return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 
ט'רד המסיבות המסורתי....והפעם פסח !! (pg. 4)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
לי יש ראשון ששני שלישי השלמות
אז בימים האלה לא נצא
אבל היום מה רע!?

אנגימה נראה לי מזה חרא של מקום
עברתי לידו כמה פעמים וזה נראה מזה קטן ומסריח
יותר מהבלקוני
דרך אגב... תהיו גאים בי
כבר יותר מחודשיים נראה לי לא הייתי בבלקוני
yahel222
quote:
Originally posted by Hell_Copter
לי יש ראשון ששני שלישי השלמות
אז בימים האלה לא נצא
אבל היום מה רע!?

אנגימה נראה לי מזה חרא של מקום
עברתי לידו כמה פעמים וזה נראה מזה קטן ומסריח
יותר מהבלקוני
דרך אגב... תהיו גאים בי
כבר יותר מחודשיים נראה לי לא הייתי בבלקוני


אניגמה זה מקום נורא קטן אבל שיא המושקע ממש יפה מבפנים
ובד"כ שתיה שם חינם או בזול
שמע בכל זאת זה בפיתוח

ודיווח לגבי המסיבות - ביום שני טי אל וי ותמרז' נפילהההההה
יום שלישי בדום היה חמוד
לא היו הרבה אנשים כנראה מפחדים בגלל המצב :mad: :mad:

אבל לא לדאוג פסח עוד ארווווווך
שבוע הבא מסיבות יהיו בליל הסדר ובטח גם י ום לפניי גם יהיה
נצא קצתתתתתתת אני חייב מסיבה טובה
Hell_Copter
אני גם חייב לצאת לאיזה מסיבה טובה
נראה אם אני יצליח לשכנע את חברים שלי מחר לבוא איתי

התמרז הבנתי שזה מועדון של אייטיז ואלטרנטיבי כזה אז אני לא מתפלא שהיה נפילה
ורק שתדע... פסח עוד לא התחיל
המסיבות הכי טוב זה בסוף חוה"מ גמו טי אל וי שנה שעברה
Gil Shwarts
אחי דווקא יש מצב לאילת בשבילך...
ב11 אני נוסע לאילת עם חבר ברכב שלי
אם בא לך, בוא תצטרף
ואז תראה מסיבות אחולמניוקי :)
yahel222
טוב אז היום אחרי הסדר יש בדום מסיבה של הבלקוני
ינגנו תומס וחממי ונראה לי ערן ברנע ועוד מישהו לא זוכר
כניסה בין 80-100 ש"ח
גילאי 17

ולשמיניסטים יש בניר אליהו
פצצצות אני מקווה שאני יגיע לשם היום


תהנו וחג שמח

:) :) :) :) :) :)
oDrori
...מי מנגן בניר אליהו? ואיזה גיל גם

אני בכלל מחפש איזה מסיבות מתישהו עד סוף החופש כי עד עכשיו היינו די מיובשים אני והפמליה
;)

יש למישהו מושג על מסיבות טובות? רצוי אוף קורס גילאי חמש-שש עשרה
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by oDrori
יש למישהו מושג על מסיבות טובות? רצוי אוף קורס גילאי חמש-שש עשרה



מסיבת גן עם ירון לונדון :)
Dj-2TaLL
אני אישית יבלא את החצי השני של פסח בשוויץ יורד לי במדרונים על הסנובורד המאגניב (השכור) שלי...
:)
יהיה סבבה...

אבל הייתי בבלקוני מתישהו וראיתי הזמנה לאימפולס ליד אצטדיון רמת-גן...
ב18.03.02
Zone 1 - House \ Trance
dj robert gitelman
DJ UDI HAKIM
dj idan gutman

יש כתובת אתר לפה

זה אתה אודי?
Gil Shwarts
חחחחחחחחחחחחחחח
כן זה הוא
האידיוט הזה
המועדון היה ר-י-ק בתאריך הזה
ר-י-ק וסגור!!

חחחחחחחחחחחח
Agent-Fire
quote:
Originally posted by Dj-2TaLL
אני אישית יבלא את החצי השני של פסח בשוויץ יורד לי במדרונים על הסנובורד המאגניב (השכור) שלי...
:)
יהיה סבבה...

אבל הייתי בבלקוני מתישהו וראיתי הזמנה לאימפולס ליד אצטדיון רמת-גן...
ב18.03.02
Zone 1 - House \ Trance
dj robert gitelman
DJ UDI HAKIM
dj idan gutman

יש כתובת אתר לפה

זה אתה אודי?



חחחח.... אני רואה שלא ראיתה את הת'רד על המסיבה הזאת...

אגב אני עיצבתי את ההזמנה ;)
יש לך אותה עדיין? הייתי רוצה לראות איך זה יצא בסוף על נייר

Hell_Copter
ניר אליהו זה מסיבות לשמיניסטים יעני גיל 18
שמעתי יש היום דום אבל למי יש כוח ללכת

אני הולך לאיזה מסיבה בחול המועד...
נקווה שיהי משהו טוב
cluBBer
יש כאן מישהו שהוא יותר מבן 16???
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement