return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 
Marco V in off_corso donderdag!
View this Thread in Original format
Jappio
Hey, had dit al eerder gepost in een andere thread, maar wie gaan er nog meer donderdag (7-3) naar Marco V in Rotterdam (Off_Corso).. In ieder geval gaan dj lex en ik..
Dj Lex
Yes ik ben er ook bij. Zal me goed verragd voelen volgende dag op school maar ja als het moet dan moet het :D
TranceFool
Tsja het probleem is dat ik vrijdag om 10:10 uur een extreem belangrijke toets heb....et komt ook altijd verkeerd uit :(, dus denk dat ik nie ga. Anders had ik weles ff een kijkje willen nemen in die tent daarzo
stampertje
Ik ga waarschijnlijk ook een maat moet nog ff kaartjes gaan halen, (hij zit nl op ichtus), anders hopen dat er bij de deur nog kaartjes zijn.

quote:
Originally posted by Dj Lex
Yes ik ben er ook bij. Zal me goed verragd voelen volgende dag op school maar ja als het moet dan moet het :D


Ik ga me vrijdag ook aardig kapot voelen want ik had beloofd bij de ptt te gaan werken (misschien gelijk door)....
Dj Lex
quote:
Originally posted by stampertje
Ik ga me vrijdag ook aardig kapot voelen want ik had beloofd bij de ptt te gaan werken (misschien gelijk door)....


Haha dat trek ik dus echt niet (denk ik) Ga gewoon 4 a 5 uurtjes slapen en voor de gein gewoon nog even naar school. Kijken hoe goed het dan gaat.
:D:D:D
tijs08
quote:
Originally posted by Dj Lex


Haha dat trek ik dus echt niet (denk ik) Ga gewoon 4 a 5 uurtjes slapen en voor de gein gewoon nog even naar school. Kijken hoe goed het dan gaat.
:D:D:D


COUNT ME IN!! :D

Ik ben er natuurlijk ook bij! Off Corso is echt een VETTE tent! Ik heb ook de volgende dag om 10 uur weer college:whip: , maar idd 'dat moet dan maar'
Ik blijf bij een maat maffen in Delft dus dan ben ik zo weer op de Ichthus :D :confused:
Ben benieuw hoe ik er bij loop dan. :clown:

We moeten ff een meeting opzetten:

Mij lijkt het wel handig om een uur of half 1 ofzo. En dan als je met je rug naat de Dj staat, helemaal rechtboven aan bij de bar! Is een knus hoekkie en kan je nog normaal lullen... muziek staat er altijd erg hard :D

Trouwens ff voor de mensen die nog niet naar Dance Again feesten in Off_Corso zijn geweest, een paar dingen.
. De resident Dj is Mark Stable, hele aardige gast en draaid ook erg goed!
. Kom niet te laat (niet na 1en) want dan is de kans GROOT dat je een half uur moet wachten
. Het kan dan ook gebeuren dat je nog langer moet wachten omdat de garderobe vol is.
. Pas op voor de VROUWEN :eyes: :eyes: :eyes: :D :D

Maar goed het is jullie duidelijk, kom op tijd!

Raymond zou ook komen, maar die heb ik al in tijden niet meer op het forum gezien.
Jappio
Lijkt me een goed plan! :p Enne, die plek is inderdaad niet te missen.. :cool:

Oja, en ik zou het niet aan de deur proberen, vorige x bij johan gielen was het ook al uitverkocht (heb ik gehoord) dusss:rolleyes:
Raymond
quote:
Originally posted by tijs08


Raymond zou ook komen, maar die heb ik al in tijden niet meer op het forum gezien.


Someone is looking 4 me ;)

Tijssie natuurlijk ben ik van de partij!!!!!!!
(Net zoals alle vorige keren):D

Hopelijk wordt Marco net zo stampen als toen die keer met Promiss....
En eigenlijk zit ik net zoals vorige jaar op Tiesto te wachten, maar ik denk niet dat ze die nog een keer uitnodigen :(

C U all Donderdag..........

Ja jongens en uitkijken voor de VROUWEN !!!!!!:D :D :D
Tering zeg ik ga me weer es vermaken :p
tijs08
He RAY!!!
I was looking for you ;)

Cool word weer een gaaf feestje.

TAs aanwezig:

Jappio
Dj Lex
Stampertje (?)
Tijs08
Raymond



quote:
Originally posted by Jappio
Lijkt me een goed plan! :p Enne, die plek is inderdaad niet te missen.. :cool:

Oja, en ik zou het niet aan de deur proberen, vorige x bij johan gielen was het ook al uitverkocht (heb ik gehoord) dusss:rolleyes:



OK das dan afgesproken!

even nog een duidelijke tijd: half 1 of 1 uur?

En kom idd op tijd want aan de deur zijn meestal niet veel kaarten meer te krijgen!

(aleen 1 nadeel, nu mis ik Armin's showwwww... nou opnemen dan maar :D )
Raymond
quote:
Originally posted by tijs08


even nog een duidelijke tijd: half 1 of 1 uur?



Ehm half 1 is goed!!!!! =]

Ik ben er al om 11 uur ofzo............
Eerst ffe Loungen met een paar dames links en rechts van me :D

Btw Kaartjes heb ik net gekocht, zat al op nummer 1400 tering ze gaan we snel zeg! Maarja Marco V, wat wil je ;)

Jappio
half 1 is oke wat mij betreft.. Moet morgen alleen wel eerst werken.. Wordt dus weer een avondje red bull / wodka hehe..


Ennee.. T wordt echt een topavond.. Hoop alleen dat t niet heel erg (denk aan: heeeeeel erg) druk wordt, tenzij t natuurlijk allemaal mooie vrouwkes zijn hehe :cool: :cool:

Xie jullie morgen!! Lator!
tijs08
quote:
Originally posted by Jappio
half 1 is oke wat mij betreft.. Moet morgen alleen wel eerst werken.. Wordt dus weer een avondje red bull / wodka hehe..


Ennee.. T wordt echt een topavond.. Hoop alleen dat t niet heel erg (denk aan: heeeeeel erg) druk wordt, tenzij t natuurlijk allemaal mooie vrouwkes zijn hehe :cool: :cool:

Xie jullie morgen!! Lator!


Half 1 it is then!

En zo druk zal het niet worden. Kben er al zat geweest en tis altijd lekker druk! en altijd ook lekker veel vrouwen ;)

See ya TAs all tomorrow!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement