|
Antwerp tank cleaning ontploft naast mijn werk !!! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Real |
| quote: | Originally posted by X-Tune
Voila, "Antwerp is Burning" is begonnen. |
Jij bent origineel jij. :) |
|
|
| eieregooie |
| Hij roept maar wat zonder de threads te lezen... Niet de eerste keer vandaag overigens :toothless |
|
|
| MikeVee |
| Tsja, het goed weer is gedaan, veel tijd om nutteloos achter de PC te zitten. |
|
|
| X-Tune |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Hij roept maar wat zonder de threads te lezen... Niet de eerste keer vandaag overigens :toothless |
Ja, ik ga niet al die zever lezen. Ik ben al blij dat iemand hetzelfde denkt als mij. |
|
|
| Push2005 |
| Khoop dat er in Brugge ook eens zo'n tank ontploft; 'tis ier anders altijd zo saai hé... |
|
|
| MikeVee |
| In het zottenhuis denken er veel zoals u :o |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by MikeVee
In het zottenhuis denken er veel zoals u :o |
lol :toothless |
|
|
| 1Million$shot |
| quote: | Originally posted by Kelly*
heb lang in Berendrecht gewoont, klein gehucht midden in de haven. Ook ooit zo'n ontploffing meegemaakt en is idd dik verschieten! :sadgreen: |
waar in Berendrecht ? Heb daar heel wat vrienden zitten. |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by 1Million$shot
waar in Berendrecht ? Heb daar heel wat vrienden zitten. |
De overgrootschoontante van mijn vader's baas woont daar eveneens in de buurt. |
|
|
| Kelly* |
| quote: | Originally posted by 1Million$shot
waar in Berendrecht ? Heb daar heel wat vrienden zitten. |
huh? waar? tis daar nu toch ni zoooo groot he...
wijk achter den Delhaize, daar woonde ikke..
wie kent ge daar? :conf: |
|
|
| Kelly* |
| quote: | Originally posted by TOR
De overgrootschoontante van mijn vader's baas woont daar eveneens in de buurt. |
die ken ik niet? waar gaat die uit?! :o |
|
|
|
|