return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
En Wat Hebben Wij Gestemd Vandaag?
View this Thread in Original format
Cosmic Guy
Ziojn er hier nog politiek bewuste trancers onder ons? Zeg wat je gestemd hebt,

me CDA
Dj Lex
VVD. Kwam ook duidelijk uit die stemtest tijdjegeleden
Optimus
Nix... de partijprogarmma's in Den Haag waren voor mij allemaal te warrig en ik was het met geeneen van die partijen eens, dus heb ik besloten om niet te stemmen.

quote:
VVD. Kwam ook duidelijk uit die stemtest tijdjegeleden


Ehhh, dat ken toch niet, want dit waren de gemeenteraadsverkiezingen en niet de landelijke... en die test was voor landelijke...
TranceFool
Leefbaar Nieuwerkerk a/d IJssel ....lol, nee ik mag nog nie stemmen :)
tijs08
Ik heb ook net gestemd! Tuurlijk, mag ik mijn stem laten horen dan doe ik het ook zeker.

Ik heb D66 gestemd. :D

Kreeg ik zoon bonnetje met een nummer erop, moest ik hem na het stemmen (leuk die knoppen ;) )weer inleveren. Zeg ik; en heb ik nog wat gewonnen? :D

Uit alle partijprogrammaas vond ik die van hun toch wel het beste. Het is hier dus echt een SGP gemeenschap, niks mis mee, maar Zondag is ook gewoon een normale dag, in mijn ogen.

Ik heg trouwens wel een idee voor het landelijk stemmen.

We moeten een nieuw stemsysteem invoeren. Namelijk dat iedereen 2 keer mag stemmen. 1 Keer voor (de beste partij in hun ogen)
En 1 keer tegen (de slechtste partij in hun ogen bijv. LPF)

Zo krijg je volgens mij wel een soort van balans, dus dat het zich weer in evenwicht brengt. Maar dan kom je volgens mij op een betere uitslag uit dan nu!
Ruben_Dubbink
niet gestemd vandaag,
we hadden voor een jaar (of 2) terug al gemeenteraadsverkiezingen,
maar als ik zou hebben gestemd: denk VVD.

GreetZ RubDub
tijs08
quote:
Originally posted by Ruben_Dubbink
niet gestemd vandaag,
we hadden voor een jaar (of 2) terug al gemeenteraadsverkiezingen,
maar als ik zou hebben gestemd: denk VVD.

GreetZ RubDub


Je hebt nog tot 9 uur de tijd........ :(
Ruben_Dubbink
misschien niet helemaal duidelijk gezegd,
maar wij mogen dus niet meer stemmen,
omdat we dat dus al voor een jaar (of 2) terug hadden.
Ding Chavez
Ik heb op meneer Boenen van de VVD gestemd :D
VVD was de enige ongeveer in Nijmegen die niet weer alles wilden veranderen in de stad.

GreetZ, DC
!_PeTrUs_!
/me heb nie gestemd.

Reden: ben niet bekend met de plaatselijke politiek dus dan vind ik dat je beter niet kunt stemmen :D

Blik
ik mag helaas nog niet stemmen, maar als ik zou gaan stemmen had ik voor het Rosmalens Belang gekozen
Cosmic Guy
He Blik, ben je nog geen 18 dan? Kdacht dat je als mod al wel wat ouder zou zijn, maar niet dus
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement