|
Top 100 DJs Poll 2006
|
View this Thread in Original format
| omergunr |
הייייי
נפתח ההצבעה לטופ 100 של דיג'י מאג =]
http://www.djmag.com/top100
מה הטופ 5 שלכם?
:P
Sander Van Doorn
Paul Van Dyk
above and beyond
Steve Angello
menno de jong
זה הטופ 5 שלי.. עוד מעט אני יעשה טופ 5 ישראלים מאימיל אחר..
=D
בפירגון לישראלים
Alex K אלכס מהפורום דיג'י ויוצר מחונן אחד הכישרונות היותר גדולים צפוי לילדון עתיד מזהיר. וגם הוא מצץ לי בשביל שאני אצביע לו.
FLASH BROTHERS
HYDROID
ROBERT GITLEMAN
MAOR LEVI
יאללה מה הטופ 5 שלכם? |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by omergunr
בפירגון לישראלים
Alex K אלכס מהפורום דיג'י ויוצר מחונן אחד הכישרונות היותר גדולים צפוי לילדון עתיד מזהיר. וגם הוא מצץ לי בשביל שאני אצביע לו |
חחחחח :D |
|
|
| YO-I |
1.Moshic
2.Armin Van Buuren
3.Andy Moor
4.Sasha
5.V-Sag |
|
|
| Glenn-Holmes |
טוב רציתי לאחד את הטרד הזה אם הטרד שפתחתי אבל הטרד שלי התפתח למה שהוא כוון מלכתחילה
דיון על הרעיון שהיה ועושה רושם שלא יוצא לפועל...מוזר
אבל עדיף ככה
אז החוקים פשוטין כמו בכל שנה...
יש לי רשימה של 6-7 די גיים בראש שכרגע קשה מאוד להחליט לגביה...
אני חושב שסופ"ש של חשיבה על זה תביא אותי לסידור סופי של העניין מבחינתי :) |
|
|
| DJMIKE |
אנשים תצביעו ישראל וקדמו את החברים שלכם, כניסה אפילו ל 200 הראשונים יכולה להביא להם המון עבודה...
הדירוג שלי
Robert Gitelman
Hydroid
Maor Levi
DJ Precision
Ronski Speed |
|
|
| §chop¥ |
| quote: | Originally posted by DJMIKE
אנשים תצביעו ישראל וקדמו את החברים שלכם, |
:mad: |
|
|
| sh33p |
תעזרו לי לבחור
אין לי מושג במי לבחור, כמות הסטים ששמעתי השנה הייתה מזערית
הסטים היחידים ששמעתי היו של אבוב אנד ביונד
אין ספק שהשנה הם אצלי מקום ראשון
אמנם רמת המיקסוס שלהם לא גבוה, אבל החומר שהם מנגנים זה פשוט תענוג |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by DJMIKE
אנשים תצביעו ישראל וקדמו את החברים שלכם, כניסה אפילו ל 200 הראשונים יכולה להביא להם המון עבודה...
הדירוג שלי
Robert Gitelman
Hydroid
Maor Levi
DJ Precision
Ronski Speed |
הייתי נותן לגיטלמן כאפה ולא מקום 1
ועם כל הכבוד לאיתי ומאור שאני מכבד אותם מעל ומעבר.. הם לא דיג'ייז ברמה של ארמין ואבוב וביונד.
יש פה משחק מילים יפה =] |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
משהו מגעיל שראיתי בדיג'יי מאג..
מילא רשמו פלסטין כשלא קיימת מדינה כזו.. אז גם הוסיפו:
OCCUPIED TERRITORIES
מגעיל פשוט
גועל נפש
בושה וחרפה
בכל מקום יש פוליטיקה גם במוסיקה, פשוט מצער.
 |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
משהו מגעיל שראיתי בדיג'יי מאג..
מילא רשמו פלסטין כשלא קיימת מדינה כזו.. אז גם הוסיפו:
OCCUPIED TERRITORIES
מגעיל פשוט
גועל נפש
בושה וחרפה
בכל מקום יש פוליטיקה גם במוסיקה, פשוט מצער.
|
גם שמאלני כמוני רואה בהכללה הזו בדי גיי מאג טעם לפגם...
לגבי לדרג ישראלים...ממממ תכלס אני יחשוב על זה:)
בלי ישראלים החמישיה שלי כוללת את
john digweed
armin van buuren
hernan cattaneo
perry oneil
markus schulz
מה הסדר? אני צריך עוד לחשוב וכמובן לראות איזה ישראלים אני מכניס לרשימה שלי |
|
|
| omergunr |
מה הבעיה..
תעשו טופ 5 מי שאתם באמת חושבים ורוצים שיודרגו
ועוד טופ 5 מאימל אחר של שישראלים
ככה אני עשיתי |
|
|
| Koby |
| quote: | Originally posted by omergunr
מה הבעיה..
תעשו טופ 5 מי שאתם באמת חושבים ורוצים שיודרגו
ועוד טופ 5 מאימל אחר של שישראלים
ככה אני עשיתי |
למדת את זה מפול ואן דייק?
תזהר שלא יורידו אותך לסריה ב'
זה הטופ שלי..
1 ארמין
2 שולץ
3 פרי
4 טייסטו
5 אבוב וביונד |
|
|
|
|