|
En Wat Hebben Wij Gestemd Vandaag?
|
View this Thread in Original format
| Cosmic Guy |
Ziojn er hier nog politiek bewuste trancers onder ons? Zeg wat je gestemd hebt,
me CDA |
|
|
| Dj Lex |
| VVD. Kwam ook duidelijk uit die stemtest tijdjegeleden |
|
|
| Optimus |
Nix... de partijprogarmma's in Den Haag waren voor mij allemaal te warrig en ik was het met geeneen van die partijen eens, dus heb ik besloten om niet te stemmen.
| quote: | | VVD. Kwam ook duidelijk uit die stemtest tijdjegeleden |
Ehhh, dat ken toch niet, want dit waren de gemeenteraadsverkiezingen en niet de landelijke... en die test was voor landelijke... |
|
|
| TranceFool |
| Leefbaar Nieuwerkerk a/d IJssel ....lol, nee ik mag nog nie stemmen :) |
|
|
| tijs08 |
Ik heb ook net gestemd! Tuurlijk, mag ik mijn stem laten horen dan doe ik het ook zeker.
Ik heb D66 gestemd. :D
Kreeg ik zoon bonnetje met een nummer erop, moest ik hem na het stemmen (leuk die knoppen ;) )weer inleveren. Zeg ik; en heb ik nog wat gewonnen? :D
Uit alle partijprogrammaas vond ik die van hun toch wel het beste. Het is hier dus echt een SGP gemeenschap, niks mis mee, maar Zondag is ook gewoon een normale dag, in mijn ogen.
Ik heg trouwens wel een idee voor het landelijk stemmen.
We moeten een nieuw stemsysteem invoeren. Namelijk dat iedereen 2 keer mag stemmen. 1 Keer voor (de beste partij in hun ogen)
En 1 keer tegen (de slechtste partij in hun ogen bijv. LPF)
Zo krijg je volgens mij wel een soort van balans, dus dat het zich weer in evenwicht brengt. Maar dan kom je volgens mij op een betere uitslag uit dan nu! |
|
|
| Ruben_Dubbink |
niet gestemd vandaag,
we hadden voor een jaar (of 2) terug al gemeenteraadsverkiezingen,
maar als ik zou hebben gestemd: denk VVD.
GreetZ RubDub |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Ruben_Dubbink
niet gestemd vandaag,
we hadden voor een jaar (of 2) terug al gemeenteraadsverkiezingen,
maar als ik zou hebben gestemd: denk VVD.
GreetZ RubDub |
Je hebt nog tot 9 uur de tijd........ :( |
|
|
| Ruben_Dubbink |
misschien niet helemaal duidelijk gezegd,
maar wij mogen dus niet meer stemmen,
omdat we dat dus al voor een jaar (of 2) terug hadden. |
|
|
| Ding Chavez |
Ik heb op meneer Boenen van de VVD gestemd :D
VVD was de enige ongeveer in Nijmegen die niet weer alles wilden veranderen in de stad.
GreetZ, DC |
|
|
| !_PeTrUs_! |
/me heb nie gestemd.
Reden: ben niet bekend met de plaatselijke politiek dus dan vind ik dat je beter niet kunt stemmen :D |
|
|
| Blik |
| ik mag helaas nog niet stemmen, maar als ik zou gaan stemmen had ik voor het Rosmalens Belang gekozen |
|
|
| Cosmic Guy |
| He Blik, ben je nog geen 18 dan? Kdacht dat je als mod al wel wat ouder zou zijn, maar niet dus |
|
|
|
|