|
טוטו-ואן-ביורן (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
כמה משעמם התפקיד שלך
(בלי כוונה לרדת או משהו.. ידע לעתיד) |
משעמם?
אני אפסנאי
רק עם תנאים ממש ממש ממש טובים טפו טפו טפו
לא הייתי קורא לזה משעמם
גם בזמנים שהייתי בא בשעות של חייל רגיל הזמן היה טס
היום זה יותר 8 עד 1-2 =] |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by Shahar
משעמם?
אני אפסנאי
רק עם תנאים ממש ממש ממש טובים טפו טפו טפו
לא הייתי קורא לזה משעמם
גם בזמנים שהייתי בא בשעות של חייל רגיל הזמן היה טס
היום זה יותר 8 עד 1-2 =] |
בגדול, איך מתנהל סדר היום בתפקיד הזה? |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
בגדול, איך מתנהל סדר היום בתפקיד הזה? |
בא לבסיס שותה קפה מתחיל תעבודה בסביבות 8:30-9:30
יש ציוד שצריך לנפק
מסיימים תעבודה
משחקים ששבש או עושים שטויות הולכים לאכול ונוסעים הבית |
|
|
| epsilon1 |
| quote: | Originally posted by Shahar
וואלה אנלא תקוע במקלט אבל אנחנו בתור חיילים עובדים קשה בשביל להגן עליהם
ואפילו שאנחנו לא לוחמים אל תשכח שמישו צריך לספק ללוחמים תציוד
כולם עובדים במצב מלחמה אז נכון בצפון קשה אבל לא נעצור תמדינה עם כל הכבוד
ואח שלי גר בצפון אז אל תעשה לי פוזות עכשיו שקשה שם |
חחחח מה אתה תופס מעצמך, כולך אפסנאי ;) |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by Shahar
בא לבסיס שותה קפה מתחיל תעבודה בסביבות 8:30-9:30
יש ציוד שצריך לנפק
מסיימים תעבודה
משחקים ששבש או עושים שטויות הולכים לאכול ונוסעים הבית |
ככה זה התפקיד בגדול?
או שרק אצלך כל כך שוק? |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by epsilon1
חחחח מה אתה תופס מעצמך, כולך אפסנאי ;) |
עם קשרים שלא היו ולא יהיו לך בחיים
בגלל שאני לא אפסנאי באפסנאות
אלא מנפק ציוד לבסיסים אנחנו מקושרים עם ים אנשים
ובאמת בכל מקום
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
ככה זה התפקיד בגדול?
או שרק אצלך כל כך שוק? |
זה ככה איפה שאני נמצא..
כי באמת אין להם סיבה להשאיר אותנו עד 5
וכמו שאמרתי אנלא אפסנאי באפסנאות |
|
|
| epsilon1 |
| אל תתלהב עליי, למה אין לי צורך ב"קשרים" האלה..דבר שני, מה זה נותן לך. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by epsilon1
אל תתלהב עליי, למה אין לי צורך ב"קשרים" האלה..דבר שני, מה זה נותן לך. |
אווו כשאתה בצבא אתה חייב כל קשר כלשהו
מה זה נותן?
נתחיל בדברים הקטנים
הרסר חבר שלי
הרסר מטבח חבר שלי - יש לנו שוקו חלב מעדנים חופשי
(כן עכשיו תגיד שזה שטויות אבל כשתהיה בבסיס נדבר..מי שהיה בצבא יודע)
מפקדי אפסנאות בבסיסי טירונות חברים שלי
חברה של חבר שלי עשתה טירונות בזיקים
במקום ללכת עם מדים מסריחים היא קיבלה מדי ב' חדשים, נשק מקוצר והמפקדות התיחסו אליה יפה
לי בתור חייל זה נותן דברים כמו מדים נעליים (ישלי פטור) ועוד דברים
למפקד שלי יש קשרים במשטרה צבאית
להמשיך?
אתה נראה לי כולך צעיר מת בגלל זה אתה לא מבין מה זה אומר :D
כשתגיע לצבא תבין איזה הבדל יש בינך לביני |
|
|
| epsilon1 |
| quote: | Originally posted by Shahar
אווו כשאתה בצבא אתה חייב כל קשר כלשהו
מה זה נותן?
נתחיל בדברים הקטנים
הרסר חבר שלי
הרסר מטבח חבר שלי - יש לנו שוקו חלב מעדנים חופשי
(כן עכשיו תגיד שזה שטויות אבל כשתהיה בבסיס נדבר..מי שהיה בצבא יודע)
מפקדי אפסנאות בבסיסי טירונות חברים שלי
חברה של חבר שלי עשתה טירונות בזיקים
במקום ללכת עם מדים מסריחים היא קיבלה מדי ב' חדשים, נשק מקוצר והמפקדות התיחסו אליה יפה
לי בתור חייל זה נותן דברים כמו מדים נעליים (ישלי פטור) ועוד דברים
למפקד שלי יש קשרים במשטרה צבאית
להמשיך?
אתה נראה לי כולך צעיר מת בגלל זה אתה לא מבין מה זה אומר :D
כשתגיע לצבא תבין איזה הבדל יש בינך לביני |
כן אני אבין את ההבדל כשאגיע לצבא..
אני אהיה רופא ואתה תהיה אפסנאי במיל'..
;)
i wish... |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by epsilon1
i wish... |
i rest my case.. |
|
|
| epsilon1 |
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
i rest my case.. |
הפסיכולוגית אשמה!!:mad: |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by epsilon1
כן אני אבין את ההבדל כשאגיע לצבא..
אני אהיה רופא ואתה תהיה אפסנאי במיל'..
;)
i wish... |
אוי תהיה רופא
שניה שאני ירצה גם?
וואלה לא מעניין אותי להיות רופא
אני רציתי להגיע להיות תוכניתן ולא הסכימו לקבל אותי בגלל שהיה לי פרופיל גבוה
וזה אחת הסיבות שהצבא כל כך על הזין שלי
הפסידו אותי במשהוו שיכלתי לתרום בו המון
ואנשים שעזרתי להם פה בתחום של המחשב יודעים שאני לא ממציא
אבל כרגע בצבא אני נהנה ואחרי הצבא נלמד
רק דבר אחד אני יודע מחבר שלי שכן קיבל תתפקיד הזה
הכיף והצחוק שהולכים אצלנו לא הולכים אצלו
והוא שבוז בגלל האנשים המשעממים שנמצאים איתו
בזמן שאני נהנה והזמן טס לי
וזה משהו שאי אפשר להחליף אז אני לא מתחרט על כלום |
|
|
|
|