return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Magik Muzik Night 6 April, beide <<O>>'s
View this Thread in Original format
tango
Zoals de meeste wel zullen weten is tiesto momenteel gestopt met zn solo's. Daarvoor in plaats zijn er nu magik muzik nights. De eerste wordt gehouden op 6 april in beide O's in den haag en arnhem.

Hier wat info:

«O» Arnhem will host dj's Fred Numf, Tiësto and Montana

«O» The Hague will have dj's Montana, Cor Fijneman and finally Tiësto taking you all the way to early in the morning!

There will be no presale for these nights, so come early! Why there's no presale? This way we give everybody equal prizes and equal oppurtunity to get in and there's no buzz of the place being sold out! Finally, with so many people buying presale tickets, you'd still have to wait in line for a long time, so there's no advantage in that aswell.

Helaas is er dus geen voorverkoop.

Ik ben erbij in Arnhem, gewoon omdat het dichterbij is. Zijn er nog meer mensen van plan om te gaan?

grtz,
TNG
Ding Chavez
Ik ben er ook 99% zeker bij in Arnhem.
Ze vertellen er trouwens nie bij dat je zonder presale wel ietsje eerder voor de deur moet staan dan dat er wel presale is. Maarja, moet maar dan he...

GreetZ, DC
Trunks
Tja ik kom wel regel matig in de <<0>> Arnhem maar ik ben 6 april toch echt in Heereveen... Qlimax is dan namelijk... hehe ;) Wel jammer dat het te gelijk is maar ja het 1 voor het andere he... maar veel plezier de rest..

Grz Trunks... ;)

P.s waar komen jullie vandaan als de <<0>> arnhem het meest dichtbij is ?? Ik uit Dieren is 15 km en 9 min met de sneltrein.
Dj Lex
Zo ziet er goed uit. Zou daar best naar toe willen moet alleen iemand hebben met een auto. Please jappio!!!!! Hehe
:D:D:D
mr.marcello
Tja, het leek mij ook een strak plan om daar naartoe te gaan, maar ook voor mij geldt: je hebt BASS boven baas....QLIMAX!!!!

Met vriendelijke groet.
TimeportE
damn, ik zou echt willen gaan maar uuh.. ten eerste niemand om mee te gaan en is toch 21 en ouder.. en das eff jammer want ik ben 17 ,DAMN !! dus dat zal denk ik nie doorgaan.. :(:(
ChooChoo
Ik ga er vrijwel zeker ook naar arnhem toe. Ook niet alleen voor tiesto, maar fred numf zou ik zeker graag ook s (live) willen horen.
En ja dat wordt er vroeg naar toe gaan, aangezien je bij de solo's al zo ontiegelijk lang moest wachten..

greetz
uhm
zijn er ook al andere data bekend en waar ie komt draaien ?
Dennehark
21 jaar en ouder ??
Dat maakt toch niet zoveel uit!
Controleren ze daar streng of wat ?
uhm
ik denk niet dat ze zoveel mensen gaan controleren... nemen eerder wat steekproeven!!!

tijs08
quote:
Originally posted by Trunks
Ik ben 6 april toch echt in Heereveen... Qlimax is dan namelijk... hehe ;) Wel jammer dat het te gelijk is maar ja het 1 voor het andere he... maar veel plezier de rest..

Me 2!!

da ga ik lekker stuiteren en jullie zweven:D
Akira
quote:
Originally posted by Dennehark
21 jaar en ouder ??
Dat maakt toch niet zoveel uit!
Controleren ze daar streng of wat ?

Ja 21 jaar en ouder...en dat maakt zeker wel uit!Het deurbeleid aan de eau is best wel streng...dus niks geen sportswear dus geen niks shirts ook al is het teken super klein en absoluut 20-21.Als ze twijfelen vragen ze meteen je ID.
"uhm:ik denk niet dat ze zoveel mensen gaan controleren... nemen eerder wat steekproeven!!!"
FOUT dus ze zijn daar gewoon streng en dat is maar goed ook anders komen allemaal kinderen van 16 ook nog es binnen.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Privacy Statement