return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 
Radio namn förslag till Under Sun för show på di.fm (pg. 2)
View this Thread in Original format
benni
quote:
Originally posted by jofawe
men om nån är gay då?!


:stongue:
Laszlo
One nation, trance nation

:wtf: :wtf:
staz
true tremble
RebeL9
bästa namnet. NORDIC RAVE

Stäng tråden fort!! :D

nej men vad sägs om:

Nordic Bass Biters
Love for eternity on purple clouds
Starsky Above Parvatti
Synatheasia
benni
sexy blondes with big boobs :p
anuga
Under Sun's Shadow World ;)

Lite greasy kanske, men catchy.
lacksesepsotygh
Skamligt Usel Svenska
NooN
"Northern Lights" heter ju Covenants förra platta.
DjAviander
"Aurora Borealis"
"Northern Identity"
"The Scand Sessions"
"The World Up North"
"Viewed from North"
"Bland fjordar och skogstroll"
"S.A.U.N.A. - Southern Antarctic Underground New-Age"



Annars var Penguins and Polarbeats jäävligt fyndigt :haha:
CJ InterCity
Absolut Under Sun

helsvenskt :)

lacksesepsotygh
+46 UNDER-SUN
anuga
Blev visst "The Sound of Scandinavia" fast på Afterhours.FM
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 
Privacy Statement