|
My Space (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Synthesia |
Oh ok ok :) Dacht wel dat het zoiets was, maar k'ben niet zo into "Vlaamse/Nederlandse" pop :p |
|
|
| kokkenmaster |
| quote: | Originally posted by Synthesia
Oh ok ok :) Dacht wel dat het zoiets was, maar k'ben niet zo into "Vlaamse/Nederlandse" pop :p |
'Pop' kan je Hormonia nu niet echt noemen. Het is eerder een parodisch meidengroepje :) |
|
|
| lievez |
| quote: | Originally posted by kokkenmaster
'Pop' kan je Hormonia nu niet echt noemen. Het is eerder een parodisch meidengroepje :) |
zevergroepje noemkik da :p |
|
|
| kokkenmaster |
| quote: | Originally posted by lievez
zevergroepje noemkik da :p |
Goh. Ik kan de actrices eruit in verschillende programma best wel smaken (y) |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by lievez
kvraag mij af hoe die hype rond myspace begonne is aangezien die layout er toch redelijk noobish uitziet :x |
inderdaad... onoverzichtelijk enzo. kunde nog beter van die voorgeprepareerde sites gebruiken als looknmeet of aslpage en wa hedde nog allemaal. kunde ook u vriendjes op tellen :D |
|
|
| Dark Apostle |
LookNMeet was zalig goed, totdat ze geld begonnen vragen en er bijna een puur datingsite van begonnen te maken.
Mijn LnM jaren waren ruig :p |
|
|
| Antony |
| toen kwam er net aslpage.be en daar kon je gratis zoveel fotos hosten en berichten sturen als je wil :p vooral de "wie stalkt mij" functies waren wel lachen :D |
|
|
| Transara |
| quote: | Originally posted by Loraine
Het kan erger: Hyves ;) |
GVD, ik kan het af en toe niet meer volgen, hoor! :wtf: is er nou weer mis met Hyves? :nervous: Ik vind het wel handig, eigenlijk:confused:
maar voor de geïnteresseerden onder ons: www.sarah24.hyves.nl |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by Transara
GVD, ik kan het af en toe niet meer volgen, hoor! :wtf: is er nou weer mis met Hyves? :nervous: Ik vind het wel handig, eigenlijk:confused:
maar voor de geïnteresseerden onder ons: www.sarah24.hyves.nl |
Hyves is saai en heeeeeeel Ollands :p Heb je wel ff toegvoegd btw :cool: |
|
|
|
|