|
Antwerp tank cleaning ontploft naast mijn werk !!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by 1Million$shot
familie, dat is pas sensatie :D |
het vtm nieuws ook :o |
|
|
| Kelly* |
| quote: | Originally posted by 1Million$shot
idd :whip:
ok, topic closed ?
wou het ma ff kwijt hé people, was echt wel verschieten hoor ! |
heb lang in Berendrecht gewoont, klein gehucht midden in de haven. Ook ooit zo'n ontploffing meegemaakt en is idd dik verschieten! :sadgreen: |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Kelly*
heb lang in Berendrecht gewoont, klein gehucht midden in de haven. Ook ooit zo'n ontploffing meegemaakt en is idd dik verschieten! :sadgreen: |
Oh daar rij ik vaak langs als ik naar Belgie ga... tis een mooie alternatieve route in geval van werkzaamheden :D |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Dus Antwerp is Burning of wat?
ok, flauw... |
You're funny. :wtf: |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by 1Million$shot
idd :whip:
ok, topic closed ?
wou het ma ff kwijt hé people, was echt wel verschieten hoor ! |
=> off topic thread; alhoewel er beter van profiteren nu onze mod er niet is :disbelief |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by MikeVee
=> off topic thread; alhoewel er beter van profiteren nu onze mod er niet is :disbelief |
Kijk maar uit, ik kan hier misschien niks in t forum, ik kan nog altijd in het wilde weg suspenden :disbelief |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Kijk maar uit, ik kan hier misschien niks in t forum, ik kan nog altijd in het wilde weg suspenden :disbelief |
:nervous: Sorry :( |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by eieregooie
:D |
machtsmisbruik :o |
|
|
| X-Tune |
| Voila, "Antwerp is Burning" is begonnen. |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by X-Tune
Voila, "Antwerp is Burning" is begonnen. |
Dadels na Kerstmis. |
|
|
|
|