return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
טס לאמסטרדםםם
View this Thread in Original format
coby
אני וחבר שלי החלטנו שנוסעים לאמסטרדם לפני הגיוס
(מתגייס ב 19.7 :wtf: )

ואנחנו מפספסים את כל האירועים הגדולים (חוץ מסנסיישן אבל מאוחר מידי לקנות כרטיסים)
אבל בכל מקרה נראה לי 5 לילות באמסטרדם זה אדיר

אז סתם רציתי לשאול אם מישהו היה ויכול להמליץ על מקומות ודברים לעשות..
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by coby
אני וחבר שלי החלטנו שנוסעים לאמסטרדם לפני הגיוס
(מתגייס ב 19.7 :wtf: )

ואנחנו מפספסים את כל האירועים הגדולים (חוץ מסנסיישן אבל מאוחר מידי לקנות כרטיסים)
אבל בכל מקרה נראה לי 5 לילות באמסטרדם זה אדיר

אז סתם רציתי לשאול אם מישהו היה ויכול להמליץ על מקומות ודברים לעשות..

אם אתה רואה בית זונות תבדוק טוב טוב שלא קוראים לו
"וונדרסקס"

הא אה ואם כוסית מתחילה איתך בחנות צילום ישדדו אותך.
DvJ
quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
אם אתה רואה בית זונות תבדוק טוב טוב שלא קוראים לו
"וונדרסקס"

הא אה ואם כוסית מתחילה איתך בחנות צילום ישדדו אותך.



חחחח......
ואם אתה מחליט להכנס ל וונדרסקס
תלמד להגיד

"שטררינכברנגטל"


תההנה..
sh33p
:wtf:
תהנה
הלוואי עליייי
coby
חחח ולא לעבור בברטיסלבה
(למי שראה הוסטל )

:eek:
DjChook
"Mail mother******" :)

בכל מקרה תעשה חיים,
אני וחברים גם תכננו ליסוע לאמסטרדם,
אבל מכיוון שרובנו לא מתכוונים לעשן, נראה לי שנלך על קמר או משהו
m0sh
קובי תעשה חיים
אחלה של עיר!


quote:
Originally posted by DjChook
"Mail mother******" :)

בכל מקרה תעשה חיים,
אני וחברים גם תכננו ליסוע לאמסטרדם,
אבל מכיוון שרובנו לא מתכוונים לעשן, נראה לי שנלך על קמר או משהו


וואי מ1 עד 10 אתה ממש הומו
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by m0sh
קובי תעשה חיים
אחלה של עיר!




וואי מ1 עד 10 אתה ממש הומו

אם מציינים מ1-10 בדרך כלל אומרים כמה הוא.. לא?
m0sh
זה כל הקטע!

באמת קובי
THE_BLUE_DRAGON
1. תביא תאריכים
2. עזוב אותך אמסטרדם בואו לברלין למצעד האהבה
3. יש פה פורום של הולנד, כנס תקרא, לא צריך להבין יותר מדי חוץ משם מסיבה ותאריך וליין-אפ

coby
quote:
Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
1. תביא תאריכים
2. עזוב אותך אמסטרדם בואו לברלין למצעד האהבה
3. יש פה פורום של הולנד, כנס תקרא, לא צריך להבין יותר מדי חוץ משם מסיבה ותאריך וליין-אפ


4.7 - 9.7

כבר בדקתי את האירועים פספסנו את כולם אבל לא בשביל זה הנסיעה סתם להינות מהעיר

ודחו לי הרגע תגיוס לנובמבר !@#$

(חן התקבלתי לגאמא !)
THE_BLUE_DRAGON
07.07.2006
BETA Party V3
אם יש לך זין לקחת רכבת לבלגייה אז הפורום הבלגי שפה עושה מסיבה
www.betaparty.be

08.07.2006
Sensation Black

יש לך פה אחלה טופיק עם אינפורמצייה של מועדונים וכל מנה
http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=169354

ואם זה אפשרי אז תדחה את הטיסה שלך וטוס לדאנס-וואלי שבוע אחרי
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement