return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
Traktor Dj Studio 3
View this Thread in Original format
Dj Alex (ISR)
מישהו משתמש בתוכנה הזאת?
omergunr
א
ו
ל
ג
ה
Shahar
אתה לא חושב שהגיע הזמן לעבור לציוד?
אפילו באבלטון משתמשים עם ציוד חיצוני
ואם כבר תוכנה למיקסוס אז רק אבלטון
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by Shahar
אתה לא חושב שהגיע הזמן לעבור לציוד?
אפילו באבלטון משתמשים עם ציוד חיצוני
ואם כבר תוכנה למיקסוס אז רק אבלטון

עדין אין כסף לציוד.. אז מסתפקים בתוכנה..
ואבלטון מסובכת מהכושלסבתא.
Shahar
quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
עדין אין כסף לציוד.. אז מסתפקים בתוכנה..
ואבלטון מסובכת מהכושלסבתא.


למדתי את אבלטון בפחות מיום
תוריד את הגירסא החדשה 5.0.3 ותקרא את העזרה
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by Shahar
למדתי את אבלטון בפחות מיום
תוריד את הגירסא החדשה 5.0.3 ותקרא את העזרה

תגיד.. אם כבר אתה מכיר את התוכנה..
כדי למקסס שם.. השימוש באיקווילזר.. לא דורש ציוד ? או שאפשר להעביר הכל למקלדת?
Shahar
quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
תגיד.. אם כבר אתה מכיר את התוכנה..
כדי למקסס שם.. השימוש באיקווילזר.. לא דורש ציוד ? או שאפשר להעביר הכל למקלדת?


אנחנו מדברים על החלון של ה
arrangement
(עם טאב אתה מחליף בין החלונות)
ובחלון הזה שום דבר לא דורש ציוד..
רק בחלון של הלייב צריך ציוד כי זה לייב

בחלון השני אתה עושה הכל עם
AUTOMATION
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by Shahar
אנחנו מדברים על החלון של ה
arrangement
(עם טאב אתה מחליף בין החלונות)
ובחלון הזה שום דבר לא דורש ציוד..
רק בחלון של הלייב צריך ציוד כי זה לייב

בחלון השני אתה עושה הכל עם
AUTOMATION

סבבה אני אנסה..
Shahar
זאת באמת לא תוכנה קשה
זה שאפשר לעשות איתה ניסים ונפלאות לא אומר שהיא חייבת להיות מסובכת
שאל אותי אם תצטרך עזרה
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by Shahar
זאת באמת לא תוכנה קשה
זה שאפשר לעשות איתה ניסים ונפלאות לא אומר שהיא חייבת להיות מסובכת
שאל אותי אם תצטרך עזרה

איך בעצם הולך המקסוס שם אם זה לא לייב? איך אפשר ללכד ביטים ולשחק באיקוויליזר?

Shahar
quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
איך בעצם הולך המקסוס שם אם זה לא לייב? איך אפשר ללכד ביטים ולשחק באיקוויליזר?


אותו דבר
יש לך חתיכה של קטע
ואתה מסמן מאיפה יתחיל הקטע הזה
|--------track001---------|
|--------track002-----|
(--mix--)
הציור לא יצא טוב כי לא רואים רווחים..תנסה לעשות
QUOTE
לפוסט ותראה

ביט מאץ זה כבר עניין של
WARPING
זה דבר כזה שאתה מסמן את הסיטים וככה התוכנה מוצאת את ה
BPM
ומתאימה את הקטעים לביפיאם הראשי של כל המיקס (שגם איתו אפשר לשחק

בקשר ל
EQ
כמו שאמרתי לך
יש כזה דבר שנקרא
AUTOMATION
אתה מסמן לו מאיזה נקודה אחד מהנובים של ה
EQ
ישתנה
וקובע פרמטרים

האקולייזר שם בא בצורת פלאגאין אז תשלוף אותו מהתיקיה של הפלאגינים

תוכנה מצוינת לדעתי אפשר לעשות איתה כל מה שאפשר לעשות עם ציוד אמיתי
אני משתמש בה רק למגמיקסים
Dj Alex (ISR)
כמה זמן לוקח לסמן ביטים לטראק 1?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement