|
Hard Trance/House VS. Girls (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| DjNumShum |
| quote: | Originally posted by NeMeSiS1234
חחחחחחחח
תעזוב את המסכן ותן לו לשחק במי שהוא רוצה |
תסביר את עצמך שנית?
אני מכיר אותך....? |
|
|
| Scorchio |
בנות רוקדות את הריקוד הכי צפוני שיש
הם לא זזות מהמקום
רק עומדות ומרימות רגל אחת כל פעם מצד לצד
פעם איזה ילד אחד מהשכבה שלי רקד ככה לידי כמעט הלבשתי לו כאפה |
|
|
| DjChook |
חחחח כל עוד זה מיני וגופיה
או פוש אפ קטלני
או סתם כוסית
זה מספיק |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
| quote: | Originally posted by Scorchio
בנות רוקדות את הריקוד הכי צפוני שיש
הם לא זזות מהמקום
רק עומדות ומרימות רגל אחת כל פעם מצד לצד
פעם איזה ילד אחד מהשכבה שלי רקד ככה לידי כמעט הלבשתי לו כאפה |
חחחחחחחחח
אצלינו רק איזה 2 רוקדות ככה למה הם באו מירושליים
לפני איזה חודש היה לנו דיסקו עם כאלה מירושלים אז היה שם איזה הומו אחד, בהתחלה חשבתי שהוא שיכור או שיש לו עיוותים או משהו אבל אז הבנתי שהוא רוקד כמו איזה יצור, הוא מעקם את הרגליים שלו ומתחיל להסתובב ולקפוץ ומעקם גם את הידיים וכל פעם מיישר יד אחרת
אם הייתי מצלם את זה בוידאו ומעלה את זה לפה הייתם נשפכים
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| NeMeSiS1234 |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
חחחחחחחחח
אצלינו רק איזה 2 רוקדות ככה למה הם באו מירושליים
לפני איזה חודש היה לנו דיסקו עם כאלה מירושלים אז היה שם איזה הומו אחד, בהתחלה חשבתי שהוא שיכור או שיש לו עיוותים או משהו אבל אז הבנתי שהוא רוקד כמו איזה יצור, הוא מעקם את הרגליים שלו ומתחיל להסתובב ולקפוץ ומעקם גם את הידיים וכל פעם מיישר יד אחרת
אם הייתי מצלם את זה בוידאו ומעלה את זה לפה הייתם נשפכים
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: |
חחחחחחחחחחחחחחחחח דווקא נשמע ריקוד מדליק לאללה
[= |
|
|
| Hell_Copter |
בראסמי מה זה משנה
כל אחד רוקד איף שהוא מרגיש
אתם לא יכולים לצחוק על אנשים אם הם רוקדים ונהנים למה אין ריקוד מוגדר
נכון שיש כאלה שרוקדים מצחיק... אבל זה הסטייל שלהם
שיהיה להם לבריאות |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
חחחחחחחחח
אצלינו רק איזה 2 רוקדות ככה למה הם באו מירושליים
לפני איזה חודש היה לנו דיסקו עם כאלה מירושלים אז היה שם איזה הומו אחד, בהתחלה חשבתי שהוא שיכור או שיש לו עיוותים או משהו אבל אז הבנתי שהוא רוקד כמו איזה יצור, הוא מעקם את הרגליים שלו ומתחיל להסתובב ולקפוץ ומעקם גם את הידיים וכל פעם מיישר יד אחרת
אם הייתי מצלם את זה בוידאו ומעלה את זה לפה הייתם נשפכי |
תגיד לי איך אתה רוקד שאתה מרשה לעצמך לצחוק על אחרים אהה
שמע כל אחד שרוקד ונהנה אז מה אכפת לך איך הוא רוקד
חוץ מהערסים המסריחים האלה שקופצים ודוחפים כמו טמבלים חושבים שזה מצחיק
כל השאר הולך :clown: :clown: :clown: :clown:
ואם מישהו רוצה שיעורי ריקוד לפנות אלי ;) ;) ;) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by yahel222
תגיד לי איך אתה רוקד שאתה מרשה לעצמך לצחוק על אחרים אהה
שמע כל אחד שרוקד ונהנה אז מה אכפת לך איך הוא רוקד
חוץ מהערסים המסריחים האלה שקופצים ודוחפים כמו טמבלים חושבים שזה מצחיק
כל השאר הולך :clown: :clown: :clown: :clown:
ואם מישהו רוצה שיעורי ריקוד לפנות אלי ;) ;) ;) |
בדיוק מה שאמרתי!!! כל אחד רוקד איך שהוא מרגיש
אם הוא לא בקצב אז אפשר לצחוק עליו
ואני חייב להגיד שאתה אופטימי חזק אחי :)
אתה בטח רוקד מזה גרוע
j/k :stongue: |
|
|
| Ariels |
עדיין לא ראיתם אותי רוקד
:) :) :) |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by Ariels
עדיין לא ראיתם אותי רוקד
:) :) :) |
בטח כמו השלדים שבחתימה שלך....:D |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
בטח כמו השלדים שבחתימה שלך....:D |
חחח אחרי מנת יתר אולי |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Ariels
עדיין לא ראיתם אותי רוקד
:) :) :) |
אני דווקא ראיתי פריוויו
נראה פצצה מה שעשית שם עם הידיים |
|
|
|
|