return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
כמה שאלות....
View this Thread in Original format
ohad_n
קודם כל שלום לכולם אני חדש פה.....
ועכשיו יש לי 2 שאלות...
1.מישהו מכיר עוד חנויות ברשת כמו cyberdog??
2.מישהו בא היום לפורום בבאר שבע כאמור יש g.m.s
Gil Shwarts
איזה קטע
זה אתה מהצ'ט של תפוז :)
מסור ד"ש לקרן סטלנית ולגילי בת :)

חחחחחחחחחחחחחחחחחח
איזה עולם קטן

קיצר אחי, ג'י אם אס פצצות ואני מצפה ממך להקליט את הסט ולתת לי אותו איכשהו כי אני לא יכול להגיע לשם, אני יהיה בים המלח!


אגב.....

אני גיל198 :)


ברוך הבא לעולם הטראנס האירופאי...
אני וSimonP הם היחידים שיכולים לעזור לך כאן כשמדובר בטראנס פסיכודאלי :)
ohad_n
וואי מגניב.......
אני ימסור ד"ש
יש לך אולי מושג איפה אני קונה בארץ את החולצות המגניבות האלקטרוניות עם האקולייזר או החייזר המהבהב??
Dj-2TaLL
הייתי גם פעם בתפוז אני חושב...
בטריוויה...
:)
גם במירק הייתה תקופה של טריוויה...
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by Dj-2TaLL
הייתי גם פעם בתפוז אני חושב...
בטריוויה...
:)
גם במירק הייתה תקופה של טריוויה...



מה היה הכינוי שלך בטריוויה של תפוז???
Hell_Copter
ברוך הבא גבר
אני רועי
מקווה שתהנה פה
DjChook
quote:
Originally posted by Hell_Copter
ברוך הבא גבר
אני רועי
מקווה שתהנה פה


ברור שהוא יהיה פה
איך אפשר לא להנות
MoSH_MaN
ברוך הבא לפורום אבל אני בתור אז ה-זוז הצידה!


קוראים לי מוש ואני מקווה שתהנה מכל שנייה :o
yahel222
ברוך הבא גבר אני דותן
oDrori
:D ברוך הבא

עודד-

Dj Moriano
ברוך הבא אני איתן
Ariels
שלום, אני אריאל ואני אלכוהוליסט
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement