return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 
[20-10-2006] Paul Van Dyk + Markus Schulz - Escape, Amsterdam (pg. 2)
View this Thread in Original format
Remy D
heeeeeeel misschien dat ik wel ga:tongue2
MennoB
Klinkt goed:

Paul van Dyk samen met Markus Schulz in de Escape :eyespop:

Misschien dat ik hier ook wel heen ga.. ligt aan wie er nog meer mee wil van mijn vriendengroep
Tsss
Is er al wat bekend over hoe en waar je kaartjes kan kopen??
Unique2701
weer via Ticketbox

http://ticketbox.nl/winkel/details.php?event_id=569868

voorverkoop begint morgen..

Ook ik ben weer present :D
Spliph
ist al bekend of markus ook langs komt?? dan wil ik het in de overvolle escape wel ff chekke...
eieregooie
Op de ticketbox site staatie vermeld, dus ik ga er van uit dat dat rond is ja :)
MikeVee
Op zijn site staat toch dat hij 20 oktober in Amsterdam is, en op 21 oktober op de Armada Night op de Ocean Diva.
franzelare
damm, zoals het er nu naar uit ziet zit ik dan in taiwan of korea en daar is niet even zoals uit belgie of duitsland terug te komen voor een feestje!
Matthijs
quote:
Originally posted by MikeVee
Op zijn site staat toch dat hij 20 oktober in Amsterdam is, en op 21 oktober op de Armada Night op de Ocean Diva.

Dan alweer een Armada Night op de Ocean Diva? Ze hebben dat concept weer helemaal van stal gehaald lijkt het wel! :eek:
MikeVee
Deze voormiddag men tickets hiervoor gaan halen :tongue2

AirPole
Vroeger dus - zoals ik al eerder heb gezegd - echt bezeten van PvD. Dit is echt een mooie kans om die gast eens live te zien, want dat heb ik dus nog nooit meegemaakt! Let the flaming begin!
jp
quote:
Originally posted by AirPole
Vroeger dus - zoals ik al eerder heb gezegd - echt bezeten van PvD. Dit is echt een mooie kans om die gast eens live te zien, want dat heb ik dus nog nooit meegemaakt! Let the flaming begin!

Sukkel! :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement