|
ט'רד המסיבות המסורתי....והפעם פסח !! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| DJentlman |
אם חברים שלי מקבלים מהצבא חופש אני הולך לבומבלבלה הזה (אף פעם לא הייתי) אבל שמעתי מאנשים שהיו כבר שזה משהו דה בסט (DA BEST)
חייב ללכת לראות איך זה.......... מס'גים מוזיקה ומלא דברים כאלה
רק צריך לבדוק מחיר:eyes: |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by DJentlman
אם חברים שלי מקבלים מהצבא חופש אני הולך לבומבלבלה הזה (אף פעם לא הייתי) אבל שמעתי מאנשים שהיו כבר שזה משהו דה בסט (DA BEST)
חייב ללכת לראות איך זה.......... מס'גים מוזיקה ומלא דברים כאלה
רק צריך לבדוק מחיר:eyes: |
זה פסטיבל רגאיי :)
אין שם טראנס בגרוש אח שלי
מלא אנשים עם ראסטות :) |
|
|
| SimonP |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
כשאתה בא מהכיכר הגדולה, תמשיך ישר לכיוון מלון הנסיכה
חוף הדקל הוא בדרך
כרטיס עולד 150 שקל אני חושב |
אם לדייק, אתה יוצא מהכיכר לכיוון החופים (הנסיכה). חוף הדקל הוא החוף השני אחרי הבסיס של חייל הים. יש את חוף חברת חשמל לפניו, הכניסה לשניהם היא אותה כניסה רק שלדקל לוקחים ימין ולחברת חשמל - שמאל. מה גם שאתה לא תפספס את הכמות מכוניות שתהיה שם. בקשר לכרטיס - כמו כל מסיבה בדקל/חוות היען - בין 130-160 שקל. |
|
|
| SimonP |
אגב, קצת יותר פרטים בקשר למסיבות של ה28/3 וה29/3 (חוות היען וחוף הדקל)
עולים לעמדה:
Raja Ram (Shpongle)
GMS Live act (Riktam & Banzi)
Banzi dj.set
Alien Project
richard
brahma
אקיצר הולך להיות שמח! |
|
|
| yahel222 |
לו יכולתי להגיע לאילת........
אף אחד לא יודע על אופציות במרכז?????????? |
|
|
| yahel222 |
לו יכולתי להגיע לאילת........
אף אחד לא יודע על אופציות במרכז?????????? |
|
|
| yahel222 |
טוב אז היום יש מסיבה בתמר'ז
אלנבי 111
למי שמעוניין....
לתיכוניסטים בעקרון
אין לי מושג מי מנגן או על כניסה או משהו
אבל ידידה הכי טובה שלי סלקטורית שם :cool: :cool: :cool:
אז מי שבא לו....שיבוא |
|
|
| Dj Moriano |
אני יוצא לאניגמה יש מסיבה לגילאים שלי
סוף כף סוף משהו באיזור |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
אני יוצא לאניגמה יש מסיבה לגילאים שלי
סוף כף סוף משהו באיזור |
אהה מקום נחמד...יום חמישי יש שם (באניגמה בפיתוח) מסיבה לגילאי 18 בערך
תבואו ;) ;) ;) ;)
והיום יש גם בתמרז' וגם בטי אל וי לאותם גילאים (נוער) אז תבחרו
אני לצערי לומד גם מחר וגם ימים רביעי חמישי ואולי גם ראשון
ממש לומד כל יום מ7 וחצי עד 2 בערך :( :( :( :(
אז אולי אני יעשה סיבוב וזהו
ויום שישי יש לי מבחן !!!!!!!!!!!!
שתבינו מבחן בחופש :( :( :( :( :( :( :( :whip: :whip: :whip: |
|
|
| oDrori |
(שלישי בערב (היום
אני הולך לאיזה מסיבה אדירה בקאזה --- מתחיל להמאס לי ללכת כל הזמן לאותו מקום אבל קבלו את זה
(יובל לווים (ממקסס בסדר ויש לו אחלה טעם, למי שמכיר אותו
---
עידן גוטמן ותומאס --- סט באק טו באק
---
יא אללא :D |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
אני יוצא לאניגמה יש מסיבה לגילאים שלי
סוף כף סוף משהו באיזור |
איכס..............
טוב בקיץ קץ כולם תהנו למות
אני ילך לפיצה האט לאכול כפי יכולתי בזמן שאתם תתפוצצו... |
|
|
| DjChook |
דותן גם אצלי זה ככה
אבל לי יש רק 3 ימי השלמה
ומבחן ביום ראשון במתמטיקה |
|
|
|
|