|
DJMag Top 100 - 2006 - VOTE LORD OF BASS! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| zoric |
| Det räcker med att läsa första meningen i Lord of Bass-tråden :haha: |
|
|
| benni |
1. Lord of Bass
2. Terry Lee Brown Jr.
3. 16 Bit Lolitas
4. G-Pal
5. Tonka :cool: |
|
|
| fe_maLe |
gav me upp för bass pojken:p
1. lord of bass
2. Danny Howells
3. Chus & Ceballos
4. Erick Morillo
5. Steve Porter |
|
|
| zoric |
Allright.
Nu har jag röstat på Lord of Bass med fyra olika e-mail adresser, och på samtliga placeringar är han etta. |
|
|
| anuga |
| quote: | Originally posted by zoric
Allright.
Nu har jag röstat på Lord of Bass med fyra olika e-mail adresser, och på samtliga placeringar är han etta. |
Får nog göra detsamma :) |
|
|
| SMC |
| quote: | Originally posted by fe_maLe
2. Danny Howells
3. Chus & Ceballos
4. Erick Morillo
5. Steve Porter |
Skön lista. :thepirate |
|
|
| NooN |
Lite kuriosa:
Lord Of Bass har gjort ett skivsläpp på Total Wipes. |
|
|
| anuga |
| quote: | Originally posted by NooN
Lite kuriosa:
Lord Of Bass har gjort ett skivsläpp på Total Wipes. |
Två faktiskt :clown: två EP's :) |
|
|
| fe_maLe |
| han verkar ju dyka upp på labels över allt nu:nervous: har man missuppfatta hans storslagna musik kanske iaf??:p |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by NooN
Lite kuriosa:
Lord Of Bass har gjort ett skivsläpp på Total Wipes. |
MP3-släpp !!! :D |
|
|
| nils |
hahaha va skön, LORD OF BASS #1
så blire' |
|
|
| SteveTranz4ever |
Resultatet av omröstningen är här!
http://www.funkymusic.se/2006/10/25...dj-results-2007
Topp 10:
01. (01) PAUL VAN DYK
02. (03) ARMIN VAN BUUREN
03. (02) TIESTO
04. (14) CHRISTOPHER LAWRENCE
05. (24) DJ DAN
06. (05) FERRY CORSTEN
07. (04) SASHA
08. (06) JOHN DIGWEED
09. (19) ABOVE & BEYOND
10. (08) DEEP DISH |
|
|
|
|