|
Nieuwe plaat van tiesto??? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| magrec |
| quote: | Originally posted by ahp2002
Jezus, wat hoor ik nu op dance-tunes.com
Sander Kleinenberg was zo moe de afgelopen weken dattie maar twee woordjes (ofzo) kon veranderen van een ouwe plaat.
toen heeft ie 20 uur lopen jengelen of de plaat Sensation White anthem kon worden, zodat ie zn geld terug kon verdienen van alle gemiste gigs..
boeeeeeeeee :whip: |
Hij heeft laatst 30 nieuwe tracks aan zijn discography toegevoegd.
this miami
this rotterdam
this The hague
etc :p |
|
|
| Creamfields23 |
| quote: | Originally posted by magrec
Hij heeft laatst 30 nieuwe tracks aan zijn discography toegevoegd.
this miami
this rotterdam
this The hague
etc :p |
Haha dies sterk :D |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Dit is weer typisch TA. Zeg je iets negatiefs is het meteen bashen.
Ei, als jij het nou eens gewoon omdraait en meediscussiert waarom jij het wel of geen slechte plaat is, dan komen we nog ergens. Neem een voorbeeld aan Gerrit bv. "Lekker belangrijk" is zo'n simpele oplossing altijd. Dan kan ik bij ieder topic waar ik geen ruk aan vindt of wat ik een 'lekker belangrijke' discussie vindt dat zelfde neerzetten. Nee daar heb je wat aan :conf:
Harmen geeft zijn mening. Klopt, misschien wat kort door de bocht, maar het is gewoon een mening. Als andere mensen daar gewoon op ingaan (hoe slecht of goed het nummer is, ik heb het niet eens gehoord) dan heb je een dis-cus-sie. Maar dat schijnt niet te kunnen hier op TA. Harmen is namelijk niet de enige die dat vindt.
Mag er hier alleen maar goed nieuws ofzo? Of mensen die zover met hun hoofd in de kont van sommige artiesten zitten (we kennen de voorbeelden wel, zoals bv een Amber vroeger) dat je neit weet waar de artiest eindigt en zij beginnen?
(En nee dit is geen TA bashen, voor alle Zzandirts etc weer boven water komen die over het eerste zinnetje vallen). Oftewel: ga gewoon eens inhoudelijk op het bovenstaande in. |
Je kan me nog meer vertellen Bram... Kijk nou nog eens...
| quote: | Originally posted by magrec
Wat hoor ik nu op slamfm....Wordt een plaat aangekondigt als de nieuwe plaat van tiesto maar allejeeeeeeeeeeeezus wat is dit voor een cheesybout plaat. Remix van een plaat/muziekstuk die ook wordt gebruikt als tune voor expeditie robinson. How low can you go..........(pirates of the carribean) |
| quote: | Originally posted by magrec
hey dit is toch pure crap...maakt mij niet uit wie dit heeft gemaakt maar dit is pure crap niks meer en niks minder. Als dit de huidige stand van zaken is in de trance wereld :rolleyes:
Van mij mogen jullie over this is sensation praten hoor. SK is toch al lang uit de picture. |
Ik weet niet wat jij verstaat onder het beginnen van een discussie, maar als je wil dicussieren moet je niet gelijk dingen volledig gaan afzeiken en open staan voor meningen van van anderen, en dat doet Harmen hier duidelijk niet. (wel afzeiken, niet openstaan dus, voor de duidelijkheid :p)
En daar heb je ook precies de reden waarom ik niet inhoudelijk gereageerd heb. Iemand die met zo'n houding begint kan ik alleen maar om lachen. |
|
|
| eXos |
| tis toch logish als je door de jaren heen minder van trance bent gaan houden dat dit soort platen ruk zijn. Maar t heeft weinig zin om hier zo'n drama van te maken. |
|
|
| Siesta |
| quote: | Originally posted by ahp2002
Jezus, wat hoor ik nu op dance-tunes.com
Sander Kleinenberg was zo moe de afgelopen weken dattie maar twee woordjes (ofzo) kon veranderen van een ouwe plaat.
toen heeft ie 20 uur lopen jengelen of de plaat Sensation White anthem kon worden, zodat ie zn geld terug kon verdienen van alle gemiste gigs..
boeeeeeeeee :whip: |
Sander K is gewoon de nieuwe Tiesto!;) |
|
|
| magrec |
| Je kunt hier ook niet eens op een normale manier een relletje starten zeg :mad: :( :p Maar ik sta open voor iedere mening hoor niemand die mij heeft kunnen overtuigen waarom dit wel goed is.. |
|
|
| eieregooie |
| Misschien is er wel niemand die het echt goed vindt ;) |
|
|
| SnuggLe |
d| quote: | Originally posted by AirPole
EDIT: Bram, je hebt wel een beetje gelijk, maar zelf kom je ook alleen maar weer over de technische kant van deze draad te spreken, en inhoudelijk zelf ook weinig. |
Zo he iemand ie me gelijk geeft :D
Maareh....ik kan inhoudelijk weinig zeggen omdat ik de plaat niet gehoord heb. Dus daarom zeg ik er ook niets over, mag dat? Ik hou mijn oordeel voor me over de plaat totdat ik er dus wat zinnigs over kan zetten. En hiermee reageer ik meteen op:
| quote: | Originally posted by BaRTeZ
Maareh, wat vind jij van die nieuwe Tiesto? :toothless
(Ik vind het overigens een plaat van niks) |
Verder:
| quote: | Originally posted by ahp2002
Jezus, wat hoor ik nu op dance-tunes.com
Sander Kleinenberg was zo moe de afgelopen weken dattie maar twee woordjes (ofzo) kon veranderen van een ouwe plaat.
toen heeft ie 20 uur lopen jengelen of de plaat Sensation White anthem kon worden, zodat ie zn geld terug kon verdienen van alle gemiste gigs..
boeeeeeeeee :whip: |
Als dat zo is dan is dat ntuurlijk zwaar stupid :) Maar...het is wel leuk om Harmen op deze manier proberen in de zeik te zetten, maar feit is dat hij die 2 woordjes niet speciaal voor Sensation wijzigt, maar dat dat al standaard is (het was bv ook in de ASta in Den Haag ineens 'This is The Hague'.
En 2 Ei: helder, snap je ook wel, maar het is wel een typische reactie vaak alhier. |
|
|
| robin |
| quote: | Originally posted by eXos
tis toch logish als je door de jaren heen minder van trance bent gaan houden dat dit soort platen ruk zijn. Maar t heeft weinig zin om hier zo'n drama van te maken. |
Spijker op zn kop..
Deze plaat is echt geen discussie/drama waard zeg... |
|
|
| Chicane |
Die nieuwe van Menno de Jong en Leon Bolier, das pas vette ruk! :p
Edit: en het kan me aan me linkerteelbal kriebelen dat die Menno hier het forum leest, jonge je nieuwe track is gewoon net zo dood als het kapsel van Balkenende. |
|
|
| eieregooie |
| Ik denk niet dat hij zich eraan stoort dat je zegt wat je ervan vindt. Als iedereen je alleen maar loopt op te hemelen heb je ook geen houvast. |
|
|
| magrec |
| `je kan zeggen wat je wilt maar in 2 dagen tijd wel weer wat pagina's vol..........Was new wave maar online :( |
|
|
|
|