|
Nieuwe plaat van tiesto???
|
View this Thread in Original format
| magrec |
| Wat hoor ik nu op slamfm....Wordt een plaat aangekondigt als de nieuwe plaat van tiesto maar allejeeeeeeeeeeeezus wat is dit voor een cheesybout plaat. Remix van een plaat/muziekstuk die ook wordt gebruikt als tune voor expeditie robinson. How low can you go..........(pirates of the carribean) |
|
|
| HardKiller |
| Tis gewoon een remix. dus helemaal niet 'de nieuwe plaat van tiesto' |
|
|
| eieregooie |
lol
let the bashing begin... |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by HardKiller
Tis gewoon een remix. dus helemaal niet 'de nieuwe plaat van tiesto' |
Jezus gaan we ff moeilijk doen. Hij brengt die plaat uit ook al is het een remix....het is zijn nieuwe plaat die uit is. |
|
|
| TranceFool |
| Ik hoorde hem ook gister, echt belachelijke plaat. Nummer totaal verkracht. Veels te druk met allerlei geluiden waardoor je niet eens de melodielijn meer hoort. 10x niks inderdaad |
|
|
| eieregooie |
| lol, ik lach me een ongeluk hier :toothless |
|
|
| eXos |
T nummer is ook gemaakt door Gaby Kerschkamp
Tenminste, aan de opbouw te horen... |
|
|
| moogwai |
| Lekker belangrijk.... |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by moogwai
Lekker belangrijk.... |
Haha, zelden is deze opzerking zo goed op zijn plaats :) |
|
|
| jp |
| Ik dacht eerst aan de nieuwe Klubheadz maar I was wrong :D |
|
|
| Unique2701 |
| Is het niet Klaus Badelt - He's a pirate (Tiesto remix)? Tiesto was gevraagd om een remix te maken van de Pirates of the Carribean. Als een remix is het zeker niet slecht gedaan imo, en de extended mix is best ok. |
|
|
|
|