|
בשעה טובה (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Dj Moriano |
יפה שיהיה לכם בהצלחה.....
איזה מסיבה זו??? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
יפה שיהיה לכם בהצלחה.....
איזה מסיבה זו??? |
בני 16 ומעלה
אני בטוח שהוא יכניס אותך אם תרצה |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
בני 16 ומעלה
אני בטוח שהוא יכניס אותך אם תרצה |
חחחח
בינתיים לא רוצה.....
אולי מחר אני ישנה את דעתי.... |
|
|
| Hell_Copter |
מה שבראש שלך אחי
חשבתי על זה ואתה חייב להכניס את הטראק הזה
Condor - On My Own [Les Voix Mix]
לטראק ליסט שלך... זה פשוט אדיר!!!!!
גם
rank 1 - awakening (choose a remix)
יהיה פצצה שם |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
גם
rank 1 - awakening (choose a remix)
|
אהבתי |
|
|
| warpedd_ |
אני שמעתי מסיבה ברעננה
יש מצב לחינמים???:conf: :conf: |
|
|
| arik |
רגע אחד חברים
אני לא מארגן כלום אז אין חינמים נראה לי
ורועי זה אותה מסיבה רק שבמקום שאני יהיה המפיק בסופו של דבר אני ממקסס
ופרטים מלאים אני יביא עוד יום יומיים |
|
|
| arik |
| אם אני יצליח אני יוציא חינמים בישבילכם אבל קודם כל שתיהיה מסיבה בעזרת השם או בעזרת הכסף!!!! |
|
|
| Hell_Copter |
הבנתי שהמסיבה ב 19 למרץ...
לא טוב בכלל!!
יש מצב להזיז ביומיים שלושה???
כי אני בפולין ואני לא רוצה להפסיד את זה
חוץ מזה זה לא טוב לך אריק למה לא רק שמטרו בפולין בתאריך הזה אלא גם אוסטרו אז זה די מוריד שתי שכבות |
|
|
| yahel222 |
אחי תן תן פרטים
למה אם יהיו בנות מרעננה והשרון ....אני שם....חחחח |
|
|
| Scorchio |
חחחחחחחח
המסיבה בכפר סבא רועי אז אין לנו ממש בעיות וזה שמארגן תמסיבה לומד בכפר סבא.... |
|
|
| Hell_Copter |
אבל אוטומטית הפסדתם שתי שכבות
תעשו מה שאתם רוצים |
|
|
|
|