|
Bij welke platenzaken halen jullie je platen? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| aphex |
Hemmes (beetje een zooitje)
en only-djs.com (vrij snel met alles) |
|
|
| Mysteric |
| quote: | Originally posted by basvh
ik wil een plaat bestellen bij; www.dancegrooves.com
weet iemand of dat betrouwbaar is om daar te bestellen? |
Heb er één keer platen besteld, zal ook de laatste keer zijn denk ik. Ik had 6 platen besteld, ik kreeg er 4 thuis. De andere waren niet leverbaar stond er bij. Maarja...met de verzendkosten enzo erbij ben je per plaat toch duurder uit dan ik dacht van te voren.
Nou kreeg ik na veel zeuren een plaat gratis bij mn volgende bestelling, maarja die zal er dus niet komen.
En ja, only-djs is goedkoper. Dan is de keus snel gemaakt.
Verder nog twee platenzaken waar ik wel eens kom:
Dadadance - A'foort
Dance Life Records - Zwolle |
|
|
| Apoptosis |
| quote: | Originally posted by mido
Ik haal mijn platen over het algemeen bij:
onlydjs.com
Trancentral in Haarlem
of
Bij PAVO in de zaak Key Records in Haarlem. |
Hebben ze in Haarlem een beetje goed spul?? Nooit geweten! Maar ff een keer checke dan :)!
k heb zelf nie veel platen, maar heb weles by Dancegrooves besteld. Only djs heeft heel veel platen die k zoek, alleen een beetje jammer van de verzendkosten...
Verder in Magik Muzik Store een paar gehaald. k vond de selectie trouwens best tegenvallen toen k in de Magik Muzik Store was... de 'bekendere' platen (zoals Souvenir de Chine, Potion, Diamondback etc) hadden ze toen niet... alleen maar vage namen had k daar gezien. |
|
|
| Empathy |
| meestal bij Dance Life Records in Zwolle.. de enige beetje platenwinkel in de buurt |
|
|
| Loraine |
FF updaten deze draad...
Werd mij gevraagd welke platenzaken in Utrecht en Breda tegenwoordig goed (gesorteerd) zijn...
Anyone ? |
|
|
| The Freezzz |
| quote: | Originally posted by Loraine
FF updaten deze draad...
Werd mij gevraagd welke platenzaken in Utrecht en Breda tegenwoordig goed (gesorteerd) zijn...
Anyone ? |
In Utrecht zijn er helaas weinig goede platenzaken. Mid-Town wil af en toe nog wel ns goede platen hebben, maar die zaak is klein en hoofdzakelijk meer hardcore/hardstyle georienteerd.Ik kom er als ik toevallig ns in de buurt ben, maar meestal ga ik dan ook weer weg met niets.
Om de zoveel tijd is er op Vredenburg of op t Mariaplaats een platenmarkt en daar staat ook een standje waar veel goede en vaak oude prog/trance platen te halen zijn. Het is zeker ns de moeite waard om daar te gaan kijken, want daar zitten soms echt verloren pareltjes tussen. (Ook voor andere muzieksoorten trouwens ;) )
Breda weet ik helaas niets van... |
|
|
| novio |
tunesville in breda
www.tunesville.nl
de groeten aan alex, loraine ;-)
t was voor mij dattie dat gevraagd heeft,
ondertussen weet je dan ook wie ik ben
grtz |
|
|
| Tomba |
| quote: | Originally posted by basvh
ik wil een plaat bestellen bij; www.dancegrooves.com
weet iemand of dat betrouwbaar is om daar te bestellen? |
Ik bestelde vrijwel al me platen een aantal jaar geleden bij DanceGrooves. Maar was meestal gezeur. Heb je bv. 5 platen in je winkelmandje en je checked out werd de order later pas geaccepteerd. (soms langer als een dag!) Dus... plaat uitverkocht. Ik betaal meestal direct met Rabo. Dus veel heen en weren via mail. Kwam er meestal op neer dat ik andere plaat uitkoos in de prijs categorie.
Later bij 4djsonly (toen nog) besteld en dat liep stukken beter. Vooral nu bij only djs. als je daar je order accpeteer ben je zeker dat je die plaat heb. (heb nog nooit gelijkwaardige meegemaakt als bij DG). Only djs is echt top zaak. Momenteel bestel ik daar vrijwel alles.
Soms als ik in Amsterdam ben loop ik nog wel eens bij Midtown binnen.
Kzit nu al tijdje in Arnhem op kamers en weet iemand of Attalos beetje platen in de categorie trance (Progressive / uplifting) heeft?
Binnekort even kijkje nemen :)
Tomba |
|
|
| dj_spare |
| Leeft attalos dan weer? Laatste keer dat ik daar in de buurt kwam (jaar geleden) was ie al tijden dicht. Er heeft ook nog een zaak tegenover gezeten (Ultimate DJ Store ofzo) maar die was ook snel closed. |
|
|
| Partyhardy! |
| De Magik store is sinds vorige week voorgoed gesloten. Ze deden op het eind al hun platen voor 1 euro van de hand maar was net te laat voor de goede :( Tunesville is inderdaad de laatste goede store in Breda zoals novio al aan gaf :) |
|
|
| Jesse |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
Tunesville is inderdaad de laatste goede store in Breda zoals novio al aan gaf :) |
en ook de enige :) |
|
|
| websley |
Mid-Town in Eindhoven
Rare Records in Eindhoven
Bullit Records in Eindhoven
Sounds in Venlo (echt groot daar) |
|
|
|
|