|
ט'רד המסיבות המסורתי....והפעם פסח !! (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
לי יש ראשון ששני שלישי השלמות
אז בימים האלה לא נצא
אבל היום מה רע!?
אנגימה נראה לי מזה חרא של מקום
עברתי לידו כמה פעמים וזה נראה מזה קטן ומסריח
יותר מהבלקוני
דרך אגב... תהיו גאים בי
כבר יותר מחודשיים נראה לי לא הייתי בבלקוני |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
לי יש ראשון ששני שלישי השלמות
אז בימים האלה לא נצא
אבל היום מה רע!?
אנגימה נראה לי מזה חרא של מקום
עברתי לידו כמה פעמים וזה נראה מזה קטן ומסריח
יותר מהבלקוני
דרך אגב... תהיו גאים בי
כבר יותר מחודשיים נראה לי לא הייתי בבלקוני |
אניגמה זה מקום נורא קטן אבל שיא המושקע ממש יפה מבפנים
ובד"כ שתיה שם חינם או בזול
שמע בכל זאת זה בפיתוח
ודיווח לגבי המסיבות - ביום שני טי אל וי ותמרז' נפילהההההה
יום שלישי בדום היה חמוד
לא היו הרבה אנשים כנראה מפחדים בגלל המצב :mad: :mad:
אבל לא לדאוג פסח עוד ארווווווך
שבוע הבא מסיבות יהיו בליל הסדר ובטח גם י ום לפניי גם יהיה
נצא קצתתתתתתת אני חייב מסיבה טובה |
|
|
| Hell_Copter |
אני גם חייב לצאת לאיזה מסיבה טובה
נראה אם אני יצליח לשכנע את חברים שלי מחר לבוא איתי
התמרז הבנתי שזה מועדון של אייטיז ואלטרנטיבי כזה אז אני לא מתפלא שהיה נפילה
ורק שתדע... פסח עוד לא התחיל
המסיבות הכי טוב זה בסוף חוה"מ גמו טי אל וי שנה שעברה |
|
|
| Gil Shwarts |
אחי דווקא יש מצב לאילת בשבילך...
ב11 אני נוסע לאילת עם חבר ברכב שלי
אם בא לך, בוא תצטרף
ואז תראה מסיבות אחולמניוקי :) |
|
|
| yahel222 |
טוב אז היום אחרי הסדר יש בדום מסיבה של הבלקוני
ינגנו תומס וחממי ונראה לי ערן ברנע ועוד מישהו לא זוכר
כניסה בין 80-100 ש"ח
גילאי 17
ולשמיניסטים יש בניר אליהו
פצצצות אני מקווה שאני יגיע לשם היום
תהנו וחג שמח
:) :) :) :) :) :) |
|
|
| oDrori |
...מי מנגן בניר אליהו? ואיזה גיל גם
אני בכלל מחפש איזה מסיבות מתישהו עד סוף החופש כי עד עכשיו היינו די מיובשים אני והפמליה
;)
יש למישהו מושג על מסיבות טובות? רצוי אוף קורס גילאי חמש-שש עשרה |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by oDrori
יש למישהו מושג על מסיבות טובות? רצוי אוף קורס גילאי חמש-שש עשרה |
מסיבת גן עם ירון לונדון :) |
|
|
| Dj-2TaLL |
אני אישית יבלא את החצי השני של פסח בשוויץ יורד לי במדרונים על הסנובורד המאגניב (השכור) שלי...
:)
יהיה סבבה...
אבל הייתי בבלקוני מתישהו וראיתי הזמנה לאימפולס ליד אצטדיון רמת-גן...
ב18.03.02
Zone 1 - House \ Trance
dj robert gitelman
DJ UDI HAKIM
dj idan gutman
יש כתובת אתר לפה
זה אתה אודי? |
|
|
| Gil Shwarts |
חחחחחחחחחחחחחחח
כן זה הוא
האידיוט הזה
המועדון היה ר-י-ק בתאריך הזה
ר-י-ק וסגור!!
חחחחחחחחחחחח |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by Dj-2TaLL
אני אישית יבלא את החצי השני של פסח בשוויץ יורד לי במדרונים על הסנובורד המאגניב (השכור) שלי...
:)
יהיה סבבה...
אבל הייתי בבלקוני מתישהו וראיתי הזמנה לאימפולס ליד אצטדיון רמת-גן...
ב18.03.02
Zone 1 - House \ Trance
dj robert gitelman
DJ UDI HAKIM
dj idan gutman
יש כתובת אתר לפה
זה אתה אודי? |
חחחח.... אני רואה שלא ראיתה את הת'רד על המסיבה הזאת...
אגב אני עיצבתי את ההזמנה ;)
יש לך אותה עדיין? הייתי רוצה לראות איך זה יצא בסוף על נייר |
|
|
| Hell_Copter |
ניר אליהו זה מסיבות לשמיניסטים יעני גיל 18
שמעתי יש היום דום אבל למי יש כוח ללכת
אני הולך לאיזה מסיבה בחול המועד...
נקווה שיהי משהו טוב |
|
|
| cluBBer |
| יש כאן מישהו שהוא יותר מבן 16??? |
|
|
|
|