|
כמה שאלות....
|
View this Thread in Original format
| ohad_n |
קודם כל שלום לכולם אני חדש פה.....
ועכשיו יש לי 2 שאלות...
1.מישהו מכיר עוד חנויות ברשת כמו cyberdog??
2.מישהו בא היום לפורום בבאר שבע כאמור יש g.m.s |
|
|
| Gil Shwarts |
איזה קטע
זה אתה מהצ'ט של תפוז :)
מסור ד"ש לקרן סטלנית ולגילי בת :)
חחחחחחחחחחחחחחחחחח
איזה עולם קטן
קיצר אחי, ג'י אם אס פצצות ואני מצפה ממך להקליט את הסט ולתת לי אותו איכשהו כי אני לא יכול להגיע לשם, אני יהיה בים המלח!
אגב.....
אני גיל198 :)
ברוך הבא לעולם הטראנס האירופאי...
אני וSimonP הם היחידים שיכולים לעזור לך כאן כשמדובר בטראנס פסיכודאלי :) |
|
|
| ohad_n |
וואי מגניב.......
אני ימסור ד"ש
יש לך אולי מושג איפה אני קונה בארץ את החולצות המגניבות האלקטרוניות עם האקולייזר או החייזר המהבהב?? |
|
|
| Dj-2TaLL |
הייתי גם פעם בתפוז אני חושב...
בטריוויה...
:)
גם במירק הייתה תקופה של טריוויה... |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by Dj-2TaLL
הייתי גם פעם בתפוז אני חושב...
בטריוויה...
:)
גם במירק הייתה תקופה של טריוויה... |
מה היה הכינוי שלך בטריוויה של תפוז??? |
|
|
| Hell_Copter |
ברוך הבא גבר
אני רועי
מקווה שתהנה פה |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
ברוך הבא גבר
אני רועי
מקווה שתהנה פה |
ברור שהוא יהיה פה
איך אפשר לא להנות |
|
|
| MoSH_MaN |
ברוך הבא לפורום אבל אני בתור אז ה-זוז הצידה!
קוראים לי מוש ואני מקווה שתהנה מכל שנייה :o |
|
|
| yahel222 |
| ברוך הבא גבר אני דותן |
|
|
| Dj Moriano |
| ברוך הבא אני איתן |
|
|
| Ariels |
| שלום, אני אריאל ואני אלכוהוליסט |
|
|
|
|