return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
[20-08-2006] Dancetour - Stadhuisplein, Eindhoven !!!GRATIS!!!
View this Thread in Original format
AxePlode
DANCETOUR EINDHOVEN

13:00-13:30 Winnaar DJ contest
13:30-15:00 Perry O'Neil
15:00-16:45 Ronald van Gelderen
16:45-18:30 Ron van den Beuken
18:30-20:00 M.I.K.E.
20:00-22:00 Armin van Buuren


Locatie is op het Stadhuisplein en de entree is gratis. Enige probleem is de 70% kans op neerslag maar dat mag hoop ik de pret niet drukken. Als het een beetje droog is dan kruip ik wel een keer op en neer denk ik.
MikeVee
quote:
Originally posted by AxePlode
Als het een beetje droog is dan kruip ik wel een keer op en neer denk ik.


Idem, bij goed weer ga ik zeker, bij rege hangt het ervan af hoe veel.
Maar bij regen is de sfeer meestal wel beter aangezien dan grotendeels de echte muziekliefhebbers overblijven.
Loraine
quote:
Originally posted by MikeVee
Maar bij regen is de sfeer meestal wel beter aangezien dan grotendeels de echte muziekliefhebbers overblijven.

Absoluut waar, darling :o
MennoB
Mijn set die ik op had gestuurd is door tot de laatste 5 van de Dj Contest Dance Tour Eindhoven. :D

Je kunt je stem uitbrengen op:
http://www.dancetour.nl/index.php?m...=showPoll&id=33
djdavid
TA maar ff supporten, dus je hebt er een stem bij!:toocool:
MennoB
quote:
Originally posted by djdavid
TA maar ff supporten, dus je hebt er een stem bij!:toocool:


Oke relaxt.. Hartstikke bedankt!! :)

Nu de rest nog :D
MikeVee
Heb ook net op je gestemd :) Succes met de contest.
Gonzo
Voted on MennoB :)

Uiteraard komen we ook een kijkje nemen in het Brabantse land :)
Zand|Man
quote:
Originally posted by MennoB
Mijn set die ik op had gestuurd is door tot de laatste 5 van de Dj Contest Dance Tour Eindhoven. :D



Mijn stem heb je ook :)
M_Peror
Heb ook ff gestemd!

djdavid
quote:
Originally posted by MennoB
Mijn set die ik op had gestuurd is door tot de laatste 5 van de Dj Contest Dance Tour Eindhoven. :D


welk mixje heb je eig opgestuurd??
MennoB
quote:
Originally posted by djdavid
welk mixje heb je eig opgestuurd??


Het is al een oude, maar deze:

01. The Killers - Mr. Brightside (Jacque Lu Cont's Thin White Duke Club Mix)
02. Way Out West - Don't Forget Me (Way Out West's Dust Biter Mix)
03. Deep Dish - Say Hello (Main Mix)
04. JASEfos feat. Claire Sky - Do What U Want (Infusion Remix)
05. Perasma - Swing 2 Harmony (Original)
06. Ferry Corsten & Shelley Harland - Holding On (Luke Chable's Big Room Mix)
07. Jose Amnesia presents Tiffany - Heaven Drops
08. Paul Oakenfold - Southern Sun (Gabriel and Dresden Unplugged Mix)
09. Matthew Dekay vs Proluctors – Bad
10. Steve Angello & Sebastian Ingrosso – Yeah

Maar mensen, ik sta achter (een paar %)!! :whip:

Dus zouden jullie zo vriendelijk willen zijn NLTA te willen supporteren en op mij te willen stemmen.. Alvast bedankt!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement