|
Gil Shwartz - To The Light (Original Mix)
|
View this Thread in Original format
| mos2002 |
| אני יוריד במשך הלילה ויתן תגובה מחר.... |
|
|
| Dj Moriano |
גיל אני מוריד עכשיו....
ומתי ויניל??? |
|
|
| Gil Shwarts |
סבבה אחי תגיד לי מה אתה חושב עליו...
האמת שמחר אני נוסע לחבר שלי שהוא בין השותפים בפאט קאט
והוא הולך להוציא כמה טראקים שלי על וינילים בשבילי תמורת סכום סימלי של 250 שקל :) |
|
|
| Izzy |
im all over that, d/l right now! |
|
|
| Gil Shwarts |
איזי אחי מה קורה איתך תגיד לי
שנים לא ראיתי אותך פה :)
קיצר אחי שמע ת'טראק אני מצפה לאיזו ביקורת חמודה :) |
|
|
| DJ F0cus |
אחי שיחקת אותה :)
צודק, פשוט מהמם, עשית טראק ברמה של ראנק 1,
פשוט כ"כ יש לך את זה
בינתיים אני אשים את זה איפה שרק יצא לי לתקלט את הסגנון הזה
אם תשיג אותו על וייניל, יהיה באמת נחמד
מחכה לוייניל של רמיקסים
:)
המשך כך,כל הכבוד. |
|
|
| Gil Shwarts |
תודה אחי
חתיכת השקעה יש על הטראק הזה :) |
|
|
| MoSH_MaN |
טוב גיל אחלה שיר!
אבל נשמע לי מוכר המלודיה
בכל אופן לא אהבתי את
kick ,loops
אחרי המלודיה ....משהו יותר באסי שקט כזה היית צריך
טוב סע לחו"ל ותשים את זה עלך וינל .. :)
לא כדאי בארץ
אתה עובד עם ריסן נכון?! |
|
|
| mos2002 |
פשששששש אחי הוא מעולה, ממש נחמד
תמשיך כך |
|
|
| Dj Moriano |
המלודיה נשמעת מוכרת לאללה......
אבל אחלה טראק באמת מזכיר את
RANK 1
אם הוא יצא על וינל אז אני יקנה.....
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D |
|
|
| Izzy |
gil, you never seize to amayze me...
this song is right up my alley, just what i like.
Man your breakdown there just with the synth/cello is amayzing.
i also love at 3:57 where the lead changes into that pulsating rythm, you're really talented. i wish i could be in israel right now to get a few leasons in reason from you.
btw i'm in here often, im just not a heavy poster... :) |
|
|
|
|