם (איך אני רואה את המשפט הזה חוזר אלי כבומרנג ולווא דווקא בהקשר של הדיון הנוכחי או קוראי הפורום)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement