return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 
Hard Trance/House VS. Girls (pg. 2)
View this Thread in Original format
MoSH_MaN
שמע בנות רוקדות

הם מעדיפות מוזיקה שחורה אבל הם רודקות גם הארד והכל ויש מלא קלאבריות עם כובע של בוקר

אוי אני מתגעגע למסיבות לםפני איזה שנתיים בטיזנבי

30 דקות מרעננה אלק

יש לי עדיין בחדר הזמנה למסיבה בלמון

30.9.00!

הזמנה כזאת מגניבה

צ'ופי היה שם ואינפקטד מאשרום וגם יובל לווין
NeMeSiS1234
אחים שלי מי שחושב שבנות לא רוקדות אז הוא פסיכי
והמסיבה הכי טובה שהייתי בה היא המסיבה שהייתה ב-
summer bliss
אבל הפסיקו אותה אחרי איזה שעתיים ככה בגלל שזה היה באותו היום של הפיגוע בדולפינריום למי שזוכר
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by NeMeSiS1234
אחים שלי מי שחושב שבנות לא רוקדות אז הוא פסיכי
והמסיבה הכי טובה שהייתי בה היא המסיבה שהייתה ב-
summer bliss
אבל הפסיקו אותה אחרי איזה שעתיים ככה בגלל שזה היה באותו היום של הפיגוע בדולפינריום למי שזוכר


כן....

הייתי בתור ששמעתי על זה

ואז שנייה לפני שקניתי כרטיס הלכנו הביתה כי גם תפסו בנמל עוד מחבל שהלך לפוצץ את הסאמר בליס...

שתיים מהחברים שלי כבר נכנסו ויצאו מהר...
eXeTik
quote:
Originally posted by MoSH_MaN


כן....

הייתי בתור ששמעתי על זה

ואז שנייה לפני שקניתי כרטיס הלכנו הביתה כי גם תפסו בנמל עוד מחבל שהלך לפוצץ את הסאמר בליס...

שתיים מהחברים שלי כבר נכנסו ויצאו מהר...


היום הזה חרוט לי בראש... והיה רק מחבל אחד!
DjChook
דיי מספיק המדינה מתפרקת
בכלל יש איזה סיפור מוזר בין טראנס לבנות במסיבות
אני רואה בנות מהשכבה שלי
הכי ילדות קטנות בעולם

שומעות לי,
FRENCH KISS )SCOT PROJECTׁ(
כמעט גומרות, מתחילות לגעת בעצמן יעני ריקוד ארוטי

מוזר
MoSH_MaN
חחחחחחח הייתי מצטרף


אני בטוח שנועם היה מצטרף!;)
Dj Moriano
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
חחחחחחח הייתי מצטרף


אני בטוח שנועם היה מצטרף!;)


גם אני הייתי מצטרף
DjNumShum
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
חחחחחחח הייתי מצטרף


אני בטוח שנועם היה מצטרף!;)



באננה רק על זה אתה חושב...
אומלל....
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by DjNumShum



באננה רק על זה אתה חושב...
אומלל....


חחח משחק אותה סטאד
NeMeSiS1234
חחחחחחחח
תעזוב את המסכן ותן לו לשחק במי שהוא רוצה

Ariels
יש לי בבסיס לפטופ ששמתי עליו אטומיקס כי מה לעשות אי אפשר להשים שני כרטיסי קול במחשב נישא קיצור הבאתי בום בוקס מהבית וחיברתי עם מתאם קסטה של אוטו ופעמיים בשבוע אנחנו מנקים את המתחם של המחלקה וכל הצעירים משפשפים ואריאל מתקלט

קיצור אני שם את השירים הכי עצבניים שיש לי
(hardcore vibes)
וכל הבנות משתגעות קיצור זה התחיל להתפרסם ועכשיו בשבתות אנחנו מביאים את כל העסק לשק"ם ועושים מאורת קראק מהמקום או משהו כזה

ובלי קשר... מי ראה את הוידאוקליפ של שאקירה
גררררררררררררר
Hell_Copter
יש עליה בקליפ... :)

ותעשו לי טובה... גם אני הייתי רוצה להצטרף למשחק הליטופים
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement