|
Producers
|
View this Thread in Original format
| theoden |
| zijn er naast de grote hoeveelheid dj's hier ook toevallig wat producers? iemand die misschien al wat heeft uitgebracht of daarmee aan het werk is? |
|
|
| Dj Lex |
| Mido is ook een goeie producer. Heeft al wat werk uitgebracht. Hij zal nog wel reageren |
|
|
| ChooChoo |
Nou, ik probeer de produceren :) Nee, maar ik ben nu n nummer aan t maken dat ik wel demo materiaal vind. Duss, wie weet.
Maar een vriend van mij heeft inmiddels al een stuk of 2 demo's verstuurd/gegeven aan bijv. Armin.
greetz |
|
|
| theoden |
ikzelf heb een aantal jaren geleden op wat platen en cd's gestaan.
onder andere terror traxx en rotterdam records..... en ja, dit was in de hardcore periode.
na mijn overstap naar trance ben ik er nog niet in geslaagd om wat uit te brengen. nou moet ik zeggen dat ik ook niet meer zoveel tijd in mijn muziek stop als dat ik deed, dit is ook iets waar ikzelf wel spijt van heb.
maar soms moet je tijd maken voor andere dingen ten koste van andere dingen.... snap je :D |
|
|
| Pjotr G |
| onder welke naam heb je dingen uitgebracht toen dan? |
|
|
| theoden |
| ik was deel van de oldschool terrorists, en nog wat andere losse dingen. het is niet zozeer dat je onder 1 naam werkt als je nog geen echte naam heb gemaakt, al was ik wel goed op weg. |
|
|
| Pjotr G |
| terror traxx is toch niet de minste |
|
|
| theoden |
klopt, ik had het geluk om precies met de juiste mensen in contact te komen.
tot mijn genoegen heb ik op zo een beetje alle grote hardcore labels gestaan.
Rotterdam Records
Terror Traxx
Darkside (ruffneck sub-label)
Dwarf |
|
|
| Pjotr G |
lache man
upload eens ergens een track van je van toen lijkt me grappig |
|
|
| theoden |
das 6/7 jaar geleden
het enigste wat ik er nog van over heb zijn wat vinyltjes
en tot mijn spijt ben ik nog niet begonnen aan mijn dj carriere en heb dus geen platenspeler :D
en de studio waar ik werkte ben ik destijds mee gebroken vanwege wat oneigheden |
|
|
| Pjotr G |
je hebt vinyltjes uitgebracht maar geen platenspeler? ;)
oooh k kan kan
geeneens tapes? |
|
|
|
|