return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 
[20-10-2006] Paul Van Dyk + Markus Schulz - Escape, Amsterdam (pg. 3)
View this Thread in Original format
ZZandirt
wie gaan er nou eigenlijk?


roll call??



1 dirt.
MennoB
quote:
Originally posted by ZZandirt
wie gaan er nou eigenlijk?


roll call??



1 dirt.


Die staat al in deze tread.

Maar daar sta jij al tussen ;)
Margaux
vandaag is het zover!!! kga wel nog even een dutje doen denk ik om helemaal fit te zijn :D
MennoB
quote:
Originally posted by Margaux
vandaag is het zover!!! kga wel nog even een dutje doen denk ik om helemaal fit te zijn :D


Hou je mond jij :whip: :D

Vanacht slecht geslapen, vanmorgen weer om half 6 op.. De bus nog gemist ook thuis, dus kon net zo goed een half uur blijven liggen. Tot 5 uur stage lopen. Dan vanavond nog weg.. Wordt een lange nacht. Gelukkig hoef ik niet te rijden! :D
eieregooie
yes... wordt weer gezellie :D
ZZandirt
quote:
Originally posted by MennoB
Die staat al in deze tread.

Maar daar sta jij al tussen ;)


korsakow....

(yevgeni voor intimi)
MennoB
quote:
Originally posted by ZZandirt
korsakow....

(yevgeni voor intimi)


De wat?:conf:
Muppy
quote:
Originally posted by ZZandirt
korsakow....

(yevgeni voor intimi)


unleash the beast?:D :tongue3
Freezel
Heel erg fijn feestje! Af en toe wel te druk, maar voor de rest niks op aan te merken behalve debielen die glazen op de grond bleven flikkeren.
MennoB
Zeer fijn feestje gisteren!

Alleen als ze dit soort gasten in brabant achter de bar zouden zetten, zouden ze binnen 5 minuten weer opstraat staan. Wat een trage mensen zeg!! Ik wed zeker dat zo'n gast hier bij ons uit de kroeg net net zo snel is als 3 bij de Escape!

jp
Klikbaar :)











eieregooie
Ik vond paulus eigenlijk een beetje tegenvallen
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement