|
Cosmic Gate @ The Dome Tel Aviv - 18/08/2006 !!! (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by uzi
ראשית כל עוזי כותבים עם האות ע'.
אני יודע שהאומנים עולים בשעות המאוחרות האלה, ככה זה היה תמיד, זה גועל נפש! אדוני, אל תסבן אותי בתירוצים, הוא היה זבל, אתה טוען שהוא צריך להתחיל לחמם קהל בהדרגתיות ב3 בבוקר??? אתה בסדר??? זה רק מראה לי לאיזה רמה נמוכה אתה מצפה. הסאונד היה כל כך גרוע, שהסתובבתי בכל המעודון, מהמרפסת ועד השירותים והיה סאונד זבל. על מה אתה מדבר? אתה כניראה התרגלת לתת רמה שיש למסיבות פה! עלי אתה לא תצליח לעבוד. היה גרוע!!! טראקים דפוקים עם שני תווים... שיהיה לך לבריאות מותק! מבחינת אווירה ועומס היה סביר. זה הכל. כל שיר הכי טיפשי של בריטני ספירס שם את ההועה הזו בכיס הכי קטן!
תרשה לי להזכיר לך כשפרי עלה לבמה בשתיים וחצי לפנות בוקר הוא מיד פתח עם אירוויב! בלי לחמם ובלי זיוני שכל! ופרי הוא עוד תקליטן שאני כבר פחות אוהב במהלך השנים. |
אחשלו.. לא מנסה לסבן אותך ולא נעליים
כל מה שאמרתי זה שאני חושב שטיפה הגזמת
לא נהנת?.. סבבה, חבל. .משתתף בצערך
אני מאוד נהנתי.. לא מבין מה אתה תוקף אותי.. פעם הבאה פשוט אל תבוא למסיבות של הליין הזה. |
|
|
| Glenn-Holmes |
טוב ממשאני קורא אני לא מצטער שלא הגעתי
הדום ממשיך בתהליך של הפיכה למועדון לא רלוונטי
ואני חושב שיותר ויותר אנשים שמבלים שם עדיין יתפקחו ביום שהם יקומו בבוקר וירגישו שאפשר לדבר רק בצעקות כי בכל דרך אחרת פשוט לא שומעים
המועדון הוא קטסטרופת סאונד מכון עינויים שלא חס על אנשים שמשלמים ממיטב כספם. תעשיית הכסף שכנראה ממשיכה לעשות את שלה במקום הזה מאוד מקוממת - מקום כזה רק מוכיח שבמדינה שלנו מתעסקים כרגיל בחארטבונה
במדינה שלנו שרודפת אחרי משתמשים פרטיים בסמים אלו ואחרים לא שמים כנראה על אספקטים אחרים וחשובים לא פחות בבריאות שלנו כמו האוזניים
אין כאן צדיק אחד בסדום שייתן רשיון רק למקומות שיש בהם בין השאר מערכת סאונד שראויה להשמיע מוזיקה לאוזני אדם וטכנאי סאונד שיידאג שאף אחד לא חורג מעבר לרמות מקובלות למועדונים - שמישהו ישלח אותם להשתלמות במועדונים מובילים בעולם |
|
|
| DjChook |
אני לא מבין
COSMIC GATE
זה לא אומצה אומצה
Melt to the ocean
ובלאגנים!? מה דאנס? |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by DjChook
אני לא מבין
COSMIC GATE
זה לא אומצה אומצה
Melt to the ocean
ובלאגנים!? מה דאנס? |
Cosmic Gate - Should Have Known
שזה אחד הטראקים היפים ששמעתי השנה.. במיוחד בדאב רמיקס..
גם אני מופתע. |
|
|
| YuVaL |
הדאב של
Should Have Known
התנגן אתמול במסיבה
אחת הקטעים המעולים. |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| איפה המסחרה אז? |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
טוב ממשאני קורא אני לא מצטער שלא הגעתי... אין כאן צדיק אחד בסדום שייתן רשיון רק למקומות שיש בהם בין השאר מערכת סאונד שראויה להשמיע מוזיקה לאוזני אדם וטכנאי סאונד שיידאג שאף אחד לא חורג מעבר לרמות מקובלות למועדונים - שמישהו ישלח אותם להשתלמות במועדונים מובילים בעולם |
אהבתי את ההודעה שלך. כמובן שלא יביאו סאונד-מן או פקח, כי זה יעלה עוד כסף! למה להם לשלם על איכות כשאפשר פשוט לא לשלם בכלל ולהזיק לבריאות האנשים? :( |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
הבריאות שלך גם מעניינת אותו..
כמו בכל מקום מעניינת אותו מקסימום הכנסה ומינימום הוצאה. |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by YuVaL
אחשלו.. לא מנסה לסבן אותך ולא נעליים כל מה שאמרתי זה שאני חושב שטיפה הגזמת. |
אני מבקש סליחה אם פגעתי בך אבל ביחס להופעה ממש לא הגזמתי. |
|
|
| MASTERsplinter |
| quote: | Originally posted by uzi
אהבתי את ההודעה שלך. כמובן שלא יביאו סאונד-מן או פקח, כי זה יעלה עוד כסף! למה להם לשלם על איכות כשאפשר פשוט לא לשלם בכלל ולהזיק לבריאות האנשים? :( |
יושרה אישית?
לא משהו שיש לכל בעל עסק
והדום אחרי הכל הוא עסק
וחוץ מזה אין מספיק תלונות על הנושא. |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by MASTERsplinter
יושרה אישית?
לא משהו שיש לכל בעל עסק
והדום אחרי הכל הוא עסק
וחוץ מזה אין מספיק תלונות על הנושא. |
כמו שעד המקרה המצער הראשון לא שמו אצלי בשכונה רמזור..
ככה גם פה.. עד המקרה המצער הראשון.. עד המקרה שמישהו באמת יפגע ויקחו מסקנות מהעניין הזה אולי משהו יתחיל לזוז.. עד אז אני לא רואה סיבה שבעל מועדון יבזבז כסף על זה שמצפצף למישהו באוזניים..
"ביג דיל" |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by DjChook
אני לא מבין
COSMIC GATE
זה לא אומצה אומצה
Melt to the ocean
ובלאגנים!? מה דאנס? |
זה בדיוק מה שאני חשבתי. אני יודע שקוסמיק בדרך כלל היו אפילו מנגנים סגנון קשה ורועש. עכשיו הם מנגנים רגוע. הוא ניגן מלא טראקים פשוטים כאלה שאנשים קואים להם חימום. בשעה השניה הוא שם מגוון והיו איזה 2 או 3 בכיוון של טראנס שהיו נחמדים, השאר היה זבל. אחרי שעתיים של סט פשוט עפתי משם. אכזבה! שלא נדבר על הסאונד... |
|
|
|
|