|
טס לאמסטרדםםם
|
View this Thread in Original format
| coby |
אני וחבר שלי החלטנו שנוסעים לאמסטרדם לפני הגיוס
(מתגייס ב 19.7 :wtf: )
ואנחנו מפספסים את כל האירועים הגדולים (חוץ מסנסיישן אבל מאוחר מידי לקנות כרטיסים)
אבל בכל מקרה נראה לי 5 לילות באמסטרדם זה אדיר
אז סתם רציתי לשאול אם מישהו היה ויכול להמליץ על מקומות ודברים לעשות.. |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by coby
אני וחבר שלי החלטנו שנוסעים לאמסטרדם לפני הגיוס
(מתגייס ב 19.7 :wtf: )
ואנחנו מפספסים את כל האירועים הגדולים (חוץ מסנסיישן אבל מאוחר מידי לקנות כרטיסים)
אבל בכל מקרה נראה לי 5 לילות באמסטרדם זה אדיר
אז סתם רציתי לשאול אם מישהו היה ויכול להמליץ על מקומות ודברים לעשות.. |
אם אתה רואה בית זונות תבדוק טוב טוב שלא קוראים לו
"וונדרסקס"
הא אה ואם כוסית מתחילה איתך בחנות צילום ישדדו אותך. |
|
|
| DvJ |
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
אם אתה רואה בית זונות תבדוק טוב טוב שלא קוראים לו
"וונדרסקס"
הא אה ואם כוסית מתחילה איתך בחנות צילום ישדדו אותך. |
חחחח......
ואם אתה מחליט להכנס ל וונדרסקס
תלמד להגיד
"שטררינכברנגטל"
תההנה.. |
|
|
| sh33p |
:wtf:
תהנה
הלוואי עליייי |
|
|
| coby |
חחח ולא לעבור בברטיסלבה
(למי שראה הוסטל )
:eek: |
|
|
| DjChook |
"Mail mother******" :)
בכל מקרה תעשה חיים,
אני וחברים גם תכננו ליסוע לאמסטרדם,
אבל מכיוון שרובנו לא מתכוונים לעשן, נראה לי שנלך על קמר או משהו |
|
|
| m0sh |
קובי תעשה חיים
אחלה של עיר!
| quote: | Originally posted by DjChook
"Mail mother******" :)
בכל מקרה תעשה חיים,
אני וחברים גם תכננו ליסוע לאמסטרדם,
אבל מכיוון שרובנו לא מתכוונים לעשן, נראה לי שנלך על קמר או משהו |
וואי מ1 עד 10 אתה ממש הומו |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by m0sh
קובי תעשה חיים
אחלה של עיר!
וואי מ1 עד 10 אתה ממש הומו |
אם מציינים מ1-10 בדרך כלל אומרים כמה הוא.. לא? |
|
|
| m0sh |
זה כל הקטע!
באמת קובי |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
1. תביא תאריכים
2. עזוב אותך אמסטרדם בואו לברלין למצעד האהבה
3. יש פה פורום של הולנד, כנס תקרא, לא צריך להבין יותר מדי חוץ משם מסיבה ותאריך וליין-אפ |
|
|
| coby |
| quote: | Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
1. תביא תאריכים
2. עזוב אותך אמסטרדם בואו לברלין למצעד האהבה
3. יש פה פורום של הולנד, כנס תקרא, לא צריך להבין יותר מדי חוץ משם מסיבה ותאריך וליין-אפ |
4.7 - 9.7
כבר בדקתי את האירועים פספסנו את כולם אבל לא בשביל זה הנסיעה סתם להינות מהעיר
ודחו לי הרגע תגיוס לנובמבר !@#$
(חן התקבלתי לגאמא !) |
|
|
|
|