return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 [3] 4 
My Space (pg. 3)
View this Thread in Original format
MikeVee
quote:
Originally posted by Synthesia
Ik ben effe niet mee...explain


Het is een nummer:

http://www.onlylyrics.com/song.php?id=28573
Dark Apostle
www.myspace.com/eliga_nipal

dark apostle was al ingenomen de smeerlap! :whip:
Synthesia
quote:
Originally posted by MikeVee
Het is een nummer:

http://www.onlylyrics.com/song.php?id=28573


Oh ok ok :) Dacht wel dat het zoiets was, maar k'ben niet zo into "Vlaamse/Nederlandse" pop :p
kokkenmaster
quote:
Originally posted by Synthesia
Oh ok ok :) Dacht wel dat het zoiets was, maar k'ben niet zo into "Vlaamse/Nederlandse" pop :p

'Pop' kan je Hormonia nu niet echt noemen. Het is eerder een parodisch meidengroepje :)
lievez
quote:
Originally posted by kokkenmaster
'Pop' kan je Hormonia nu niet echt noemen. Het is eerder een parodisch meidengroepje :)



zevergroepje noemkik da :p
kokkenmaster
quote:
Originally posted by lievez
zevergroepje noemkik da :p

Goh. Ik kan de actrices eruit in verschillende programma best wel smaken (y)
Antony
quote:
Originally posted by lievez
kvraag mij af hoe die hype rond myspace begonne is aangezien die layout er toch redelijk noobish uitziet :x


inderdaad... onoverzichtelijk enzo. kunde nog beter van die voorgeprepareerde sites gebruiken als looknmeet of aslpage en wa hedde nog allemaal. kunde ook u vriendjes op tellen :D
Dark Apostle
LookNMeet was zalig goed, totdat ze geld begonnen vragen en er bijna een puur datingsite van begonnen te maken.


Mijn LnM jaren waren ruig :p
Antony
toen kwam er net aslpage.be en daar kon je gratis zoveel fotos hosten en berichten sturen als je wil :p vooral de "wie stalkt mij" functies waren wel lachen :D
DJ Sid
mijne is deze:

http://www.myspace.com/winfriedc

ik kom er wel nie veel, had er al 3 maand nimmer op gekeke tot ik deze thread zag :toothless

Transara
quote:
Originally posted by Loraine
Het kan erger: Hyves ;)


GVD, ik kan het af en toe niet meer volgen, hoor! :wtf: is er nou weer mis met Hyves? :nervous: Ik vind het wel handig, eigenlijk:confused:

maar voor de geïnteresseerden onder ons: www.sarah24.hyves.nl
Loraine
quote:
Originally posted by Transara
GVD, ik kan het af en toe niet meer volgen, hoor! :wtf: is er nou weer mis met Hyves? :nervous: Ik vind het wel handig, eigenlijk:confused:

maar voor de geïnteresseerden onder ons: www.sarah24.hyves.nl


Hyves is saai en heeeeeeel Ollands :p Heb je wel ff toegvoegd btw :cool:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement