|
טוטו-ואן-ביורן (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| YoraY |
| quote: | Originally posted by Shahar
וואלה אנלא תקוע במקלט אבל אנחנו בתור חיילים עובדים קשה בשביל להגן עליהם
ואפילו שאנחנו לא לוחמים אל תשכח שמישו צריך לספק ללוחמים תציוד
כולם עובדים במצב מלחמה אז נכון בצפון קשה אבל לא נעצור תמדינה עם כל הכבוד
ואח שלי גר בצפון אז אל תעשה לי פוזות עכשיו שקשה שם |
אמאלה מה הקשר פוזות... גם לי יש משפחה שם
so?
אני מסביר לך שלא מתאים שמצחיקה אותך העובדה שהבסיס שלך בימים כאלה הולך לשפיים יש פה חיילים קרביים וגם אם לא, לא צריך לצעוק דברים כאלה..
אנחנו הג'ובניקים צודק, עושים אבל לא עושים..
כמו שאני אבוא ואגיד עכשיו
חחחחחח וואלה כל השבוע שעבר ישבתי מול היס ראיתי סרטים וסדרות והיה בן זונה!
תמבין איזה צולע זה נראה?
אם לא אז עזוב.. ואני מקווה שיום יבוא תדע לקבל ביקורת..
גו ארמין |
|
|
| epsilon1 |
| quote: | Originally posted by Shahar
אוי תהיה רופא
שניה שאני ירצה גם?
וואלה לא מעניין אותי להיות רופא
אני רציתי להגיע להיות תוכניתן ולא הסכימו לקבל אותי בגלל שהיה לי פרופיל גבוה
וזה אחת הסיבות שהצבא כל כך על הזין שלי
הפסידו אותי במשהוו שיכלתי לתרום בו המון
ואנשים שעזרתי להם פה בתחום של המחשב יודעים שאני לא ממציא
אבל כרגע בצבא אני נהנה ואחרי הצבא נלמד
רק דבר אחד אני יודע מחבר שלי שכן קיבל תתפקיד הזה
הכיף והצחוק שהולכים אצלנו לא הולכים אצלו
והוא שבוז בגלל האנשים המשעממים שנמצאים איתו
בזמן שאני נהנה והזמן טס לי
וזה משהו שאי אפשר להחליף אז אני לא מתחרט על כלום |
הגבתי בצחוק..אני כנראה לא אתקבל..
אבל תן לי להבין משהו, אתה לא מרגיש בזבוז זמן בתור אפסנאי? כאילו..מה זה נותן לך? |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by epsilon1
אבל תן לי להבין משהו, אתה לא מרגיש בזבוז זמן בתור אפסנאי? כאילו..מה זה נותן לך? |
אל תישאל מה זה נותן לך?
תישאל: מה זה לא לוקח לך?
;) |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by epsilon1
הגבתי בצחוק..אני כנראה לא אתקבל..
אבל תן לי להבין משהו, אתה לא מרגיש בזבוז זמן בתור אפסנאי? כאילו..מה זה נותן לך? |
וואלה לא לא מרגיש ביזבוז
למה אנלא רציתי להתגייס בכלל
וההורים שלי רצו שאני יתגייס
אז אמרתי אם אני מתגייס זה רק בתנאים שאני רוצה
וואלה לא מתאים לי לטחון בצבא
ולא מרגיש ביזבוז מה ביזבוז?
תראה באיזה שעה אני בבית כבר
כמו ביצפר
אין לי בעיה עם זה
אם אני יהיה בבסיס ויטחן אני ירגיש ביזבוז כי אני יודע שאני יכול לעשות דברים אחרים במקום זה.. |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
בזבוז של שלוש שנים במקומן היית יכול ללמוד למשל..
זה מה שאני חושב לפחות על עצמי. |
|
|
| YoraY |
| quote: | Originally posted by Shahar
וואלה לא לא מרגיש ביזבוז
למה אנלא רציתי להתגייס בכלל
וההורים שלי רצו שאני יתגייס
אז אמרתי אם אני מתגייס זה רק בתנאים שאני רוצה
וואלה לא מתאים לי לטחון בצבא
ולא מרגיש ביזבוז מה ביזבוז?
תראה באיזה שעה אני בבית כבר
כמו ביצפר
אין לי בעיה עם זה
אם אני יהיה בבסיס ויטחן אני ירגיש ביזבוז כי אני יודע שאני יכול לעשות דברים אחרים במקום זה.. |
לדעתי יפה שהחלטת בסוף להתגייס..... לאדע מה תעושה בדיוק אני מקווה שמשהו מועיל....
וטוב שההורים שלך לחצו עליך להתגייס יש מלא הורים שזורמים עם הילדים שלהם ונותנים לצאת מהצבא - ביזיון |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by YoraY
לדעתי יפה שהחלטת בסוף להתגייס..... לאדע מה תעושה בדיוק אני מקווה שמשהו מועיל....
וטוב שההורים שלך לחצו עליך להתגייס יש מלא הורים שזורמים עם הילדים שלהם ונותנים לצאת מהצבא - ביזיון |
אני נהנה אחושרמוטה בצבא
אבל בכיף הייתי מעדיף לדגמן במקום צבא |
|
|
| epsilon1 |
| quote: | Originally posted by Shahar
אני נהנה אחושרמוטה בצבא
אבל בכיף הייתי מעדיף לדגמן במקום צבא |
מה עוצר בעדך?
חוץ מזה אם רצית להיות תוכניתן היית יכול לעשות י"ג י"ד בתוכנה וללכת לממר"ם... |
|
|
| DjChook |
עידן ,קודם כל מספיק י"ג בשביל להגיע לממר"מ
דבר שני בתיכון שלנו זה ממש לא נהוג ולא מדברים איתך על זה בכלל |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by epsilon1
מה עוצר בעדך?
חוץ מזה אם רצית להיות תוכניתן היית יכול לעשות י"ג י"ד בתוכנה וללכת לממר"ם... |
מה עוצר בעדי?
אי אפשר לדגמן בזמן צבא
קודם כל קשה לשמור על תזונה ועל אימונים
ודבר שני (היותר קשה) אי אפשר לצאת לצילומים מתי שרוצים
זה לא ביצפר
ובקשר לממר"ם
מזה "היית יכול לעשות" !? תוכניתן צריך פרופיל עורפי - 64 ומטה
ולי היה 72 והייתי מיועד לקרבי
ובגלל זה לא היה שום סיכוי להיות תוכניתן אלא אם הייתי משנה פרופיל
ובקשר לתוכניתן - זה קדץ של חצי שנה כמו שחן ועוד חברים שלי עשו..זה כנראה תחליף ליג' יד' וכמו שחן אמר בתיכון שלנו לא דיברו על זה
עכשיו יותר ברור? |
|
|
| DjChook |
שחר יש קורס תכנות במתכונת מצומצמת לבוגרי טכ"מ י"ג
שהם מגיעים טכנאי פי.סי
סתם לוזרים ;) |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DjChook
שחר יש קורס תכנות במתכונת מצומצמת לבוגרי טכ"מ י"ג
שהם מגיעים טכנאי פי.סי
סתם לוזרים ;) |
נו חברים שלי עשו טכמ והם עכשיו בלוטם ועשו תמסלול של הקדץ |
|
|
|
|