|
FF Stemmen
|
View this Thread in Original format
| Menno |
De meeste van jullie zullen mij wel niet kennen dus bij deze zal ik me gelijk ff voorstellen. Mijn naam in Menno (o echt), ben 21 jaar en ik woon in Dordecht. Favo Dj's zijn Ferry Corsten, Armin, Tiesto, Marco V...enz.
Ok back to topic. Het zusje van mijn viendin doet mee aan de miss verkiezingen van scanners(discotheek in dordt) en ze heeft nog een paar stemmen nodig. De meeste van jullie hebben een tijdje geleden al gestemt voor het nichtje van Chicane denk ik.
Het meisje waar het om gaat heet Sofi, ze is 19, VRIJGEZEL en ze komt uit dordt..:)
Als je op deze LINKdrukt zie een foto van haar.
Sofi is het meisje in het midden.(meisje rechts is mijn vriendin en die jongen met het 'R' shirt ben ik)
Dit moet je doen om te stemmen(het duurt echt maar 1 minuut)
Druk op deze link : http://www.scanners.fm/vote06/sb7.php?babe_id=67 en geef haar een '5'...en je hebt gestemt..:)
Alvast bedankt...
p.s. geinteresserden voor Sofi kunnen zich melden bij mij en dan zal ik kijken of ik wat voor je kan regelen....;) |
|
|
| Blik |
| Ik wilde best wel op haar stemmen maar toen zag ik dat stoot van een wijf dat op nummertje 9 staat en ik dacht.....die krijgt mijn stem!!!!!:p |
|
|
| Ding Chavez |
Heb op RMF al voor d'r gestemd =]
Ze is zeker de mooiste van het stel :D
GreetZ, DC |
|
|
| Ding Chavez |
uuhmm, dit is nummer 9:

Dan heeft Sofi toch mijn voorkeur :D |
|
|
| Yarnie |
Ikke ook stemm0ren 0p sofi
ziet er nie verkeerd uit :eyes:
wies trouwens het nichtje van chican0rz of doet ie niet mee??? |
|
|
| Apoptosis |
| quote: | Originally posted by Ding Chavez
uuhmm, dit is nummer 9:

Dan heeft Sofi toch mijn voorkeur :D |
volges my bedoelde blik t sarcastisch of nie? :p
Zo, heb Sofi ook ff een 5 gegeven... Maar #3 is volges my ook wel errug koosjer als je rare dreadlocks weghaalt :) |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Ik heb ze allemaal ff bekeken en moet zegge dat ik niet snel naar die tent zal gaan nu ik die foto's heb gezien. Het echt om te hoe sommige er verlept uitzien. Maar das mijn mening.
Ik heb wel ff gestemd voor je hoor :D |
|
|
| TranceFool |
gestemd :)
Trouwens....nummer 9 is van de Kelly Family ;):toothless |
|
|
| Optimus |
op die foto van scanners ziet ze dr nie uit:D:D:D
maar op die partypic lekka lekka lekkaa ghehehe:D
die in dat geel is ook lekka lekka lekka:D:D:D
ow ja, ik heb gestemd hoor:) |
|
|
| SnuggLe |
Geh, steeffie zoekt ze altijd wel uit :)
Leuke pix altijd.
Ik stem wel even..
Ze heeft wel ehm...nou, hoe moet ik het zeggen...
Ehm.... Grote Jetsers! ;)
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| TimeportE |
heb gestemd en degene die ook redelijk hoog stonden meteen eff een 1 gegeven..
hehe lol :D:D |
|
|
|
|