return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 
Cosmic Gate @ The Dome Tel Aviv - 18/08/2006 !!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
Glenn-Holmes
מה קשור ארמין ביטל?
הרי זה ידוע שהאומן בתל אביב נמצא בשטח האש אבל הדום במקום שהוא לא בטווח הטילים של החיזבאלה
uzi
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
מה קשור ארמין ביטל? הרי זה ידוע שהאומן בתל אביב נמצא בשטח האש אבל הדום במקום שהוא לא בטווח הטילים של החיזבאלה

:D תראה, זה תלוי כמה קוסמיק צריכים פרנסה. :D
markfeldman
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
מה קשור ארמין ביטל?
הרי זה ידוע שהאומן בתל אביב נמצא בשטח האש אבל הדום במקום שהוא לא בטווח הטילים של החיזבאלה


הולכים ?
YuVaL
הולכים הולכים
;)
markfeldman
מה קורה ?

זה מתקיים מחר ?

מי בא ?
Glenn-Holmes
אני חושב שאני יוותר :rolleyes:
נראה אולי מחר יהיה מצב רוח שידחוף אותי ללכת
חוץ מזה שעד שמארק גורר את עצמו מחוץ לבית באמת כדאי להיות שם כשזה קורה :D
ZiroCool
מישהו יודע כמה עולה?
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by ZiroCool
מישהו יודע כמה עולה?


זאת הבעיה שהח'ברה שם מרגישים סבבה לקחת 120 שקל מחיר מלא בלי למצמץ...120 שקל!

רבאק באיביזה שילמתי על ארמאדה נייט שנה שעברה פחות ובטח שלא סבלתי מאיכות ירודה מאוד של סאונד...

ביזיון

וזה שלא שמדובר בדי גיים מהטופ...תמיד הם היו ידועים כיוצרים מעולים ולא הרבה מעבר
YO-I
אני חייב להודות שהופתעתי מקוסמיק גייט כשהם שיחררו את האלבום האחרון שלהם

משום מה בעיניי הם היו נחשבים כיוצרים סוג ז' כמו לאסגו וואל דאל אבל ככשמעתי את האלבום החדש אהבתי כמעט כל טראק

מעניין יהיה לשמוע סט שלהם
markfeldman
quote:
Originally posted by YO-I
אני חייב להודות שהופתעתי מקוסמיק גייט כשהם שיחררו את האלבום האחרון שלהם

משום מה בעיניי הם היו נחשבים כיוצרים סוג ז' כמו לאסגו וואל דאל אבל ככשמעתי את האלבום החדש אהבתי כמעט כל טראק

מעניין יהיה לשמוע סט שלהם


אז אתה מגיע ?!

Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by markfeldman
אז אתה מגיע ?!


יוחאי הוא כמו סאבי 10
:D

דמות מסתורית שאינה נגלית ויש לה אליל גדול אחד (מושיק אצל יוחאי דומונד אצל סאבי)
markfeldman
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
יוחאי הוא כמו סאבי 10
:D

דמות מסתורית שאינה נגלית ויש לה אליל גדול אחד (מושיק אצל יוחאי דומונד אצל סאבי)


חחח...

חבל, רציתי טרמפ...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement