|
Bij welke platenzaken halen jullie je platen? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Little Theseus |
Amsterdam is echt op zn retour;
groove collection is dicht
rythm import is dicht
massivesoulfood is dicht
resteert alleen nog de
mid town (puke)
concerto (yay)
outland (so so)
en de superkleintjes, zoals waxwell, maar dr is gewoon geeneen winkel meer te vinden waar je zo rels kauft die over 2 maanden hitjes zijn, wat imo DE toegevoegde waarde is van vinyl voor een dj tegenwoordig. |
|
|
| [NL]aXe |
Meestal koop ik m'n platen bij 4 Dj's Only (online of ik stap even binnen).
Soms ook wel eens bij DanceLifeRecords. Die hebben nog wel eens een mooie
klassieker en boven de 35 euro betaal je geen verzendkosten; mooi meegenomen. :)
En een heel enkel keertje bij Recess. |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
wat imo DE toegevoegde waarde is van vinyl voor een dj tegenwoordig. |
Kweet niet hoor, er komen nu zelfs al promo's eerder uit op mp3 (de 1e 100 kopers hebben dan geluk bijvoorbeeld) |
|
|
| basvh |
groove collection is dicht |
istie dicht jah? sinds hoelang? |
|
|
| Little Theseus |
| quote: | Originally posted by basvh
istie dicht jah? sinds hoelang? |
geen idee
| quote: | Originally posted by magrec
Kweet niet hoor, er komen nu zelfs al promo's eerder uit op mp3 (de 1e 100 kopers hebben dan geluk bijvoorbeeld) |
explains waarom dat soort zaken ook dicht gaan. Als je echt nieuwe wil heb je idd alleen maar een pc nodig. Alleen de zaken met meer zeldzame collector's items halen het nog. |
|
|
| magrec |
geen idee
explains waarom dat soort zaken ook dicht gaan. Als je echt nieuwe wil heb je idd alleen maar een pc nodig. Alleen de zaken met meer zeldzame collector's items halen het nog. |
Het is idd wel jammer, spitten door een platenbak enzo maar het hele digitale is niet meer te stoppen. Ik word gek van alle digital releases onmogelijk om alles nog bij te houden. |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by GrooveCollect.
groove collection is gewoon open hoor :wtf: |
Je kan die jongens en enkele dame hier toch niet aan hun lot overlaten ;) |
|
|
| GrooveCollect. |
ik zeg niks :rolleyes:
zag alleen dit| quote: | | groove collection is dicht |
|
|
|
| eXos |
op eBay is tegenwoordig ook alles wel te krijgen, zoals bv [http://stores.ebay.com/PROMORECORDSLTD]PROMORECORDSLTD[/url]
Snel & onbeschadigd in huis. Hoe meer je er besteld, hoe goedkoper over t algemeen. |
|
|
| Lynxx |
| quote: | Originally posted by magrec
Het is idd wel jammer, spitten door een platenbak enzo maar het hele digitale is niet meer te stoppen. Ik word gek van alle digital releases onmogelijk om alles nog bij te houden. |
Ach, ik vind dat wel wat hebben, lekker veel releases. Kost allemaal tussen de 1.5 en 2 euro. Van een vinyltje draai ik toch altijd maar 1 kant. Download ook helemaal geen setjes meer van gerenomeerde dj's. Zolang je dan bij die online mp3 shops een beetje uit de charts blijft kan je originele muziek vinden die verder niemand draait. Ontwikkel je je eigen stijl.
Verder heeft een cd als medium natuurlijk helemaal niks. Vinyl is gewoon vetter. Ik kan het alleen niet betalen.
Wel apart overigens dat je in duitsland in de meeste clubjes niet met cd;s aan hoeft te komen... Een cdj1000 is echt een zeldzaamheid. |
|
|
| Chicane |
CD is zo augustus 2006 :D
SD/CF kaartjes, HDD's, laptops.. heerlijk al die digitale meuk, ik ben verkocht. Stilstand is achterstand, vinyl mag dan sexier aanvoelen, maar lekker prutsen met loops, samples, mp3's en de hele mikmak geeft toch ook wel een harde plasser. |
|
|
|
|