|
האתר שלי
|
View this Thread in Original format
| ripcurl |
חברה, אני בשלבי סיום של פרוייקט הבגרות שלי בבניית אתרים
והעלתי אותו לרשת
http://kickme.to/ripcurl
אני מבקש מכם, אם יוצא לכם, אז תקפצו ותראו ותנו ביקורות\רעיונות\טיפים
כל דבר יתקבל בברכה
נ.ב
אם מישהו מכיר שרת שנותן 10-20 מגה של מקום בלי פופ אפס שייתן לי דחוף!! את השם שלו:p |
|
|
| DjChook |
אוקיי כמה הערות אחי...
א. קצת הגזמת עם כל הקטע של היותך
TRANCEADDICT
כי האתר שלך אמור להיות על טראנס ופחות עליך ועל מה שאתה עושה או אוהב
כמו שלמשל שאתה רוצה שאנשים ישלחו לך מסג'. אתה מכריח אותם להיות טראנסאדיקטס....
ב. אם זה אתר שהולך להיות פרויקט בגרות שלך או משהו כזה
אתה לא יכול לעשות אותו לא חוקי!
והוא לא חוקי, כי אתה מציע שם לינקים לשירים שאין לך עליהם זכויות יוצרים
ואני חושב שבתור בוחן הייתי פוסל / או קיצר עושה משהו רע אם זה...
אז אני חושב שכדי לך להפטר מהלינקים הישירים ולהמשיך לתת לינקים לאתרים.
ג. העיצוב... למרות שאני יודע שבביה"ס לא מצפים ממך ליותר מדי, אבל בכל זאת אחי, קצת יותר תמונות, משהו... אולי שקשור לטראנס...
זה שנכנסת לאתר של LAYLA או משהו כזה, והורדת את עמוד התמונות שלהם לא אומר שזה מעניין... לפחות לא אותי...
וגם התפריט, אפשר להשקיע קצת יותר, אולי עם ROLLOVER PICS
וכו... בסך הכל אתר נחמד מאד, אהה ושאתה מעדכן משהו, אז שים תאריך
למה אחרת זה נראה סתם כמו מגילה של כל מני הודעות שאין לך מושג מי מה מו
סורי שזה ביקורת בונה אחי, בסך הכל אתר נחמד מאד
ובשביל רמה של בגרות (אני יודע לפי הפרויקט שלי באקסל שנה שעברה)
אתה תקבל עליו 100 |
|
|
| ripcurl |
נתחיל בזה שאני שמח שנתת ביקורת אבל...
א. מי אמר על מה האתר שלי אמור להיות?, למה זה משנה עם הכנסתי כמה עובדות עלי ועל היותי טראנס אדיקט???,
ב. הקטע עם המסג' יש מספיק לינקים לאי מייל שלי ורק פעמים אני מבקש שישלחו לי להודעות אישיות כי אין לי כח שכל אחד מכל מקום ישלח לי..
ג.אני לא עד כדי כך דפוק... בטח שאני לא ישים את כל החומר הלא חוקי שאני יגיש את זה... זה שניה לבטל את זה...
זה רק בינתיים כדי שאנשים יהנו ממוזקיה...
ד. אני לא יודע מי לימד אותך על אתרים אבל כלל ראשון זה לא להעמיס, ותמונות מעמיסות... תחשוב שמישהו עם מודם רגיל צריך לחכות.. זה ממש מגעיל
ה. ניראה לך שלקחתי את זה מלילה??!?!?!? מה פתאום... אם זה נכון אז לילה אספו את התמונות מאיפה שאני וזה צירוף מקרים מדהים..
אז אל תגיד דברים שאתה לא בטוח club "o"אני הורדתי את רוב התמונות מהאתר
ו. בקשר לתפריט וכל העידכונים אתה צודק, אני באמת צריך להוסיף תאריך |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by ripcurl
נתחיל בזה שאני שמח שנתת ביקורת אבל...
א. מי אמר על מה האתר שלי אמור להיות?, למה זה משנה עם הכנסתי כמה עובדות עלי ועל היותי טראנס אדיקט???,
ב. הקטע עם המסג' יש מספיק לינקים לאי מייל שלי ורק פעמים אני מבקש שישלחו לי להודעות אישיות כי אין לי כח שכל אחד מכל מקום ישלח לי..
ג.אני לא עד כדי כך דפוק... בטח שאני לא ישים את כל החומר הלא חוקי שאני יגיש את זה... זה שניה לבטל את זה...
זה רק בינתיים כדי שאנשים יהנו ממוזקיה...
ד. אני לא יודע מי לימד אותך על אתרים אבל כלל ראשון זה לא להעמיס, ותמונות מעמיסות... תחשוב שמישהו עם מודם רגיל צריך לחכות.. זה ממש מגעיל
ה. ניראה לך שלקחתי את זה מלילה??!?!?!? מה פתאום... אם זה נכון אז לילה אספו את התמונות מאיפה שאני וזה צירוף מקרים מדהים..
אז אל תגיד דברים שאתה לא בטוח club "o"אני הורדתי את רוב התמונות מהאתר
ו. בקשר לתפריט וכל העידכונים אתה צודק, אני באמת צריך להוסיף תאריך |
אוקי
אף אחד לא אמר שאתה דפוק...
אני פשוט מבקר את האתר שלך
והתמונות זה סתם היה זריקה של לילה כי אני זוכר שראיתי משהו בסגנון הזה
מה זה משנה באמת...
ובקשר לקטע של להעמיס אתרים אז כמה דברים.
יש הבדל בין כמה תמונות לקצת אנימציה, ותאמין לי שבשביל אתר פלאש טוב גם מודמים מסכימים לחכות קצת...
וזה עוד משהו, כדי להכניס קצת פלאש, זה יעני מקצועי למרות שאתה ואני יודעים שזה שטותי וקל
ועוד משהו שאני אגיד לך שאני יודע למרות שאני לא מסכים איתו
FRAMES כבר פסה
:) |
|
|
| ripcurl |
אני יודע שאתה לא חושב שאני דפוק... זה סתם היה ביטוי
פלאש זה לא התחום החזק שלי לא עבדתי איתו אפ פעם ואין לי ראש ללמוד כרגע
אבל זה לא בעיה להכניס וזה רעיון טוב
הקטע של הקצת אנימציה, צודק אני ינסה לשלב איזה משהו
ובנוגע ל
Frames
אתה צודק 100% :) אבל להכין טמפלט זה אחד הדברים היותר ארוכים ומסובכים שיש
וזה ממש לא בשבילי...
תאמין לי שאם כמה שיפוצים האתר הזה מקבל 100
עוד שאלה יש לי אליך
מה אתה חושב על העיצוב של הגלרית תמונות??
זה לפי דעתי לפחות אחד החלקים החזקים באתר
:p |
|
|
| DjChook |
אוקיי
טמפלטים גם אני אף פעם לא הבנתי איך עובדים איתם
אתה צודק שזה יותר מדי השקעה
אני אוהב פריימים ורוצה להשאר איתם, אבל העולם מתקדם ואני תקוע מאחורה
בכל מקרה
הקטע של התמונות ממש חזק, למרות שיכול להיות שהוא עמוס מדי, אצלי לפחות זה עלה מהר בגלל האינטרנט המהיר, אבל עדיין ראו שהוא חושב...
בכל מקרה, באמצע חיכיתי לאיזה אפלט או משהו אבל לא בא
אולי כדי לשים משהו
כדי שתכנס קצת ל
TUCOWS
ותוריד תוכנות שעושות
JAVA SCRIPT / JAVA APPLETS / FLASH
מגניבים כאלה בלי לדעת הרבה
אבל לרוב צריך לפרוץ אותן קודם |
|
|
| ripcurl |
רעיון מצויין עם הג'אבה!!!
נסדר מדהו
תודה רבה על כל הרעיונות
אני יעדכן את הגלריה ויורדי כמה תמונות מהדף הראשי ויוסיף עוד דף
תודה רבה!! |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by ripcurl
רעיון מצויין עם הג'אבה!!!
נסדר מדהו
תודה רבה על כל הרעיונות
אני יעדכן את הגלריה ויורדי כמה תמונות מהדף הראשי ויוסיף עוד דף
תודה רבה!! |
Anytime bro |
|
|
| ripcurl |
בדקתי את קלאן פייג'ס ויש לי קבצים יותר גדולים אז זה לא ילך...
ואם ב
websamba
הזה יש פופ אפס אז זה כבר לא משנה, אין לי במילא יותר מ5 מגה
אבל תודה רבה בכל זאת |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by ripcurl
בדקתי את קלאן פייג'ס ויש לי קבצים יותר גדולים אז זה לא ילך...
ואם ב
websamba
הזה יש פופ אפס אז זה כבר לא משנה, אין לי במילא יותר מ5 מגה
אבל תודה רבה בכל זאת |
נסה את...
www.brinkster.com
רק שיש להם הקבלת תעבורת מידע ליום ואין להם אפטיפי אבל אין גם באנרים או פופאפס.... |
|
|
| ripcurl |
| quote: | Originally posted by Agent-Fire
נסה את...
www.brinkster.com
רק שיש להם הקבלת תעבורת מידע ליום ואין להם אפטיפי אבל אין גם באנרים או פופאפס.... |
ניסיתי אותם, לא נוח לעבוד איתם שאין אפ טי פי..., זה ממש באסה
אבל תודה בכל קרה |
|
|
|
|