| yahel222 |
חחחח התלהבת אהה גבר
שמע...אני אחרי פסח לא לומד כבר בכלל
רק פה ושם ימים להשלמות אבל בעקרון סיימנו
אבל...אני צריך לעשות בגרויות (ומבחני מגן גם) בכימיה, ספרות, חיבור, אנגלית 5 יח"ל, אזרחות ומתמטיקה 5 יח"ל
מעדיף כבר לבוא לביה"ס !!!
ואח"כ צבא....פחחחחחחחחח
הכי באסה שיש הלוואי הייתי נשאר עוד שנה בי"ב |
|
|