|
נציג הקאסמים של הפורום - קאסם נחת ליד הבית שלי (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
| quote: | Originally posted by YO-I
שחר איפה אתה גר שאתה מתפלסף ככה? נראה אותך כשקאסם ייפול לך לייד הבית איך תגיב, גיבור גדול
ולגבי החיילים, מחזק אותם ומאחל להם רק הצלחה אבל מה הם שונים מאיתנו |
אני מת"א
ובמלחמת המפרץ גם לי נפלו טילים ליד הבית
אבל מה קשר?
אתם בוכים פה ומדברים ושוכחים שיש אנשים שהם 7 שנים פחות מהגיל שלך שעכשיו שומרים עליך שם בשביל שלא יפלו קסמים
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
מה אתה מבלבל במוח?
החיילים בעזה רק מסיבה אחת
חטפו לנו חייל
ולגבי הרחמים אני בהחלט מקווה שלא יהיו לנו נפגעים - בכלל אני מקווה שלא יהיו נפגעים לשתי הצדדים אבל זה כנראה כבר יותר מדי לבקש |
הם לא שם רק בגלל החייל
יש עוד סיבות
ביניהם זה הסיבה שישראל רוצה להראות להם שהם לא נכנעים לסחטנות |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
אני מת"א
ובמלחמת המפרץ גם לי נפלו טילים ליד הבית
אבל מה קשר?
אתם בוכים פה ומדברים ושוכחים שיש אנשים שהם 7 שנים פחות מהגיל שלך שעכשיו שומרים עליך שם בשביל שלא יפלו קסמים
הם לא שם רק בגלל החייל
יש עוד סיבות
ביניהם זה הסיבה שישראל רוצה להראות להם שהם לא נכנעים לסחטנות |
לא משהו נגדך...
אבל זו תגובה די מטופשת מצד ישראל רק כדי להראות שהיא לא תכנע לסחטנות
בלי שום קשר...אף אחת מהסיבות האחרות לא היתה מכניסה את ישראל לפעולה כזו בעזה
זה ברור לכולם
ובעיקר למשגר באיזור שדרות
תשמע ותקרא מה אנשים שם מדברים וחושבים
ובלי שום קשר...אם אני עמיר פרץ
מחר בבוקר שם את המפתחות, לוקח תיק חברתי זוטר ונותן למישהו אחר מהעבודה (הממ הממ עמי איילון?) לנהל את ענייני המשרד |
|
|
| DvJ |
מפחיד מקווה שהתקופה הזאת תעבור בשבילכם כמה שיותר מהר.....
אני זוכר במלחמת מפרץ 2 רחובות ליידי נפלו כמה טילים זה היה מפחיד
סמעעק...טרוריסטים מזדיינים... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
לא משהו נגדך...
אבל זו תגובה די מטופשת מצד ישראל רק כדי להראות שהיא לא תכנע לסחטנות
בלי שום קשר...אף אחת מהסיבות האחרות לא היתה מכניסה את ישראל לפעולה כזו בעזה
זה ברור לכולם
ובעיקר למשגר באיזור שדרות
תשמע ותקרא מה אנשים שם מדברים וחושבים
ובלי שום קשר...אם אני עמיר פרץ
מחר בבוקר שם את המפתחות, לוקח תיק חברתי זוטר ונותן למישהו אחר מהעבודה (הממ הממ עמי איילון?) לנהל את ענייני המשרד |
תראה
זאת החלטה נכונה
כי אם הם יכנעו - הערבים ימשיכו לחטוף אנשים ולבקש 1000 שבויים בתמורה
וזה לא נורמלי |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
תראה
זאת החלטה נכונה
כי אם הם יכנעו - הערבים ימשיכו לחטוף אנשים ולבקש 1000 שבויים בתמורה
וזה לא נורמלי |
אני חושב שיש עוד סיבות (ביטחון תושבי שדרות?) לפעולות כאלה אבל בלי שום קשר...הצבא הביא את זה עלינו במידה מסוימת
אבל אם מסתכלים קצת אחורה בגלגל החמאס הביא על עצמו את תגובת הצבא
אוי לכדור השלג הזה שמסרב להפסיק להתגלגל |
|
|
| YO-I |
| ובעוד אנו מדברים, עוד קסאם נפל הערב בשכונה באשקלון, כנראה זו מציאות חדשה |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
זה הכל שימוש פוליטי בחייל החטוף..
תאימינו לי אם לא היה להם חייל ישראלי בשבי מזמן היו מפרקים להם תשושנה. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by YO-I
ובעוד אנו מדברים, עוד קסאם נפל הערב בשכונה באשקלון, כנראה זו מציאות חדשה |
טוב כולנו שומעים חדשות
מה אתה
YNET?
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
זה הכל שימוש פוליטי בחייל החטוף..
תאימינו לי אם לא היה להם חייל ישראלי בשבי מזמן היו מפרקים להם תשושנה. |
מה קשר
יש דברים שאסור לנו מה אנחנו נאצים?
אי אפשר ללכת לעשות בעזה מה שרוצים
יש תגובות של כל העולם על זה |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by Shahar
מה קשר
יש דברים שאסור לנו מה אנחנו נאצים?
אי אפשר ללכת לעשות בעזה מה שרוצים
יש תגובות של כל העולם על זה |
עובדה שכבר התחילו בפעילות והרגו מעל ל60 מחבלים |
|
|
| YO-I |
[QUOTE]Originally posted by Shahar
טוב כולנו שומעים חדשות
מה אתה
YNET?
האמת שכן, אני עובד שם
חחח |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
מה קשר
יש דברים שאסור לנו מה אנחנו נאצים?
אי אפשר ללכת לעשות בעזה מה שרוצים
יש תגובות של כל העולם על זה |
לא קורה הרבה שאני מסכים עם שחר אבל הנה פה אני מסכים
ולגבי משעושים עכשיו בעזה אפשר להגיד שהעובדה שנחטף לנו חייל היא הלגיטימציה כלפי חוץ לפעול עכשיו בעזה
אי אפשר להכנס לעזה בלי סיבה שתראה מספיק טובה לעולם |
|
|
|
|