|
יוםםם אהבה שממממח =]]
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
לא יודע למי במת אכפת מזה
אבל בטח כמה פה יוצאים =]]
אני היום בקולומבוס בהרצליה עם החברה
תהנוווו כמה שיותר :D |
|
|
| DjChook |
| ואלה אני חולה והחברה מבואסת :/ |
|
|
| uzi |
לפי מה שאני יודע, יום האהבה הוא בפברואר. אתה בטוח שאתה מדבר על,
valentines day? |
|
|
| epsilon1 |
| quote: | Originally posted by uzi
לפי מה שאני יודע, יום האהבה הוא בפברואר. אתה בטוח שאתה מדבר על,
valentines day? |
ט"ו באב כאילו..
אל תיתמם, תגיד שאין לך עם מי לצאת:p |
|
|
| Meltdown |
| חיפה לא יכלו לא לקבל גול 2 דקות לסוף??? מה קרה חיכו עד לסוף יום האהבה? |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by uzi
לפי מה שאני יודע, יום האהבה הוא בפברואר. אתה בטוח שאתה מדבר על,
valentines day? |
אתה בטוח שאתה חי על כדור הארץ? |
|
|
| DjChook |
תכלס יש להם עוד סיכוי
וזה ט"ו באב חג האהבה ה"יהודי" למרות שהדתיים
הרבה פחות מכירים בו מאשר החילוניים שתמיד מחפשים סיבה לחגוג |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by DjChook
תכלס יש להם עוד סיכוי
וזה ט"ו באב חג האהבה ה"יהודי" למרות שהדתיים
הרבה פחות מכירים בו מאשר החילוניים שתמיד מחפשים סיבה לחגוג |
או החילוניות שמחפשות עוד תירוץ לרוקן לנו את הארנק ;) |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by epsilon1
ט"ו באב כאילו..
אל תיתמם, תגיד שאין לך עם מי לצאת:p |
נכון, שכחתי לשניה את טו באב... האמת שלא אכפת לי ממנו כי אני לא מחכה לו בשביל להנות. :D |
|
|
| KrazyDJs |
ט"ו באב שמח :p
חזרתי לפני כמה שעות מאילת...
לא יצא לי להיות עם החברה בערב ט"ו באב ולא ביום עצמו אבל פינקתי אותה עם פרחים ומתנות...זה מכובד :) |
|
|
| Shahar |
חחחחחחחחחחחחח אחד שרוט מהמכון אמר לי הוא פירק אחת בת 40
והוא כולו בן 30 רווק
איזה בנאדם קורע חחחח |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by Shahar
חחחחחחחחחחחחח אחד שרוט מהמכון אמר לי הוא פירק אחת בת 40
והוא כולו בן 30 רווק
איזה בנאדם קורע חחחח |
שחר, בחייך! כאילו אתה לא עשית דברים מוזרים בשביל קצת ציצי. :D |
|
|
|
|