return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
בשעה טובה
View this Thread in Original format
Scorchio
אוקיי חברייה
בזכות אריק יש לי מסיבה לתקלט בה
יש לי שעה וחצי
אני אמור לנגן סט שמתחיל רגוע
דברים כמו
4 Strings
Vaiio
Blank And Jones
ומשם לעבור לדברים יותר חזקים
כל הצעות לטראקיליסטים יתקבלו בברכה
MoSH_MaN
גבר ראשונה מזל טוב!

דבר שני זה הכל החלטה שלך ואתה כמובן צריך לבדוק את כל הכניסות... אני לא יכול סתם ללת לך רשימה
Hell_Copter
מזל טוב צח!!!
בקשר לטראקליסט... לך עם ידיעה שאתה בערך יודע איזה טראקים אתה רוצה לנגן
ואז תחליט כבר שם
ותפתח עם רזורקשיון ודזייר אוהבים את זה
Scorchio
זה מקובל
אבל אני לא יודע מה כדאי
לאלתר שמה
או להרכיב לי רשימה מוכנה בבית
MoSH_MaN
הלב אומר מאולתר אבל המוח אומר מוכן

איך שבא לך...מכיוון שזה מסיבה ראשונה אני הייתי מכין הכל מראש
Hell_Copter
אני הייתי מתכנן את ההתחלה ואחר כך את הטראקים ההארד הייתי הולך עם הלב
ככה זה גם מעסיק אותך בזמן שאתה מחכה לשיר הבא :)
Scorchio
אבל אתה שוכח דבר אחד
אם אני יישב חמש דקות ויחשוב איזה טראק לשים זה מבזבז לי זמן שבו אני צריך להתאים מקצבים...
Hell_Copter
אמרתי לך כבר
תבוא מוכן עם רשימה של בערך מה אתה רוצה
ותחליט במקום איזה טראק מתחשק לך

אם זה יעזור לך תסתכל על מלא טראקליסטים של הגדולים ביותר ותראה מה הם שמים
arik
אני גם לא מתכונן לזה כל כך
אני אמור לתקלט שם מ 4 בבוקר
ואני יכול לתת איזה סט שבא לי נראה לי
ואני מביא טרקים שאני אוהב ושם אני בוחר מה למקסס
Gil Shwarts
אוקיי אז ככה
הקהל יהיה 16+ אני מניח...
אם כך אז כל הטראקים הממוסחרים ושמתנגנים בMTV צריכים להוות חלק מהסט ואתה צריך לשלב אותם בנקודות מפתח
בגלל זה אתה לא צריך לבוא עם רשימה מוכנה מראש אלא לקרוא את הקהל.
יהיו מצבים שמה לעשות, יירדמו לך שם, בנקודות כאלו אתה צריך להכניס משהו מוכר ולהחזיר אותם למסיבה.

מקווה שעזרתי

arik
לגבי צח זה נכון גיל
אבל אני רק ב 4 בבוקר
ככה שאם אני והם לא נירדמים אז זה יהיה מוזר מאד
אני מ4 בבוקר יושן בעמידה
Hell_Copter
רגע אריק
מדובר על אותה מסיבה שאתה מארגן??
מתי זה יוצא??
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement