return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
Zomerhit 2006
View this Thread in Original format
Cosmic
Wat is/wordt volgens jullie de zomerhit van 2006?

Kanshebbers:
Fredde le grand - Put your hands up for Detroit
guillermo & tropical danny - Toppertje
Basshunter - Boten Anna
Sergio Mendes ft Black eayd peas - mas que nada
Shakira - Hip's don't lie

What else?
TranceFool
Phunk-A-Delic - Rockin'
Outwork feat. Mr Gee - Elektro
moogwai
quote:
Originally posted by Cosmic
Wat is/wordt volgens jullie de zomerhit van 2006?
Fredde le grand - Put your hands up for Detroit


Staat al op nr. 5 in de Top 40
AirPole
quote:
Originally posted by Cosmic

Basshunter - Boten Anna


AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!



:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
ahp2002
quote:
Originally posted by moogwai
Staat al op nr. 5 in de Top 40


en nummer 2 in de download top 50 heeft ie gehaald!!
Cosmic
quote:
Originally posted by AirPole
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!



:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:


Leip nummer man:D
Djeebie
Die Fedde le Grand hoor je echt overal nu ja. Blijf het nog steeds een vette plaat vinden. Die twee tracks die Trancefool noemt zijn ook zeker hits in wording. Die Rockin' vind ik wel een grappige remake van Rakim's origineel.

Verder is het wel moeilijk te zeggen. Buiten het commerciële circuit worden wel vooral de Prydz mixen van Switch - A Bit Patchy en Paolo Mojo - 1983 veel gedraaid.
Creamfields23
Gnarls Barkley - Crazy

Qua dance heb ik geen idee wat het zou kunnen worden.
tango
quote:
Originally posted by AirPole
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!



:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:


Sterke tekst man! Check de ondertitels (nederlandse vlaggetje) op http://basshunter.m0o.eu/anna/index_nl.php :D
Muppy
Qua commercie denk ik dat de nieuwe van Akcent ook weer goed scoort...

Ik vind Bodyrockers - I Like The Way ook een heeeele goede

TranceFool
quote:
Originally posted by Muppy

Ik vind Bodyrockers - I Like The Way ook een heeeele goede

Die is echt al 3 jaar oud :conf:
Muppy
quote:
Originally posted by TranceFool
Die is echt al 3 jaar oud :conf:


haha ja weet ik, maar ik hoorde hem pas een paar dagen geleden:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement