|
Chello... limiet p maand 5 gb download
|
View this Thread in Original format
| Henkie_henk |
http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=16547
Ik vind het een schande..
beetje onbeperkt downloaden in reclames zeggen en dan dit flikken..staat wel in algemen voorwaarden fair users policy..maar chello interpreteert dit wel heel fijn.
ik trek wel meer weg dan 5 gieg p maand...
hoop niet zon briefje te krijgen..
Wat een lijers zeg.. slechtere service..slechtere verbinding... time outs.. disconnections.. en dan dit!
laat iemand anders gauw eem dat chello overkopen en eem nieuw kabelnetwerk aanlegge |
|
|
| Ding Chavez |
idd, beetje raar dit. Ik heb gelukkig nog geen briefje gekregen, anders serieus denk en om over te stappen op ADSL. dis niks...
GreetZ, DC |
|
|
| Menno |
| quote: | Originally posted by Ding Chavez
idd, beetje raar dit. Ik heb gelukkig nog geen briefje gekregen, anders serieus denk en om over te stappen op ADSL. dis niks...
GreetZ, DC |
Dit slaat natuurlijk nergens op, ik denk dat 80 % van alle chello-members daar elke maand vet overheen zit. Maar hopen dat je geen brief krijgt anders stap ik over naar ADSL..:) |
|
|
| Dj Lex |
Ja dat is idd niet eerlijk. Ik trek ook wel meer dam 5 Gb naar binnen. Denk als k een normale maand heb 10 en een goeie maand 20 gb ofso. Maar ik behoor denk ik niet tot de top 300.
:D:D:D
En meer betalen ga ik zeker niet, slechte service idd, pleurt om de paar dagen de verbinding er gewoon uit enso. |
|
|
| TimeportE |
| tja.. wij zouden eerst ook chello gaan doen maar het kon nie op een of andere manier.. nu hebben we al een tijdje ADSL, en het is zo stabiel als het maar kan.. misschien nie altijd zo snel als kabel maar wat ik allemaal over chello hoor is 10x kutter!! :):) |
|
|
| Swamper |
Those bastards...
time to remove their banner.
and that's a lame price per gig if you go over. |
|
|
| Apoptosis |
Wy hebben Sonera en (nog) geen last van die dingen die opgenoemd werden. Ben r dik tevreden mee :clown: !! Maar jah, k weet niet of Sonera ook dat soort beperkingen heeft (volges my niet) en heb verder ook geen idee hoeveel Gig k per maand binnen trek...
Verder is Sonera ook ietsiepietsies langzamer dan Chello geloof k (hoogste stabiele snelheid dat k haal is zo'n 65 kbps), maar k lever GRAAG een klein beetje snelheid in voor dat gezeik van Chello :p...
ltr :) |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by Swamper
Those bastards...
time to remove their banner.
and that's a lame price per gig if you go over. |
lol!
you go girl! |
|
|
| Henkie_henk |
OR
Replace the banner with

im so gonna get in trouble for this lol |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
OR
Replace the banner with

im so gonna get in trouble for this lol |
lol, henkie!
but i can understand why they are trying to limit the data-use a month.. this way they might be able to make their connections more stable! but it's still BULL!!! thank god i got ADSL! |
|
|
| Henkie_henk |
ze zijn druk daaro bij chello

Ik gaat naar de stad .. ajetj0.. meu cross kabeltje (wat dat ook is) hale.. WoEHoE ik ga vrisse lucht proeven.. maar eem sjaal omdoen dan |
|
|
| Trunks |
yep ik ken dit.. een vriend van mij heeft die brief gehad. Hij had dan ook wel asociaal veel data verkeer en dat andere users er hier last van hadden ok maar ja... Misschien kennen julie de naam is wel veel gezien --==DaMMeRS==-- maar ja hij kan dus geen poorten meer scannen en pubs taggen etc das wel jammer.. en daardoor worden we hiero dus in de gaten gehouden.. damn chello !! :whip: :whip:
hoeplijk snel 220 net internet das misschien beter en grootser dan deze prut..
Grz Trunks... ;) |
|
|
|
|