|
דפש מוד ביטלו את ההופעה!
|
View this Thread in Original format
| Dj Alex (ISR) |
| כמה שאני מופתע.. |
|
|
| Shahar |
| תזיייין אותם מי הם בכלל |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by Shahar
תזיייין אותם מי הם בכלל |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
מה הקשר? |
|
|
| omergunr |
הם צודקים, אפשר להבין אותם אבל גם לא אכפת לי
:) |
|
|
| DjChook |
שחר אתה פעור
ת'אמת גם אני לא מת עליהם, זה פשוט לא הדור שלי
אבל משיחות עם אח שלי וחברים שלו (30+) אני מבין כמה היה להם חשוב
להיות בהופעה הזאת, ובאסה שזה לא יצא לפועל
בינינו, גם אני לא הייתי מגיע במצבם,
המעצבן הוא שמרחו את זה ממש הרבה ונתנו תקוות |
|
|
| epsilon1 |
| אוי לא :rolleyes: |
|
|
| DJMIKE |
תוסיף עוד אפרשות הצבעה:
"למי איכפת, אני בממ"ד"
:whip: |
|
|
| Shahar |
שמעו הם מזיינים תמוח למה בת"א המצב בסדר גמור
חוץ מזה שהאיזור סטרילי
אף אחד לא ירה לפה טילים בע"ה כרגע
ובטוח בדקו את זה עם גורמים מספיק אמינים והם בחרו לא לבוא
כנראה גם הם פרו ערבים שחיפשו סיבה לתרץ את זה
המצב בת"א מספיק טוב ובטוח וגם אם הם שומעים המון עיוותים על המצב במדינה לא חושב שיש איזשהי תחנת חדשות שפירסמה שמפציצים את ת"א |
|
|
| DjChook |
שחר אתה לא מבין שבמונחים של העולם 100 ק"מ זה כמו צעד קטן של תינוק?
שאתה גר בארה"ב ונופל טיל בחוף המערבי, אז זה נכון שהחוף המזרחי מוגן
אבל מבחינתם זה שטיל נפל 100 ק"מ לא אומר שהוא לא יכול לפול 100 ק"מ יותר רחוק
מה גם שלמשל האמריקאים רק שומעים על איומים של צפון קוריאה, וטילים בעלי 4 ספרות של ק"מ טווח, אז אולי הם חושבים שזה גם מה שיורים פה |
|
|
| DvJ |
נתחיל בזה שדפש מוד בין ההרכבים הטובים ביותר ששהיו אי פעם והשפיעו על המוזיקה עד היום....
יש להם קטעיים מדהימים....
דבר שני
תחשבו שמה שהעולם רואה זה את ירשראל כשטח קרב כולו וזה משמראים להם בסיאןאן המזדיין הזה ובכל החדשות ומוצאים את ישראל כאשמה בכל וגם כמו שנאמר פה עם הטילים....
אז לך תשכנע להקה לבוא לארץ או בכלל איזשהו תייר....
לא מראים בחדשות את תא ואת שאר ישראל - אזורי "הבועה" מראים רק תמלחמות ולא מראים אתזה שעדיין אנשים ממשיכים לחיות ולהתקיים בארץ וממשיכים בחייהם הרגילים...
צריך לבוא לארץ לראות את המצב כפישהוא ואז צריך להחליט על הופעה או לא... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DjChook
שחר אתה לא מבין שבמונחים של העולם 100 ק"מ זה כמו צעד קטן של תינוק?
שאתה גר בארה"ב ונופל טיל בחוף המערבי, אז זה נכון שהחוף המזרחי מוגן
אבל מבחינתם זה שטיל נפל 100 ק"מ לא אומר שהוא לא יכול לפול 100 ק"מ יותר רחוק
מה גם שלמשל האמריקאים רק שומעים על איומים של צפון קוריאה, וטילים בעלי 4 ספרות של ק"מ טווח, אז אולי הם חושבים שזה גם מה שיורים פה |
אוי דיי נו
בוא לא נשחק אותה ראש קטן
כל בנאדם נורמלי יודע מזה 100 ק"מ ואני מאמין שלפני שהם באו הם דיברו עם אנשים בארץ שידעו להסביר להם מזה 100 ק"מ והסבירו להם את הסיכונים
ואני יגיד לך יותר מזה
אח שלי עובד במשרד הבטחון והייתה לנו הרצאה של פיקוד העורף השבוע וגם הוא וגם פיקוד העורף אמרו שמה שלא יקרה - אין שום סיבה להיכנס למקלטים בת"א כל עוד אין איום עם טיל כימי
אז מה כבר היה יכול להיות להם? אתה יודע שאנחנו מעבירים ציוד לבסיסים בצפון ומאשרים את זה כל יום ? הנזק הכי גדול שהיה יכול להיגרם זה שיזיזו תהופעה בשעה שעתיים...וזה ממש במקרה שהיה איום חזק על ת"א
זה הנזק הכי חמור שהיה יכול להיגרם ותאמין לי שאמרו להם את זה
אז עזוב
לא רצו שלא יבואו
ואנשאללה גם שלא יזמינו אותם לארץ יותר
ואם אפשר שיפילו להם טיל באמצע הופעה בחו"ל |
|
|
|
|