|
Cosmic Gate @ The Dome Tel Aviv - 18/08/2006 !!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Glenn-Holmes |
מה קשור ארמין ביטל?
הרי זה ידוע שהאומן בתל אביב נמצא בשטח האש אבל הדום במקום שהוא לא בטווח הטילים של החיזבאלה |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
מה קשור ארמין ביטל? הרי זה ידוע שהאומן בתל אביב נמצא בשטח האש אבל הדום במקום שהוא לא בטווח הטילים של החיזבאלה |
:D תראה, זה תלוי כמה קוסמיק צריכים פרנסה. :D |
|
|
| markfeldman |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
מה קשור ארמין ביטל?
הרי זה ידוע שהאומן בתל אביב נמצא בשטח האש אבל הדום במקום שהוא לא בטווח הטילים של החיזבאלה |
הולכים ? |
|
|
| markfeldman |
מה קורה ?
זה מתקיים מחר ?
מי בא ? |
|
|
| Glenn-Holmes |
אני חושב שאני יוותר :rolleyes:
נראה אולי מחר יהיה מצב רוח שידחוף אותי ללכת
חוץ מזה שעד שמארק גורר את עצמו מחוץ לבית באמת כדאי להיות שם כשזה קורה :D |
|
|
| ZiroCool |
| מישהו יודע כמה עולה? |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by ZiroCool
מישהו יודע כמה עולה? |
זאת הבעיה שהח'ברה שם מרגישים סבבה לקחת 120 שקל מחיר מלא בלי למצמץ...120 שקל!
רבאק באיביזה שילמתי על ארמאדה נייט שנה שעברה פחות ובטח שלא סבלתי מאיכות ירודה מאוד של סאונד...
ביזיון
וזה שלא שמדובר בדי גיים מהטופ...תמיד הם היו ידועים כיוצרים מעולים ולא הרבה מעבר |
|
|
| YO-I |
אני חייב להודות שהופתעתי מקוסמיק גייט כשהם שיחררו את האלבום האחרון שלהם
משום מה בעיניי הם היו נחשבים כיוצרים סוג ז' כמו לאסגו וואל דאל אבל ככשמעתי את האלבום החדש אהבתי כמעט כל טראק
מעניין יהיה לשמוע סט שלהם |
|
|
| markfeldman |
| quote: | Originally posted by YO-I
אני חייב להודות שהופתעתי מקוסמיק גייט כשהם שיחררו את האלבום האחרון שלהם
משום מה בעיניי הם היו נחשבים כיוצרים סוג ז' כמו לאסגו וואל דאל אבל ככשמעתי את האלבום החדש אהבתי כמעט כל טראק
מעניין יהיה לשמוע סט שלהם |
אז אתה מגיע ?! |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by markfeldman
אז אתה מגיע ?! |
יוחאי הוא כמו סאבי 10
:D
דמות מסתורית שאינה נגלית ויש לה אליל גדול אחד (מושיק אצל יוחאי דומונד אצל סאבי) |
|
|
| markfeldman |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
יוחאי הוא כמו סאבי 10
:D
דמות מסתורית שאינה נגלית ויש לה אליל גדול אחד (מושיק אצל יוחאי דומונד אצל סאבי) |
חחח...
חבל, רציתי טרמפ... |
|
|
|
|