return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
ידים Midi?
View this Thread in Original format
DjChook
מעניין אותי לדעת
למי שיש פה מקלדת
MIDI
איך זה מתחבר למחשב?
באיזה יציאה, מאיזה יציאה ואיזה כבל
פשוט ראיתי פתאום שבאורגן הישן שלי יש כמה יציאות ומעניין אותי לדעת
אם אחת מהן תתאים ליציאה של המחשב
אם מישהו יכול להסביר על הנושא, אני אשמח
DjChook
מצאתי
Shahar
לי יש מקלדת
יכולה להתחבר דרך
MIDI
או USB

epsilon1
quote:
Originally posted by Shahar
לי יש מקלדת
יכולה להתחבר דרך
MIDI
או USB


נחמד מאוד
DjChook
אחלה מקלדת שחר :)
הבעיה אצלי שאני בכל מקרה צריך את הכבל :)
Glenn-Holmes
עדיין לא הבנתי תרעיון של לקנות מקלדת שליטה אם אתה לא באמת יודע לנגן
ולא מתכוון ללמוד אפילו
(מתייחס לשחר)
uzi
איזה כיף זה לנגן! כמה עולה צעצוע כזה?
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
עדיין לא הבנתי תרעיון של לקנות מקלדת שליטה אם אתה לא באמת יודע לנגן
ולא מתכוון ללמוד אפילו
(מתייחס לשחר)


תתפלא
לומדים לבד
ואמנם אנלא יכול להופיע בקונצרט אבל יודע לנגן

ועוזי
זה בסביבות ב ה1200
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
תתפלא
לומדים לבד
ואמנם אנלא יכול להופיע בקונצרט אבל יודע לנגן

ועוזי
זה בסביבות ב ה1200


שחר סלח לי לנחש זה לא לנגן
אם אתה קונה מקלדת מידי רצוי שתדע או תתכוון לדעת לנגן בצורה סבירה (ממש לא ברמה לקונצרט)
כי לנחש תוים אתה יכול גם דרך הקיובייס - ולא יהיה לך שום הבדל לא בזמן שזה יקח לך כנראה שגם לא בנוחות אישית ובכלל
Flotser
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
שחר סלח לי לנחש זה לא לנגן
אם אתה קונה מקלדת מידי רצוי שתדע או תתכוון לדעת לנגן בצורה סבירה (ממש לא ברמה לקונצרט)
כי לנחש תוים אתה יכול גם דרך הקיובייס - ולא יהיה לך שום הבדל לא בזמן שזה יקח לך כנראה שגם לא בנוחות אישית ובכלל


אילן אני מזה לא מסכים איתך,

דבר ראשון זה ממש סיוט לנסות לנגן מנגינה רצינית בלי מקלדת מידי,
וגם עם מקלדת מחשב זה מעצבן,
(מה שאגב לא נראה לי קיים בקיובייס - למרות שיש כמובן דרך לעשות את זה עם תוכנת צד שלישי)

ודבר שני אתה לא חייב להכיר סולמות ובלאגנים כדי ליצור מנגינות,
אם תשים לב יש מלא דברים שאתה יודע לעשות שבעצם לא למדת אותם באופן מסודר,
אבל בגלל שאתה התמדת המוח שלך למד אותם בצורה טבעית. כמו למשל איך שלמדת לדבר.

אני איזה שנה וחצי מלמד את עצמי לנגן על גיטרה,
והרבה אני סתם מנחש מנגינות, ואני מרגיש איך אני משתפר בלי שאני מתעמק בתווים וסולמות ובלי מורה.
היום הרבה מנגינות שתביא לי אני אצליח לנגן כמעט מנסיון ראשון. סתם ככה על מיתר או שניים בצורה מעפנה אבל עדיין... :)

בקיצור מקלדת מידי זה תמיד טוב, ואפשר ללמוד גם באופן עצמאי.
כמובן שתאוריה ומורה זה נורא נורא חשוב, וכדי להפיק יצירות רציניות באמת כדאי ללמוד. אבל זה לא חובה .

Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Flotser
אילן אני מזה לא מסכים איתך,

דבר ראשון זה ממש סיוט לנסות לנגן מנגינה רצינית בלי מקלדת מידי,
וגם עם מקלדת מחשב זה מעצבן,
(מה שאגב לא נראה לי קיים בקיובייס - למרות שיש כמובן דרך לעשות את זה עם תוכנת צד שלישי)

ודבר שני אתה לא חייב להכיר סולמות ובלאגנים כדי ליצור מנגינות,
אם תשים לב יש מלא דברים שאתה יודע לעשות שבעצם לא למדת אותם באופן מסודר,
אבל בגלל שאתה התמדת המוח שלך למד אותם בצורה טבעית. כמו למשל איך שלמדת לדבר.

אני איזה שנה וחצי מלמד את עצמי לנגן על גיטרה,
והרבה אני סתם מנחש מנגינות, ואני מרגיש איך אני משתפר בלי שאני מתעמק בתווים וסולמות ובלי מורה.
היום הרבה מנגינות שתביא לי אני אצליח לנגן כמעט מנסיון ראשון. סתם ככה על מיתר או שניים בצורה מעפנה אבל עדיין... :)

בקיצור מקלדת מידי זה תמיד טוב, ואפשר ללמוד גם באופן עצמאי.
כמובן שתאוריה ומורה זה נורא נורא חשוב, וכדי להפיק יצירות רציניות באמת כדאי ללמוד. אבל זה לא חובה .


יפה מיכאל אבל אתה בא מתוך גישה של לנסות וללמוד בעצמך
כמה זמן זה לקח לך שנה וחצי? ועדיין אתה לא שולט במאה אחוז
אפשר ללמוד לבד
אבל אני חושב שמשמשקיע 1200 שקל יהיה חכם מצידו לקנות ספר עזר או להיעזר בחומר רלוונטי באינטרנט לפחות לחפיפה שלו לרמה של לנגן דברים פשוטים בלי ניסוי וטעיה
בסופו של דבר ללמוד לשמוע ולדעת לנגן את מששומעים זה עניין של ניסיון

בגדול רשמתי את משרשמתי כי משחר עצמו התרשמתי שהוא לוקח את זה בחפיף ולא ברצינות - הוא לא רוצה ללמוד לנגן אלא רוצה רק שתצא לו מוזיקה זה משהבנתי ממנו - בשביל זה הוא יכול להסתפק גם במשהקיובייס לבד מציעה
Flotser
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
יפה מיכאל אבל אתה בא מתוך גישה של לנסות וללמוד בעצמך
כמה זמן זה לקח לך שנה וחצי? ועדיין אתה לא שולט במאה אחוז
אפשר ללמוד לבד
אבל אני חושב שמשמשקיע 1200 שקל יהיה חכם מצידו לקנות ספר עזר או להיעזר בחומר רלוונטי באינטרנט לפחות לחפיפה שלו לרמה של לנגן דברים פשוטים בלי ניסוי וטעיה
בסופו של דבר ללמוד לשמוע ולדעת לנגן את מששומעים זה עניין של ניסיון

בגדול רשמתי את משרשמתי כי משחר עצמו התרשמתי שהוא לוקח את זה בחפיף ולא ברצינות - הוא לא רוצה ללמוד לנגן אלא רוצה רק שתצא לו מוזיקה זה משהבנתי ממנו - בשביל זה הוא יכול להסתפק גם במשהקיובייס לבד מציעה


מסכים איתך שחייבים ללמוד גם ולהיות הרבה יותר רציניים לגבי זה.
אם יש את הכסף והזמן הפנוי לקחת שיעורים במוזיקה זה כמובן עדיף.

אבל לא מסכים איתך שאפשר להסתפק במה שקיובייס מציעה.
זה פשוט מעצבן להכניס תווים בלי מקלדת נורמלית ומבזבז המון זמן בניגוד למה שאתה טוען.
זה גם מאוד מגביל אותך מבחינה יצירתית כשאתה מוגבל ביכולת להקליט תווים בצורה טבעית.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement