return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
בשעה טובה (pg. 2)
View this Thread in Original format
Dj Moriano
יפה שיהיה לכם בהצלחה.....

איזה מסיבה זו???
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Dj Moriano
יפה שיהיה לכם בהצלחה.....

איזה מסיבה זו???


בני 16 ומעלה
אני בטוח שהוא יכניס אותך אם תרצה
Dj Moriano
quote:
Originally posted by Hell_Copter


בני 16 ומעלה
אני בטוח שהוא יכניס אותך אם תרצה


חחחח
בינתיים לא רוצה.....
אולי מחר אני ישנה את דעתי....
Hell_Copter
מה שבראש שלך אחי

חשבתי על זה ואתה חייב להכניס את הטראק הזה
Condor - On My Own [Les Voix Mix]
לטראק ליסט שלך... זה פשוט אדיר!!!!!

גם
rank 1 - awakening (choose a remix)
יהיה פצצה שם
DjChook
quote:
Originally posted by Hell_Copter
גם
rank 1 - awakening (choose a remix)

אהבתי
warpedd_
אני שמעתי מסיבה ברעננה

יש מצב לחינמים???:conf: :conf:
arik
רגע אחד חברים
אני לא מארגן כלום אז אין חינמים נראה לי
ורועי זה אותה מסיבה רק שבמקום שאני יהיה המפיק בסופו של דבר אני ממקסס
ופרטים מלאים אני יביא עוד יום יומיים
arik
אם אני יצליח אני יוציא חינמים בישבילכם אבל קודם כל שתיהיה מסיבה בעזרת השם או בעזרת הכסף!!!!
Hell_Copter
הבנתי שהמסיבה ב 19 למרץ...
לא טוב בכלל!!
יש מצב להזיז ביומיים שלושה???
כי אני בפולין ואני לא רוצה להפסיד את זה

חוץ מזה זה לא טוב לך אריק למה לא רק שמטרו בפולין בתאריך הזה אלא גם אוסטרו אז זה די מוריד שתי שכבות
yahel222
אחי תן תן פרטים
למה אם יהיו בנות מרעננה והשרון ....אני שם....חחחח

Scorchio
חחחחחחחח
המסיבה בכפר סבא רועי אז אין לנו ממש בעיות וזה שמארגן תמסיבה לומד בכפר סבא....
Hell_Copter
אבל אוטומטית הפסדתם שתי שכבות
תעשו מה שאתם רוצים
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement