|
Radio namn förslag till Under Sun för show på di.fm (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| benni |
| quote: | Originally posted by jofawe
men om nån är gay då?! |
:stongue: |
|
|
| Laszlo |
One nation, trance nation
:wtf: :wtf: |
|
|
| RebeL9 |
bästa namnet. NORDIC RAVE
Stäng tråden fort!! :D
nej men vad sägs om:
Nordic Bass Biters
Love for eternity on purple clouds
Starsky Above Parvatti
Synatheasia |
|
|
| benni |
| sexy blondes with big boobs :p |
|
|
| anuga |
Under Sun's Shadow World ;)
Lite greasy kanske, men catchy. |
|
|
| lacksesepsotygh |
| Skamligt Usel Svenska |
|
|
| NooN |
| "Northern Lights" heter ju Covenants förra platta. |
|
|
| DjAviander |
"Aurora Borealis"
"Northern Identity"
"The Scand Sessions"
"The World Up North"
"Viewed from North"
"Bland fjordar och skogstroll"
"S.A.U.N.A. - Southern Antarctic Underground New-Age"
Annars var Penguins and Polarbeats jäävligt fyndigt :haha: |
|
|
| CJ InterCity |
Absolut Under Sun
helsvenskt :) |
|
|
| lacksesepsotygh |
| +46 UNDER-SUN |
|
|
| anuga |
| Blev visst "The Sound of Scandinavia" fast på Afterhours.FM |
|
|
|
|