return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 
DJ Mag Top 100 2006 (pg. 2)
View this Thread in Original format
HardKiller
1. Tiësto
2. Özgür Can
3. Perry O'Neil
4. Jonas Steur
5. Above & Beyond

:)
Frenkieee
1. Eric Prydz
2. 16 Bit Lolita's
3. Sander Kleinenberg
4. Sasha
5. Marco V
SonnyM
Mijn stem is als volgt:

1) Armin van Buuren
2) menno de Jong
3) Ferry Corsten
4) Jonas Steur
5) Sander van Doorn
magrec
1) Chris fortier
2) John Digweed
3) 16 bit slettebakjes ;)
4) Sasha
5) Steve lawler

Niet gebaseerd op setjes van inet maar wat ik van ze heb gehoord in clubs of op festivals.
Dj_Day-V
1. Tiesto
2. Armin
3. Jonas
4. Phynn
5. Menno
Tom Lont
Dit is mijn persoonlijke lijstje. Nr. 1, 3 en 4 helaas alleen van internet setjes, ik hoop ze nog eens live mee te maken:

1. John O'Callaghan
2. Above & Beyond
3. Alex M.O.R.P.H.
4. Sean Tyas
5. Phynn
Ultravibe!
Dit gaat um worden denk ik:

Digweed
Sasha
Kleinenberg
Armin
Funk D'void
BaRTeZ
Ik zou niet weten waar ik dit jaar op moet stemmen. Zal nog eens even goed gaan nadenken.

Wie verwachten jullie in de top 5? Gaat 'ie er heel anders uitzien dan vorig jaar?

Het zal mij benieuwe hoe hoog de nieuwe kliek Nederlandse/Belgische dj's staan. En wie daarvan het 'populairst' is. (Menno de Jong, Phynn, Galen Behr, Steur, Bolier etc.)
basvh
quote:
Dit is mijn persoonlijke lijstje. Nr. 1, 3 en 4 helaas alleen van internet setjes, ik hoop ze nog eens live mee te maken:

Kansloos

En 60% van de klasse van de dj is het aanvoelen van de crowd, het lezen, timen welke plaat wanneer, een sfeer creeeren. Dat kan je nooit via MP3 beoordelen. Pff als jij jouw beste dj van dit jaar niet eens live hebt gezien. :rolleyes: :rolleyes:

Ow jah mijn lijstje:

1. Kerri Chandler
2. Deep Dish
3. Sander Kleinenberg
4. Leroy Styles
5. Carl Cox

Of ik ga stemmen weet ik nog niet.
Muppy
hmmmm...zoiets zal het wel worden denk ik

1 Armin
2 Menno de Jong
3 Markus Schulz
4 Marco V
5 Matthew Dekay

Siesta
sja producers of djs? Moeilijke keuze. kom er nog wel op terug
Lynxx
quote:
Originally posted by basvh
Kansloos

En 60% van de klasse van de dj is het aanvoelen van de crowd, het lezen, timen welke plaat wanneer, een sfeer creeeren. Dat kan je nooit via MP3 beoordelen. Pff als jij jouw beste dj van dit jaar niet eens live hebt gezien. :rolleyes: :rolleyes:

Ben ik het wel mee eens.

Dit jaar nog geen een "top dj" gezien, alleen van die Tom Novy "ik heb een hit gescoord" typetjes.

Daarom gaat mijn stem naar de resident van het lokale clubje hier. Vrees alleen dat ie niet in die lijst staat:D
Dus ik stem niet
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement