return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
ידים Midi? (pg. 2)
View this Thread in Original format
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
שחר סלח לי לנחש זה לא לנגן
אם אתה קונה מקלדת מידי רצוי שתדע או תתכוון לדעת לנגן בצורה סבירה (ממש לא ברמה לקונצרט)
כי לנחש תוים אתה יכול גם דרך הקיובייס - ולא יהיה לך שום הבדל לא בזמן שזה יקח לך כנראה שגם לא בנוחות אישית ובכלל


אוי דיי לזיין תמוח
מה אתה משווה קיובייס למקלדת?
לפעמים אני קורא פוסטים שלך ואני ראסמי אומר "הוא היה חייב להגיב כדי להראות שהוא פה"
מזה השטויות האלה?
מה אתה חושב שאם לא למדתי 10 שנים אורגן אז אנלא יודע לנגן?

בוא נתערב שאני יודע לנגן יותר ממה שאתה חושב שאני יודע
ואפילו יכול להבטיח לך שיותר טוב ממך


ובקשר לשאר השטויות שכתבת
החבר של אחותי יודע אורגן והוא אמר לי שאני מנגן ממש יפה ושהשאר פשוט יבוא עם הזמן והכל עניין של התמדה
Koby
אני חייב להסכים עם שחר...אם חבר של אחותו אמר שהוא טוב אז אין פה מה להתווכח בכלל..
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Flotser
מסכים איתך שחייבים ללמוד גם ולהיות הרבה יותר רציניים לגבי זה.
אם יש את הכסף והזמן הפנוי לקחת שיעורים במוזיקה זה כמובן עדיף.

אבל לא מסכים איתך שאפשר להסתפק במה שקיובייס מציעה.
זה פשוט מעצבן להכניס תווים בלי מקלדת נורמלית ומבזבז המון זמן בניגוד למה שאתה טוען.
זה גם מאוד מגביל אותך מבחינה יצירתית כשאתה מוגבל ביכולת להקליט תווים בצורה טבעית.


אז הגענו לנקודה שאנחנו לא מסכימים לצערי

אני חושב שזה מגביל רק מישהו שיש לו מושג בלנגן

לי כיום למרות שלמדתי בעברי אפשר להגיד שאין ממש מושג ואני לא באמת יודע לנגן - יכול להיות שאני ייקח שיעורים או ילמד לבד עם ספרים שיש לי

כרגע ברמת הידע שלי (וכן ניסיתי גם מקלדת מידי) אין הבדל ממשי בין שתי האופציות
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
אוי דיי לזיין תמוח
מה אתה משווה קיובייס למקלדת?
לפעמים אני קורא פוסטים שלך ואני ראסמי אומר "הוא היה חייב להגיב כדי להראות שהוא פה"
מזה השטויות האלה?
מה אתה חושב שאם לא למדתי 10 שנים אורגן אז אנלא יודע לנגן?

בוא נתערב שאני יודע לנגן יותר ממה שאתה חושב שאני יודע
ואפילו יכול להבטיח לך שיותר טוב ממך


ובקשר לשאר השטויות שכתבת
החבר של אחותי יודע אורגן והוא אמר לי שאני מנגן ממש יפה ושהשאר פשוט יבוא עם הזמן והכל עניין של התמדה


א. לא שמעתי אותך מנגן שמעתי אותך מתאר את איך אתה מנגן וזה לא נשמע מבטיח לפחות כרגע

ב. ברור שניגון זה עניין של התמדה - ושוב אני לא יודע מה רמתך כרגע

ג. אם אתה מנגן יותר טוב ממני זה עדיין לא אומר שאתה מנגן טוב

ד. באמת לפעמים אני ממש חייב לכתוב - תודה שאתה מאפשר לי את זה
DjChook
יאלה שחר! תקליט איזה משהו ותעלה שנוכל לשמוע

אני מבטיח גם בקרוב להעלות קצת דברים שניגנתי.:)

למרות שלצערי זה בטח יהיה באיכות חרא
DjChook
לא יכלתי להתאפק וירדתי לנגן משהו :)
חבר'ה, פחות משנה על הפסנתר

תגידו מה אתם חושבים
אגב, לקטע האחרון לא היה לי כח ולכן הוא נשמע ככה וגם מופסק באמצע

http://www.idnext.co.il/ftp/Chen/1.mp3

http://www.idnext.co.il/ftp/Chen/2.mp3
Shahar
quote:
Originally posted by DjChook
יאלה שחר! תקליט איזה משהו ותעלה שנוכל לשמוע

אני מבטיח גם בקרוב להעלות קצת דברים שניגנתי.:)

למרות שלצערי זה בטח יהיה באיכות חרא


צפצף לי במסנג'ר
DjChook
נורא נעלבתי שאף אחד לא הגיב על הקטע :/
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by DjChook
נורא נעלבתי שאף אחד לא הגיב על הקטע :/

מחר תגובה ממני
תן לנו זמן :)

ואם אני יתחיל להעלב כל פעם שלא שומעים סט שלי (לא רק פה) מצבי יהיה קשה מאוד מבחינה נפשית
:haha:
Koby
חן נגינה אנרגטית מאוד...נשאר רק לגדל שיער ארוך ולקנות משקפיי שמש סגולות ואתה קופי ג'אן וואין..

DjChook
תודה תודה =] אני שמח לשמוע
Glenn-Holmes
בסה"כ למעט זיוף פה ושם זה בסדר גמור במיוחד כשמדובר במישהו שלומד פחות משנה

יש מה לשפר אבל יש גם בסיס כך זה נראה ככה שעלה והצלח אתה בדרך הנכונה והעיקר שאתה נהנה לנגן
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement