return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 
ט'רד המסיבות המסורתי....והפעם פסח !! (pg. 3)
View this Thread in Original format
DJentlman
אם חברים שלי מקבלים מהצבא חופש אני הולך לבומבלבלה הזה (אף פעם לא הייתי) אבל שמעתי מאנשים שהיו כבר שזה משהו דה בסט (DA BEST)
חייב ללכת לראות איך זה.......... מס'גים מוזיקה ומלא דברים כאלה
רק צריך לבדוק מחיר:eyes:
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by DJentlman
אם חברים שלי מקבלים מהצבא חופש אני הולך לבומבלבלה הזה (אף פעם לא הייתי) אבל שמעתי מאנשים שהיו כבר שזה משהו דה בסט (DA BEST)
חייב ללכת לראות איך זה.......... מס'גים מוזיקה ומלא דברים כאלה
רק צריך לבדוק מחיר:eyes:



זה פסטיבל רגאיי :)

אין שם טראנס בגרוש אח שלי

מלא אנשים עם ראסטות :)
SimonP
quote:
Originally posted by Gil Shwarts



כשאתה בא מהכיכר הגדולה, תמשיך ישר לכיוון מלון הנסיכה
חוף הדקל הוא בדרך
כרטיס עולד 150 שקל אני חושב


אם לדייק, אתה יוצא מהכיכר לכיוון החופים (הנסיכה). חוף הדקל הוא החוף השני אחרי הבסיס של חייל הים. יש את חוף חברת חשמל לפניו, הכניסה לשניהם היא אותה כניסה רק שלדקל לוקחים ימין ולחברת חשמל - שמאל. מה גם שאתה לא תפספס את הכמות מכוניות שתהיה שם. בקשר לכרטיס - כמו כל מסיבה בדקל/חוות היען - בין 130-160 שקל.
SimonP
אגב, קצת יותר פרטים בקשר למסיבות של ה28/3 וה29/3 (חוות היען וחוף הדקל)


עולים לעמדה:
Raja Ram (Shpongle)
GMS Live act (Riktam & Banzi)
Banzi dj.set
Alien Project
richard
brahma

אקיצר הולך להיות שמח!
yahel222
לו יכולתי להגיע לאילת........

אף אחד לא יודע על אופציות במרכז??????????
yahel222
לו יכולתי להגיע לאילת........

אף אחד לא יודע על אופציות במרכז??????????
yahel222
טוב אז היום יש מסיבה בתמר'ז
אלנבי 111
למי שמעוניין....
לתיכוניסטים בעקרון
אין לי מושג מי מנגן או על כניסה או משהו

אבל ידידה הכי טובה שלי סלקטורית שם :cool: :cool: :cool:

אז מי שבא לו....שיבוא
Dj Moriano
אני יוצא לאניגמה יש מסיבה לגילאים שלי

סוף כף סוף משהו באיזור
yahel222
quote:
Originally posted by Dj Moriano
אני יוצא לאניגמה יש מסיבה לגילאים שלי

סוף כף סוף משהו באיזור

אהה מקום נחמד...יום חמישי יש שם (באניגמה בפיתוח) מסיבה לגילאי 18 בערך
תבואו ;) ;) ;) ;)

והיום יש גם בתמרז' וגם בטי אל וי לאותם גילאים (נוער) אז תבחרו

אני לצערי לומד גם מחר וגם ימים רביעי חמישי ואולי גם ראשון
ממש לומד כל יום מ7 וחצי עד 2 בערך :( :( :( :(
אז אולי אני יעשה סיבוב וזהו
ויום שישי יש לי מבחן !!!!!!!!!!!!
שתבינו מבחן בחופש :( :( :( :( :( :( :( :whip: :whip: :whip:
oDrori
(שלישי בערב (היום
אני הולך לאיזה מסיבה אדירה בקאזה --- מתחיל להמאס לי ללכת כל הזמן לאותו מקום אבל קבלו את זה


(יובל לווים (ממקסס בסדר ויש לו אחלה טעם, למי שמכיר אותו

---
עידן גוטמן ותומאס --- סט באק טו באק
---

יא אללא :D

MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Dj Moriano
אני יוצא לאניגמה יש מסיבה לגילאים שלי

סוף כף סוף משהו באיזור



איכס..............

טוב בקיץ קץ כולם תהנו למות

אני ילך לפיצה האט לאכול כפי יכולתי בזמן שאתם תתפוצצו...
DjChook
דותן גם אצלי זה ככה
אבל לי יש רק 3 ימי השלמה
ומבחן ביום ראשון במתמטיקה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement