return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
יוםםם אהבה שממממח =]]
View this Thread in Original format
Shahar
לא יודע למי במת אכפת מזה
אבל בטח כמה פה יוצאים =]]
אני היום בקולומבוס בהרצליה עם החברה

תהנוווו כמה שיותר :D
DjChook
ואלה אני חולה והחברה מבואסת :/
uzi
לפי מה שאני יודע, יום האהבה הוא בפברואר. אתה בטוח שאתה מדבר על,
valentines day?
epsilon1
quote:
Originally posted by uzi
לפי מה שאני יודע, יום האהבה הוא בפברואר. אתה בטוח שאתה מדבר על,
valentines day?

ט"ו באב כאילו..
אל תיתמם, תגיד שאין לך עם מי לצאת:p
Meltdown
חיפה לא יכלו לא לקבל גול 2 דקות לסוף??? מה קרה חיכו עד לסוף יום האהבה?
Shahar
quote:
Originally posted by uzi
לפי מה שאני יודע, יום האהבה הוא בפברואר. אתה בטוח שאתה מדבר על,
valentines day?


אתה בטוח שאתה חי על כדור הארץ?
DjChook
תכלס יש להם עוד סיכוי

וזה ט"ו באב חג האהבה ה"יהודי" למרות שהדתיים
הרבה פחות מכירים בו מאשר החילוניים שתמיד מחפשים סיבה לחגוג
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by DjChook
תכלס יש להם עוד סיכוי

וזה ט"ו באב חג האהבה ה"יהודי" למרות שהדתיים
הרבה פחות מכירים בו מאשר החילוניים שתמיד מחפשים סיבה לחגוג


או החילוניות שמחפשות עוד תירוץ לרוקן לנו את הארנק ;)
uzi
quote:
Originally posted by epsilon1
ט"ו באב כאילו..
אל תיתמם, תגיד שאין לך עם מי לצאת:p

נכון, שכחתי לשניה את טו באב... האמת שלא אכפת לי ממנו כי אני לא מחכה לו בשביל להנות. :D
KrazyDJs
ט"ו באב שמח :p

חזרתי לפני כמה שעות מאילת...
לא יצא לי להיות עם החברה בערב ט"ו באב ולא ביום עצמו אבל פינקתי אותה עם פרחים ומתנות...זה מכובד :)

Shahar
חחחחחחחחחחחחח אחד שרוט מהמכון אמר לי הוא פירק אחת בת 40
והוא כולו בן 30 רווק
איזה בנאדם קורע חחחח
uzi
quote:
Originally posted by Shahar
חחחחחחחחחחחחח אחד שרוט מהמכון אמר לי הוא פירק אחת בת 40
והוא כולו בן 30 רווק
איזה בנאדם קורע חחחח

שחר, בחייך! כאילו אתה לא עשית דברים מוזרים בשביל קצת ציצי. :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
Privacy Statement