|
[20-10-2006] Paul Van Dyk + Markus Schulz - Escape, Amsterdam (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| ZZandirt |
wie gaan er nou eigenlijk?
roll call??
1 dirt. |
|
|
| MennoB |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
wie gaan er nou eigenlijk?
roll call??
1 dirt. |
Die staat al in deze tread.
Maar daar sta jij al tussen ;) |
|
|
| Margaux |
| vandaag is het zover!!! kga wel nog even een dutje doen denk ik om helemaal fit te zijn :D |
|
|
| MennoB |
| quote: | Originally posted by Margaux
vandaag is het zover!!! kga wel nog even een dutje doen denk ik om helemaal fit te zijn :D |
Hou je mond jij :whip: :D
Vanacht slecht geslapen, vanmorgen weer om half 6 op.. De bus nog gemist ook thuis, dus kon net zo goed een half uur blijven liggen. Tot 5 uur stage lopen. Dan vanavond nog weg.. Wordt een lange nacht. Gelukkig hoef ik niet te rijden! :D |
|
|
| eieregooie |
| yes... wordt weer gezellie :D |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by MennoB
Die staat al in deze tread.
Maar daar sta jij al tussen ;) |
korsakow....
(yevgeni voor intimi) |
|
|
| MennoB |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
korsakow....
(yevgeni voor intimi) |
De wat?:conf: |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
korsakow....
(yevgeni voor intimi) |
unleash the beast?:D :tongue3 |
|
|
| Freezel |
| Heel erg fijn feestje! Af en toe wel te druk, maar voor de rest niks op aan te merken behalve debielen die glazen op de grond bleven flikkeren. |
|
|
| MennoB |
Zeer fijn feestje gisteren!
Alleen als ze dit soort gasten in brabant achter de bar zouden zetten, zouden ze binnen 5 minuten weer opstraat staan. Wat een trage mensen zeg!! Ik wed zeker dat zo'n gast hier bij ons uit de kroeg net net zo snel is als 3 bij de Escape! |
|
|
| eieregooie |
| Ik vond paulus eigenlijk een beetje tegenvallen |
|
|
|
|