return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Radio namn förslag till Under Sun för show på di.fm
View this Thread in Original format
Progresia
Hej Allihopa!

Tyvär inte så ofta man får tid att titta in här och skriva nummera, men nu tänkte jag se vad ni har för namn ideér till en radio show på di.fm och ett antal andra svenska fm radio stationer.

Radio showen kommer vara fokuserad på scandinavisk trance og vara 1 gång i veckan. Vi ser gärna att namnet har något med sverige/scandinavien att göra, men fortfarande så att engelsktalande förstår det.

ni kan antingen maila in era bidrag till [email protected] eller posta dem här.

mvh

Marcus från under sun
djnaeblis
Tja,

Kanske det kan har nåt att göra med "never setting sun", eller någonting sådant.
Laszlo
Min personliga åsikt är att låta bli att använda ostiga namn som till exempel sun...jag kan såhär på rak arm tyvärr inte komma på något vettigare, men just sun är ett av redan så uttjatade att det bara blir trist...
RebeL9
ok lite smörigt men vad sägs om "Northern Lights" ? ^^
Laszlo
quote:
Originally posted by RebeL9
ok lite smörigt men vad sägs om "Northern Lights" ? ^^


hmmm...känns oddly familiar från någonstans, finns det inte en show eller dyl redan med det namnet? Kanske bara är jag som är ute och cyklar...eller var det bara sarkasm som jag inte förstod? :)
jofawe
nordic beats?
Joe Nas
Smorgasbord of Sounds


:rolleyes: :haha:
trancedanne
Phuturistic Journey eller Feel The Effect
Laszlo
"Polarbears and Penguins"?

:D
Funfrock
Straight from the north?

jofawe
quote:
Originally posted by Funfrock
Straight from the north?


men om nån är gay då?!
RebeL9
quote:
Originally posted by trancedanne
Phuturistic Journey eller Feel The Effect



sluta sno Earthboundnamn :(
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement