|
Zomerhit 2006
|
View this Thread in Original format
| Cosmic |
Wat is/wordt volgens jullie de zomerhit van 2006?
Kanshebbers:
Fredde le grand - Put your hands up for Detroit
guillermo & tropical danny - Toppertje
Basshunter - Boten Anna
Sergio Mendes ft Black eayd peas - mas que nada
Shakira - Hip's don't lie
What else? |
|
|
| TranceFool |
Phunk-A-Delic - Rockin'
Outwork feat. Mr Gee - Elektro |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by Cosmic
Wat is/wordt volgens jullie de zomerhit van 2006?
Fredde le grand - Put your hands up for Detroit
|
Staat al op nr. 5 in de Top 40 |
|
|
| AirPole |
| quote: | Originally posted by Cosmic
Basshunter - Boten Anna
|
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| ahp2002 |
| quote: | Originally posted by moogwai
Staat al op nr. 5 in de Top 40 |
en nummer 2 in de download top 50 heeft ie gehaald!! |
|
|
| Cosmic |
| quote: | Originally posted by AirPole
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: |
Leip nummer man:D |
|
|
| Djeebie |
Die Fedde le Grand hoor je echt overal nu ja. Blijf het nog steeds een vette plaat vinden. Die twee tracks die Trancefool noemt zijn ook zeker hits in wording. Die Rockin' vind ik wel een grappige remake van Rakim's origineel.
Verder is het wel moeilijk te zeggen. Buiten het commerciële circuit worden wel vooral de Prydz mixen van Switch - A Bit Patchy en Paolo Mojo - 1983 veel gedraaid. |
|
|
| Creamfields23 |
Gnarls Barkley - Crazy
Qua dance heb ik geen idee wat het zou kunnen worden. |
|
|
| tango |
| quote: | Originally posted by AirPole
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: |
Sterke tekst man! Check de ondertitels (nederlandse vlaggetje) op http://basshunter.m0o.eu/anna/index_nl.php :D |
|
|
| Muppy |
Qua commercie denk ik dat de nieuwe van Akcent ook weer goed scoort...
Ik vind Bodyrockers - I Like The Way ook een heeeele goede |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Muppy
Ik vind Bodyrockers - I Like The Way ook een heeeele goede |
Die is echt al 3 jaar oud :conf: |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Die is echt al 3 jaar oud :conf: |
haha ja weet ik, maar ik hoorde hem pas een paar dagen geleden:D |
|
|
|
|