return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
Gil Shwartz - To The Light (Original Mix)
View this Thread in Original format
Gil Shwarts
אחרי הפסקה דיי ארוכה
אני מביא לכם עוד יצירה שלי
טראנס "שקט" יחסית לאחרים שלי
יותר אטמוספרי אבל פשוט מהמם!


http://www.tranceaddict.com/forums/...&threadid=35533
mos2002
אני יוריד במשך הלילה ויתן תגובה מחר....
Dj Moriano
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
אחרי הפסקה דיי ארוכה
אני מביא לכם עוד יצירה שלי
טראנס "שקט" יחסית לאחרים שלי
יותר אטמוספרי אבל פשוט מהמם!


http://www.tranceaddict.com/forums/...&threadid=35533

גיל אני מוריד עכשיו....

ומתי ויניל???
Gil Shwarts
סבבה אחי תגיד לי מה אתה חושב עליו...

האמת שמחר אני נוסע לחבר שלי שהוא בין השותפים בפאט קאט
והוא הולך להוציא כמה טראקים שלי על וינילים בשבילי תמורת סכום סימלי של 250 שקל :)
Izzy
quote:
Originally posted by Gil Shwarts

טראנס "שקט" יחסית לאחרים שלי
יותר אטמוספרי אבל פשוט מהמם!


http://www.tranceaddict.com/forums/...&threadid=35533


im all over that, d/l right now!
Gil Shwarts
איזי אחי מה קורה איתך תגיד לי
שנים לא ראיתי אותך פה :)

קיצר אחי שמע ת'טראק אני מצפה לאיזו ביקורת חמודה :)
DJ F0cus
אחי שיחקת אותה :)

צודק, פשוט מהמם, עשית טראק ברמה של ראנק 1,
פשוט כ"כ יש לך את זה

בינתיים אני אשים את זה איפה שרק יצא לי לתקלט את הסגנון הזה
אם תשיג אותו על וייניל, יהיה באמת נחמד

מחכה לוייניל של רמיקסים
:)

המשך כך,כל הכבוד.
Gil Shwarts
תודה אחי
חתיכת השקעה יש על הטראק הזה :)
MoSH_MaN
טוב גיל אחלה שיר!


אבל נשמע לי מוכר המלודיה


בכל אופן לא אהבתי את
kick ,loops

אחרי המלודיה ....משהו יותר באסי שקט כזה היית צריך


טוב סע לחו"ל ותשים את זה עלך וינל .. :)
לא כדאי בארץ


אתה עובד עם ריסן נכון?!
mos2002
פשששששש אחי הוא מעולה, ממש נחמד
תמשיך כך

Dj Moriano
המלודיה נשמעת מוכרת לאללה......

אבל אחלה טראק באמת מזכיר את
RANK 1
אם הוא יצא על וינל אז אני יקנה.....
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Izzy
gil, you never seize to amayze me...
this song is right up my alley, just what i like.
Man your breakdown there just with the synth/cello is amayzing.
i also love at 3:57 where the lead changes into that pulsating rythm, you're really talented. i wish i could be in israel right now to get a few leasons in reason from you.

btw i'm in here often, im just not a heavy poster... :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement