|
נציג הקאסמים של הפורום - קאסם נחת ליד הבית שלי
|
View this Thread in Original format
| YO-I |
לא, זה לא קשור למסיבות ובטח לא למוזיקה. הגעתי הביתה אחרי עוד יום עבודה, הצצתי לרגע מהחלון כדי לשאוף אוויר ובום, בשעה שבע ודקה בדיוק שמעתי שריקה ופיצוץ אדיר, מייד ידעתי זה קאסם
לא הבנתי לאן הוא נחת אבל תוך חמש דק' ברגע ששמעתי את הניידות והאמבולנסים עוברים לייד הבית שלי ידעתי שזה לא טוב ואכן צדקתי
הקאסם נחת כמה עשרות מטרים מהשכונה שאני גר בה באשקלון, ביום יום אני נמצא כמעט כל יום באיזור שדרות בגלל העבודה, לא האמנתי שהפעם הקאסם ינחת קרוב כל כך אליי
מה שמפחיד הוא שהשכונה שבה אני גר נמצאת בחלק הצפוני של העיר, קרוב ליציאה לכיוון אשדוד, תיאורטית הקאסם לא היה בכלל אמור להגיע לכאן , בגלל זה נחתו עד היום קאסמים בחלק הדרומי באיזור התעשיה, זה שזה הגיע עד לכאן, זה כבר סיפור אחר
נקווה שזו תיהיה הפעם הראשונה והאחרונה
יוחאי |
|
|
| omergunr |
| איפה אתה גר גברגבר? |
|
|
| DjChook |
פאק אחי ! זה ממש מבאס כל הסיפור הזה
צריך להשמיד אותם עכשיו! עכשיושששששיו |
|
|
| YO-I |
| אני גר באשקלון כמובן |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
| :eek: :nervous: :mad: |
|
|
| omergunr |
פה לפני שלוש ארבע חמש שנים אנאערף
בזמן האינדפיה אז כל פעם שניכנסו לקלקיליה ולכל הכפרים שם, כל הזמן בלילות שעמנו יריות , ראינו פצצות תאורה כל הלילה היה כאילו אור יום חח.. שמעו הרבה מסוקים בלי סופ מעל הראש
היו לילות שחשבתי שאנחנו במלחמה חח
:o |
|
|
| markfeldman |
| quote: | Originally posted by YO-I
אני גר באשקלון כמובן |
תגיד לי, יש ספרייה טובה של דיוידי אצלכם באשקלון ? |
|
|
| Pillow One |
כן זה נחת בתוך הבית ספר שלי לצערי
אבל למזלנו אף אחד לא נפגע
בני שרמוטות ערבים
:whip: |
|
|
| Shahar |
טוב שתקו מה עשיתם רעש?
יש חיילים שעכשיו בעזה בשביל זה
תרחמו עליהם לא על עצמכם |
|
|
| YO-I |
| quote: | Originally posted by Shahar
טוב שתקו מה עשיתם רעש?
יש חיילים שעכשיו בעזה בשביל זה
תרחמו עליהם לא על עצמכם |
שחר איפה אתה גר שאתה מתפלסף ככה? נראה אותך כשקאסם ייפול לך לייד הבית איך תגיב, גיבור גדול
ולגבי החיילים, מחזק אותם ומאחל להם רק הצלחה אבל מה הם שונים מאיתנו |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
טוב שתקו מה עשיתם רעש?
יש חיילים שעכשיו בעזה בשביל זה
תרחמו עליהם לא על עצמכם |
מה אתה מבלבל במוח?
החיילים בעזה רק מסיבה אחת
חטפו לנו חייל
ולגבי הרחמים אני בהחלט מקווה שלא יהיו לנו נפגעים - בכלל אני מקווה שלא יהיו נפגעים לשתי הצדדים אבל זה כנראה כבר יותר מדי לבקש |
|
|
|
|