return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 3 4 
My Space
View this Thread in Original format
Loraine
Wie van hier hebben eigenlijk een account op My Space ?
Eigenlijk gaat het nergens over, maar tis wel geinig en soms zelfs erg handy (voor de DJs/Producers onder ons).
Helemaal lachen wordt het als je opeens vriendjes-verzoeken krijgt van je eigen favoriete producer(s) :toothless
Net Deepsky en Shiloh spontaan in m'n inbox :wtf: Toch best wel tof ! :p

Anyways... Ik zal maar beginnen met het posten van de mijne.
Loes op MySpace

Van een aantal weet ik het al:

Freezel
Eieregooie
Domineesje
Estuera
ConFig
*Kelly
KeNnY*

Wie zitten er van NLTA/BETA nog meer?
Push2005
MySpace is voor homo's !
Loraine
Zow en ik maar denken dat Vlamingen ingetogen mensen zijn die nie zo (grof) direct zijn als de Ollanders :eek:
mellow_head
MySpace is ech de grootste bull ooit!


quote:
Originally posted by Push2005
MySpace is voor homo's !



ConFig has 79 friends.



I rest my case...
Push2005
ROFL :haha:
Phortastic
quote:
Originally posted by Push2005
MySpace is voor homo's !


.
ConFig
quote:
Originally posted by mellow_head
MySpace is ech de grootste bull ooit!





ConFig has 79 friends.



I rest my case...


vies omdat ik je friend request al 5 keer gedenied heb? :tongue3

Myspace is zever idd, en veel tijd spendeer ik daar ook niet aan, maar tis wel een redelijk makkelijke manier om in contact te komen met je favo producers :)
lievez
kvraag mij af hoe die hype rond myspace begonne is aangezien die layout er toch redelijk noobish uitziet :x
Loraine
quote:
Originally posted by lievez
kvraag mij af hoe die hype rond myspace begonne is aangezien die layout er toch redelijk noobish uitziet :x


Het kan erger: Hyves ;)
mellow_head
quote:
Originally posted by ConFig
vies omdat ik je friend request al 5 keer gedenied heb? :tongue3




Door zo uitspraken te doen, concludeer ik meer en meer da gij X-Tune zijt. Dus: BAN!

Blue Sky 99
Eerlijk gezegd vind'k het ook maar zever maar 'k heb er toch maar een accountje van liggen :clown:

www.myspace.com/dj_blue_sky
Dark Apostle
myspace dinges vind ik soms zo rommelig (en netvliesonsteking-risicovol). Ik heb nog steeds mijn uber-kvlte noxa-profile :cool:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement