|
בהצלחה!
|
View this Thread in Original format
| KrazyDJs |
:)
בהצלחה אילן :toothless |
|
|
| skelz |
אילן בהצלחה אחי
(למרות שאין לי מושג על איזו הצלחה מדובר.. רק קמתי, המלחמה הזאת מתישה לי תצורה) |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
אילן נבחר בשגריר?
מה אני מפספס?
נפל לי האסימון, אילן המנהל החדש? |
|
|
| YuVaL |
אילן מזל טוף
God speed, and good luck |
|
|
| uzi |
אילן למועצה, ממש פצצה! :)
 |
|
|
| epsilon1 |
בהצלחה :)
חן לאן? |
|
|
| DjChook |
להחליף את נסי כמובן ;)
סתם... פשוט החלטתי שזה לטובת עתיד הפורום
תגיד מה נסגר איתך עם האקדמיה? |
|
|
| Glenn-Holmes |
תודה רבה לכולם
אני מצפה ומאחל לכולנו שהפורום הזה יהיה תוסס יותר בשנה הקרובה |
|
|
|
|