|
[20-10-2006] Paul Van Dyk + Markus Schulz - Escape, Amsterdam (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Remy D |
| heeeeeeel misschien dat ik wel ga:tongue2 |
|
|
| MennoB |
Klinkt goed:
Paul van Dyk samen met Markus Schulz in de Escape :eyespop:
Misschien dat ik hier ook wel heen ga.. ligt aan wie er nog meer mee wil van mijn vriendengroep |
|
|
| Tsss |
| Is er al wat bekend over hoe en waar je kaartjes kan kopen?? |
|
|
| Spliph |
| ist al bekend of markus ook langs komt?? dan wil ik het in de overvolle escape wel ff chekke... |
|
|
| eieregooie |
| Op de ticketbox site staatie vermeld, dus ik ga er van uit dat dat rond is ja :) |
|
|
| MikeVee |
| Op zijn site staat toch dat hij 20 oktober in Amsterdam is, en op 21 oktober op de Armada Night op de Ocean Diva. |
|
|
| franzelare |
| damm, zoals het er nu naar uit ziet zit ik dan in taiwan of korea en daar is niet even zoals uit belgie of duitsland terug te komen voor een feestje! |
|
|
| Matthijs |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Op zijn site staat toch dat hij 20 oktober in Amsterdam is, en op 21 oktober op de Armada Night op de Ocean Diva. |
Dan alweer een Armada Night op de Ocean Diva? Ze hebben dat concept weer helemaal van stal gehaald lijkt het wel! :eek: |
|
|
| MikeVee |
| Deze voormiddag men tickets hiervoor gaan halen :tongue2 |
|
|
| AirPole |
| Vroeger dus - zoals ik al eerder heb gezegd - echt bezeten van PvD. Dit is echt een mooie kans om die gast eens live te zien, want dat heb ik dus nog nooit meegemaakt! Let the flaming begin! |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by AirPole
Vroeger dus - zoals ik al eerder heb gezegd - echt bezeten van PvD. Dit is echt een mooie kans om die gast eens live te zien, want dat heb ik dus nog nooit meegemaakt! Let the flaming begin! |
Sukkel! :p |
|
|
|
|