return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 3 
In de media
View this Thread in Original format
Loraine
Vandaag wat artikeltjes tegengekomen die wellicht interessant en zelfs amusant zijn :o

Artikel over "DJ Jean - Love him, hate him" in L.O.S. Augustus 2006 :

Artikel over producing software in Computer! Totaal - September 2006:

Kelly*
Toch stoer DJ Jean en zen pet... :eyes:
zal artikels straks opt werk lezen ;)
MikeVee
heeft ie zen oneill klak weer aan? Na een tijdje ovgeschakeld te zijn op bikkemberg
The_G0dfather
da over die software zal 'k wel eens lezen, 't eerste daarentegen...
Loraine
quote:
Originally posted by MikeVee
heeft ie zen oneill klak weer aan?

Oakley zul je bedoelen :o

quote:
Originally posted by The_G0dfather
da over die software zal 'k wel eens lezen, 't eerste daarentegen...

Zeg, Lexie..nie zo negatief over Sjaan he ! :whip:

:stongue: :stongue: :stongue:
Loraine
Interview Menno de Jong op de frontpage van Clubcharts site (met stukje over Estuera voor de liefhebbers)

Hier te vinden
Loraine
quote:
Helft Belgen neemt gsm mee naar toilet

AMSTERDAM - Veel Belgen zijn onafscheidelijk van hun mobieltje, zo blijkt uit onderzoek van Samsung Electronics. Maar liefst 45 procent van onze zuiderburen neemt zijn gsm mee naar het toilet. Veertig procent neemt zijn gsm mee in bad, en 4 procent neemt zelfs op tijdens de seks.

Ruim de helft van de Belgen (60 procent) wil continu bereikbaar zijn. Driekwart van de ondervraagden verlaat de woning nooit zonder hun mobieltje en 62 procent voelt zich niet gerust wanneer ze hun gsm toch vergeten. Ruim 90 procent wil ook op vakantie bereikbaar zijn.

Bron

:eyes:
ConFig
oppakken tijdens de seks? :p da kan toch ni :/
is wel logisch dat 75% zijn gsm meedoet als ze wegzijn van huis.. daarvoor dient een gsm toch dacht ik? :toothless
djcresto
90% op vakantie dat vind ik erover. Op vakantie staat mijn gsm af en blijft hij op de hotelkamer. 1 keer per dag zet ik die dan 5 min aan ofzo.
Push2005
quote:
Originally posted by ConFig
oppakken tijdens de seks? :p da kan toch ni :/

Ik belde es naar één en khad prijs :haha:

Wel idd wa derover... Ook op vakantie. Ik vergeet de mijnen dikwijls thuis ook. Ik kan alleszinds zonder :)

ConFig
quote:
Originally posted by Push2005
Ik belde es naar één en khad prijs :haha:

Wel idd wa derover... Ook op vakantie. Ik vergeet de mijnen dikwijls thuis ook. Ik kan alleszinds zonder :)

:toothless .. moet toch echt erg zijn als je vriendin per sé de telefoon wilt oppakken tijdens de seks.. is echt iets mis dan :crazy: :p
Loraine
quote:
Originally posted by ConFig
:toothless .. moet toch echt erg zijn als je vriendin per sé de telefoon wilt oppakken tijdens de seks.. is echt iets mis dan :crazy: :p

Of vriend he...wij vrouwen zijn echt nie de enigen die een gsm hebben :o
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement