|
DJMag Top 100 - 2006 - VOTE LORD OF BASS! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| zoric |
Kom igen nu, Lord of Bass! :toothless
Allright, då har Lord of Bass fått alla mina poäng hittills.
:gsmile: |
|
|
| zoric |
:haha:
Jag trodde inte ens att hans musik såldes där, blev förvånad :toothless
Vet att Juno säljer lite i alla fall.
Roliga namn som fan, "Bass Orgasm", "Hardbass of Darkness" och "Pum Ping Hard"
:toothless |
|
|
| zoric |
:haha:
Allt är ju för fan med Dark :whip: :wtf:
"Leave My Soul", "Pain...Oppression...Depression" (Extented Mix]
:haha: |
|
|
| anuga |
Hade lite tråkigt :D

:haha: :crazy: :haha:
Och här är tråden som började hela "Lord of Bass" Grejen
Klicka Mig! (!!!Varning för Starka Skratt attacker!!!) |
|
|
| zoric |

:gsmile: |
|
|
| Vizay |
| jag tänkte inte rösta först i ren protest mot listan som aldrig rankar armin som nr. 1 men Lord of Bass e fan kung! :D |
|
|
| SMC |
| quote: | Originally posted by Vizay
jag tänkte inte rösta först i ren protest mot listan som aldrig rankar armin som nr. 1 |
Är han inte överskattad nog som #3? :happy2: |
|
|
| RebeL9 |
| quote: | Originally posted by SMC
Är han inte överskattad nog som #3? :happy2: |
haha tänkte precis säga det. det är inte så att han saknar ett erkännande precis. |
|
|
| hustler |
| Jag röstade på Iammesol och Braxen, värdiga vinnare! |
|
|
| Vizay |
| Armin kommer för alltid vara min nummer ett! ;) |
|
|
|
|